Oké, wil ook niet persé OPI gelcolor hoor, maar ga eerst even zoeken naar ervaringen en wat er bij mij in de buurt (Spijkenisse) mogelijk is. Ook qua prijzen.
Ik heb een aantal klanten die bij een andere styliste vandaan komen die opi gebruikte. Bleef voor geen meter zitten.... Kans is natuurlijk groot dat het aan de applicatie ligt, maar vind het wel opvallend.
Ponygarden
Geplaatst: 18-02-15 16:43
Hoi! Mag ik mij hier melden? Of hoeft dat niet?
Hier mijn nagel, andere keer meer:
Tips mogen zeker, kritiek ook! (als dat kan bij nagels )
Heeft hier iemand toevallig nog nette witte kasten staan? Met schuif of klapdeuren en planken
Tazzey
Geplaatst: 19-02-15 15:53
Gaat goed Stef! Sorry, ik kan je niet helpen aan kasten.
amandananana
Geplaatst: 19-02-15 18:30
Ik heb net OPI Step Into The Light gelakt. Ik vind hem heel apart, denk dat ik m wel leuk vind. Let niet op mn nagels, mn gelnagels zijn eraf en ik hou ze kort zodat ze even bij kunnen komen. Ben bezig met een kuur van Trind. Heb nog geen volledige clean up gedaan.
Ook met palen kan het schots en scheef worden hoor! Volgens mij zitten er bij mij wel palen onder (kan haast niet anders aan de zachte kustgrond) en het is ook behoorlijk scheef. Vind het altijd wel wat hebben, ik hou niet zo van die blokkendozen .
Ik vind het juist wel leuk dat je geen rechte balk in je huis hebt. Geeft altijd heel veel karakter (ook al is het zwaar irritant als je aan het klussen bent )
Vind de kleur heel gaaf Stef. Ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet als je helemaal klaar bent