Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 12:46

Ballard_L schreef:
Azmay schreef:
Nou paar uurtjes ziekenhuis maar de kleine ligt goed **\O/**

Was heel gemeen pijnlijk en die medicatie helpt niet tegen de misselijkheid zullen we maar zeggen maar ik ben heel blij dat ik nu hoge schoppen voel en een vaginale bevalling kan afwachten. Er is nog kans dat ze terug draait maar die schijnt het hoogste te zijn direct erna en ze lag nog goed net.

Wat ontzettend fijn! Dat is een opluchting :)

Mooie foto Kiwipitje en wat fijn dat deze nacht beter ging :)

Gnome, jij slaapt wel echt belabberd altijd of niet? Om te huilen…

En ja de zeehondjes zien er leuk uit, zijn ze absoluut niet :') Agressieve monsters zijn het! En ik werk natuurlijk wel op een unieke plek, maar werk is wel werk en er zijn genoeg dingen ook binnen dit bedrijf die niet lekker lopen soms. Vandaag dus een halve dag werken en dan van Pieterburen naar Rotterdam rijden

Wat ga je doen in Rotterdam? Wij zijn ook op weg naar Rotterdam voor een weekendje :P

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:13

Queen veel plezier!

Freekie volgens mij kan de hoes van onze niet los, maar ook nooit echt geprobeerd :Y) fijn dat de tape helpt.

Mriek dank <3 Lekker zo'n clustermoment midden in de nacht :') Lukt liggend voeden ook?

Gnome gelukkig maar! Oudbollig is niet perse waar ik voor wil gaan :Y) Maar je hebt zoveel mooie stof er printjes tegenwoordig, ik hou er wel van <3 Ik heb dan weer minder met kleding met grote opdruk of tekst. Ieder zijn ding :D

Azmay

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:38

Ons autostoeltje heeft geen wasbare cover dus heb er een katoenen ding overheen.

Ben nu toch best gelukkig met ee trappen die ik bovenin mijn buik voel :+
Heb mijn buik net wel helemaal in de arnica zalf gezet, phoe wat voelt die gekneusd. Slapen was ook best een uitdaging.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:47

Bij ons auto stoeltje kan het niet Freekieee. Die zit echt vast. Hoop dat je jullie stoel nog een beetje schoon krijgt.

QueenE veel plezier in Rotterdam! Gaan jullie nog iets speciaals doen, iets bezoeken? :)

MissAnnemijn, heb nog niet geprobeerd liggend te voeden. Ik heb hem ook in de rugby houden, dus naast mijn lichaam in plaats van ervoor. Heb ik zo geleerd in het ziekenhuis en niet meer mee gestopt. :D

Azmay wat fijn! De kleine ligt dus nog steeds goed? Dat beurse ken ik nog van mijn draaipoging toen. Alsof je buik één grote blauwe plek is hé? Hopelijk trekt dat snel weg!

Nog even een foto van ons kleine ijsbeertje. :D Hij vindt hier wat van zoals je ziet haha.
Afbeelding

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:52

Azmay, wat fijn dat de poging gelukt is. Is het allemaal niet voor niets geweest! Balen dat het slapen niet zo lekker ging, hopelijk helpt de zalf...

Kiwipitje: fijn dat jullie zo'n goede nacht hadden en prachtige foto!

Mriek: Altijd lastig, regeldagen. Lekker rustig aan doen en veel voeden. En zelf ook je rust zoveel mogelijk pakken, zeker op regeldagen levert je lijf een wereldprestatie :) Ik vond het altijd bijzonder om te merken dat de regeldagen en sprongetjes echt precies volgens het schema in de boekjes vielen in het eerste jaar.
Wat een heerlijke foto, zelden zo'n lief ijsbeertje gezien <3

MissAnnemijn: wat een leuke kleding maak je! Voor jezelf en je omgeving of verkoop je ook??

Freekieee: bij ons kan de hoes er inderdaad niet uit van het babystoeltje, dus ik maak ook schoon met de hand. Je hebt wel van die losse hoezen die je er overheen kunt doen, die kun je er dan makkelijk uithalen en wassen.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:25

Kan hem er indd niet uit doen. Nouja dan maar gewoon zo schoonmaken als t zover is.

Mriek wat een lieve foto <3 schattig ijsbeertje

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:30

Leuk QueenE, een weekendje Rotterdam :) wat gaan jullie doen? Wij gaan gewoon naar mijn ouders, misschien nog even naar een babywinkel daar. Volgens mij heeft de Prenatal in het Alexandrium uitverkoop omdat ze gaan verhuizen, dus wellicht gaan we daar nog even langs.

Wat een schattige foto Mriek! Lief ijsbeertje :) mijn jukbeen is weer genezen, zie je niks meer van, dus dat is heel fijn!

Azmay: oh ik kan me voorstellen dat je je helemaal beurs voelt! Maar wel fijn dat je nu de schopjes bovenin voelt. Hopelijk draait ie niet weer!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:35

Hier ander baby nieuws haha.
2 vd 7 eieren zijn uit. Afbeelding
Afbeelding

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:48

mriek1990 schreef:
Bij ons auto stoeltje kan het niet Freekieee. Die zit echt vast. Hoop dat je jullie stoel nog een beetje schoon krijgt.

QueenE veel plezier in Rotterdam! Gaan jullie nog iets speciaals doen, iets bezoeken? :)

MissAnnemijn, heb nog niet geprobeerd liggend te voeden. Ik heb hem ook in de rugby houden, dus naast mijn lichaam in plaats van ervoor. Heb ik zo geleerd in het ziekenhuis en niet meer mee gestopt. :D

Azmay wat fijn! De kleine ligt dus nog steeds goed? Dat beurse ken ik nog van mijn draaipoging toen. Alsof je buik één grote blauwe plek is hé? Hopelijk trekt dat snel weg!

Nog even een foto van ons kleine ijsbeertje. :D Hij vindt hier wat van zoals je ziet haha.
[ [url=m/KqaYd0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo schattig <3

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:49

Wat een mooie kuikens Marlis!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:50

Wij gaan vanavond naar Nick & Simon en morgen gewoon even Rotterdam verkennen, zondag nog even langs mijn stiefzusje die in Rotterdam woont en dan weer naar huis. Maandag nog paasbrunch bij mijn moeder. Weer lekker druk weekend haha

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:56

QueenE schreef:
Wij gaan vanavond naar Nick & Simon en morgen gewoon even Rotterdam verkennen, zondag nog even langs mijn stiefzusje die in Rotterdam woont en dan weer naar huis. Maandag nog paasbrunch bij mijn moeder. Weer lekker druk weekend haha

Klinkt wel als een leuk weekend. Veel plezier

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:40

Wat schattig Marlis! Een trotse moederkip :)

Leuk QueenE, druk weekend ook! Veel plezier

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:27

Queen lekker druk weekend voor de boeg dus

Marlis zo leuk!

Ballard ook veel plezier!

Melanie dank <3 Wel eens voor anderen gemaakt, nooit verkocht eigenlijk. Wel over getwijfeld maar toch bang dat het dan niet goed genoeg is ofzo :') Maar wie weet ooit als het gevraagd wordt :)

Mriek rugby lukte mij nooit goed, grappig die verschillen he! Liggend voeden vond ik echt een uitkomst! Maar mijn stuitje was niet ongeschonden uit de strijd gekomen dus nood breekt wet ook :')
Lief ijsbeertje <3

Azmay kan ik me voorstellen! Ik heb het idee dat ze hier juist weer naar stuit is gedraaid nadat ze al een paar weken goed lag. Hopelijk draait ze ook nog terug :7 Hoewel ik het ook gewoon niet zeker weet, maar ik voel haar zowel hoog als heel laag, terwijl dat lage al even geleden was.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:33

Die kleertjes zien er prima goed uit om te verkopen zo van de foto :+

Net een rondje met de honden gelopen, met mijn vriend mee. Die heeft nog 7 werkdagen te gaan tot zijn verlof overigens. Ik wandel echt zo traag als een omatje. Wandeling duurde ruim 2x zo lang als normaal _O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 20:02

@mriek super cute haha. Hoe gaat het met je eigen herstel? Valt het mee?

@marlis ook super schattige kippies! Hoe voel je je vandaag?

@queen en Ballard veel plezier!!

@azmay heel herkenbaar. Ik vervloek de honden nu regelmatig omdat ik vind dat ze trekken maar als ik dan naar hun loopje kijk, vallen ze nog net niet om :+ sorry jongens.

Verder even een ego post. Echt een vreselijke nacht gehad na die pizza maar lag denk ik niet alleen daaraan. Ben nog tot 2 uur vanmiddag beroerd geweest. Daarna in slaap gevallen op de bank tot 5. Na wakker worden een aantal keer hele lichte krampen en wat druk downunder gehad maar dat lijkt nu weer weg.

Voel me de hele dag al wat onrustig.. Alsof er wat gaat gebeuren. Kleine is nog wel heel duidelijk voelbaar direct onder de huid maar kan nergens vinden of dat zo blijft, ongeacht of de bevalling op korte termijn gaat beginnen.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:13

@freekie

De maxi cosi die wij hebben, daar kan de hoes gewoon in de was.
Is de cabriofix.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:36

Gnome schreef:

@azmay heel herkenbaar. Ik vervloek de honden nu regelmatig omdat ik vind dat ze trekken maar als ik dan naar hun loopje kijk, vallen ze nog net niet om :+ sorry jongens.

Verder even een ego post. Echt een vreselijke nacht gehad na die pizza maar lag denk ik niet alleen daaraan. Ben nog tot 2 uur vanmiddag beroerd geweest. Daarna in slaap gevallen op de bank tot 5. Na wakker worden een aantal keer hele lichte krampen en wat druk downunder gehad maar dat lijkt nu weer weg.

Voel me de hele dag al wat onrustig.. Alsof er wat gaat gebeuren. Kleine is nog wel heel duidelijk voelbaar direct onder de huid maar kan nergens vinden of dat zo blijft, ongeacht of de bevalling op korte termijn gaat beginnen.

Jij bent toch nog na mij uitgerekend? Zou wel heel vroeg zijn. Wellicht gewoon voorbereidingen van je lichaam?
Balen dat je je zo naar hebt gevoeld vandaag.

Ik ook overigens, mijn buik doet vreselijk zeer en mevrouw blijft tegen de blauwe plekken schoppen. Voel me inmiddels best belabberd daarbij, is gewoon echt pijnlijk allemaal en mijn rug schouders dn benen hebben spierpijn van het opspannen.. -O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 20:48

Azmay schreef:
Gnome schreef:

Jij bent toch nog na mij uitgerekend? Zou wel heel vroeg zijn. Wellicht gewoon voorbereidingen van je lichaam?
Balen dat je je zo naar hebt gevoeld vandaag.

Ik ook overigens, mijn buik doet vreselijk zeer en mevrouw blijft tegen de blauwe plekken schoppen. Voel me inmiddels best belabberd daarbij, is gewoon echt pijnlijk allemaal en mijn rug schouders dn benen hebben spierpijn van het opspannen.. -O-

Ja bijna 35 weken nu inderdaad. Maarja in principe kan ie wel gewoon komen natuurlijk. Kan morgen zijn maar ook over 6 weken. Maar alles is nu weer rustig dus ga inderdaad uit van voorbereiding.

Ellende van je pijn ook! Kun je wel een beetje fijn liggen of doet iedere positie inmiddels zeer?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:50

Gnome schreef:
Ja bijna 35 weken nu inderdaad. Maarja in principe kan ie wel gewoon komen natuurlijk. Kan morgen zijn maar ook over 6 weken. Maar alles is nu weer rustig dus ga inderdaad uit van voorbereiding.

Ellende van je pijn ook! Kun je wel een beetje fijn liggen of doet iedere positie inmiddels zeer?

Is ook zo, het kan altijd gebeuren..

Mijn blauwe plekken zitten in beide zijen dus op bed liggen word vanavond vast een uitdaging. Lig nu met kussens in mijn rug onder een dekbed op de bank :=

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 20:56

Oh jasses dan ligt zo'n voedingskussen ook precies niet fijn. Merk je ook verschil in beweging nu of is het alleen ineens op z'n kop?

Ik zit me al een tijdje af te vragen hoe het kan dat een baby gewoon probleemloos op z'n kop kan hangen in je buik terwijl je daar eenmaal buiten de buik dood aan gaat :')

Ik zag dat het weer echt zalig wordt vanaf m'n verlof. Hoop zo dat het uit komt **\O/**

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:20

Gnome schreef:
Onze jongen schopte nog tijdens de weeën -O-
Ik ben benieuwd!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:32

Gnome schreef:
Oh jasses dan ligt zo'n voedingskussen ook precies niet fijn. Merk je ook verschil in beweging nu of is het alleen ineens op z'n kop?

Ik zit me al een tijdje af te vragen hoe het kan dat een baby gewoon probleemloos op z'n kop kan hangen in je buik terwijl je daar eenmaal buiten de buik dood aan gaat :')

Ik zag dat het weer echt zalig wordt vanaf m'n verlof. Hoop zo dat het uit komt **\O/**

Ze schopt nu boven mijn navel ipv tegen mijn blaas, endeldarm en vagina dus dat is heel wat. Ze schopt nog steeds lekker hard.

Ben nu ook wat duizelig, vind ik niet heel gek ook. Ga wel de matrasbeschermer vast installeren zo, liever vroeg dan dan ik vannacht het matras verpest, zou er anders toch de volgende bedwissel op gaan omdat ik dinsdag op 36 weken zit. Heb op zich geen harde buiken ofzo maar ik vertrouw mijn eigen oordeel nu niet. Kind drukt zich ook nog tegen een blauwe plek nu. Echt niet voorzichtig met mama >;)
Laatst bijgewerkt door Azmay op 07-04-23 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 21:34

Goede! Ga ik inderdaad ook doen binnenkort. Was ik al weer helemaal vergeten. Vind het wel erg spannend worden ineens hoor allemaal. Eerste kleintjes in het topic al geboren. Komt zo dichtbij nu en geen idee of we hier wel klaar voor zijn :roll:

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 22:54

Marlis wat lief die kuikentjes! Écht pasen bij jullie dus. <3

QueenE een druk, maar wel heel leuk weekend!

MissAnnemijn, ik ben wel benieuwd hoe je liggend voed. Ai als je stuitje iets heeft is zitten echt een opgave ja. Hoop niet dat ze weer in stuit is gedraaid.

Gnome mijn eigen herstel gaat gelukkig heel goed. Kan nog niet (lang) op mijn zij liggen, dat trekt nog. Maar verder mag ik zeker niet klagen.
Wat vervelend dat je nacht en dag! :( Getsie, hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
Ik weet zeker dat jullie het super gaan doen als ouders. Zoals iedereen in dit topic.
Het ís ook rete spannend en je hele leven staat op z'n kop. Maar ik vond het echt verbazend hoe snel dingen in de verzorging al eigen wordt en zo'n kleintje al snel deel uitmaakt van je leven.
Je kan het ♡

Azmay ook voor jou hoop ik op een goede nacht. Vervelend die pijnen.

Sorry meiden maar deze foto moét ik nog even delen. We hebben zo'n groei kleed gekregen van vrienden van mij en vandaag beseften we dat Hidde alweer 2 weken oud is. <3 Afbeelding
Laatst bijgewerkt door mriek1990 op 07-04-23 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt