Vandaag moest ik 400 ml yoghurt eten; ik zit ondertussen op 250, dus ik moet nog 150. Tot nu toe gaat het prima, dus ik ben heel benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
O: 100 ml halfvolle yoghurt met een schep basterdsuiker. Zelfgesneden zuurdesem speltboterham met pindakaas.
L: 3 zelfgesneden zuurdesem speltboterhammen met boter met gekookt ei, boter met kaas en komkommer en pindakaas met komkommer.
T: halve spelteierkoek.
T: smoothie van 150 ml halfvolle yoghurt, een halve banaan en drie aardbeien. Een handje gezouten macademianoten, een halve banaan en een aardbei.
A: 75 gram sperziebonen, aardappels en een gehaktbal.
T: iig nog 150 ml yoghurt, even kijken of ik gezond ga doen met aardbeien of ongezond met suiker (of allebei
 ). Misschien nog een koekje, mijn moeder heeft namelijk allerlei glutenvrije koekjes gekocht die ik wel mag, zo fijn.
 ). Misschien nog een koekje, mijn moeder heeft namelijk allerlei glutenvrije koekjes gekocht die ik wel mag, zo fijn.B: 10 minuten fietsen en beide paarden verzorgen.

Geplaatst: 23-06-21 18:10
               Geplaatst: 23-06-21 18:10				         

hoop voor je dat het zo blijft. En fijn dat je het sporten weer op mag en kan pakken!
 hoop voor je dat het zo blijft. En fijn dat je het sporten weer op mag en kan pakken! )
 )

, 3 maïswafels paprika
, 3 maïswafels paprika  )
 )