Voor mij is de uitkomst heel erg belangrijk, want ik zit mezelf zo erg in de weg met studeren.
Ik kom er gewoon oprecht niet doorheen, ik heb totaal geen overzicht, en de concentratie van een baksteen.
Dingen als telefoon wegleggen heb ik allang gedaan, zonder resultaat.
Na 10 minuten à kwartiertje sta ik op, en ga ik ijsberen. Heb ook zenuwtrekjes om de spanning weg te laten vloeien (armen aanspannen en vuisten maken) en dat gaat dan zo 5 minuutjes door.
En dan herhaalt het zich.
Opzich best een komisch trekje voor anderen om te zien, maar zo kan ik natuurlijk nooit leren haha.
Ook gesprekken met meerdere personen tegelijkertijd kan ik nooit helemaal volgen, of ik vergeet de helft daarna.
Een les op school (duren 1,5 uur) heeft voor mij ook niet echt veel nut want mijn concentratievermogen is dus om te janken

Ik kan wel meerdere voorbeelden verzinnen, maar het vermogen om een overzicht te houden is wel iets wat ik mis.
Nu zag mijn mentor bij mij heel veel trekjes omtrent AD(H)D, en ik kan het me er wel in vinden.
Eerst nam ik het niet zo serieus, maar ik zit mezelf nu zo erg in de weg dat het echt consequenties gaat hebben.