Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:MissFloorx schreef:@Imre Oei, dat is niet fijn! Vervelend als je graag wilt bewegen maar je lichaam niet helemaal mee werkt. Hopelijk snel verbetering.
Ik ben al anderhalf jaar aan het revalideren, helaas. Maar na morgenavond hopelijk weer wat soepeler!
Net 4km gewandeld. Niet helemaal droog gehouden, maar was wel even goed om te doen. Straks op stal denk ik ook nog een stuk lopen.
13km Dieuwke? Mooi eind! Ga je dan hardlopen of wandelen?
Zertab schreef:Ik heb me weer terug ingeschreven bij de sportschool, omdat ik het financieel weer kan missen en een groep me meer motiveert.
Zertab schreef:Ik heb me weer terug ingeschreven bij de sportschool, omdat ik het financieel weer kan missen en een groep me meer motiveert.
ClaudiaHS schreef:Omdat ik na een tijdje geen zin meer heb om alleen te gaan. Vroeger ging ik altijd samen met vriendin
Neverland schreef:Ik wist dat vandaag weer een slechte dag zou worden maar voel me er wel slecht door hoor.Was namelijk al 2kg aangekomen door de BBQ van vrijdag en gok dat er nu weer een kilo aanzit. Nu zal het geen vet zijn maar dan heb je even een moment van: waarom doe ik dit nog.
Vooral omdat ik zoveel sport en workouts doe snap ik het even niet. Ik doe 4 keer in de week hardlopen, 1 keer in de week paardrijden, en dan elke dag zo'n home workout van minstens 20 minuten met zo'n resistance band (en dan de zwaarste eruit) en dan 3 keer in de week nog zo'n extra YouTube workout waarbij je goed zweet.
Maar goed. Morgen er weer tegenaan...
MissFloorx schreef:@Zertab Ik heb daar zelf ook altijd wel moeite mee maar ik denk altijd maar zo: elk extra glaasje wijn of extra chipje wat je bewust niet neemt is al vooruitgang. Dat helpt bij mij vooral om het mezelf niet te lastig te maken tijdens zo'n gelegenheden. En goed idee inderdaad om iets van groenten mee te nemen, dat vult ook een beetje waardoor je misschien minder snel in de verleiding komt. Veel plezier in ieder geval!
Zertab schreef:MissFloorx schreef:@Zertab Ik heb daar zelf ook altijd wel moeite mee maar ik denk altijd maar zo: elk extra glaasje wijn of extra chipje wat je bewust niet neemt is al vooruitgang. Dat helpt bij mij vooral om het mezelf niet te lastig te maken tijdens zo'n gelegenheden. En goed idee inderdaad om iets van groenten mee te nemen, dat vult ook een beetje waardoor je misschien minder snel in de verleiding komt. Veel plezier in ieder geval!
Ja normaal drink ik zo een fles wijn leeg (vandaar dat ik nu bewust een kleintje gekocht heb) en een zak chips gaat er ook wel in. Ik heb qua zulke snacks echt geen rem...
MissFloorx schreef:@Anna_Dani Tabata ken ik ook inderdaad! Misschien toch maar eens wat meer energie gaan steken in het uitzoeken wat voor mij werkt qua home workouts aangezien het waarschijnlijk voorlopig nog wel van pas zal komen.
Dat van geen rem hebben is ook wel mijn grootste issue. Ik heb verder qua echt ''eten'' niet veel moeite met maat houden, kan makkelijk bijvoorbeeld een halve ipv een hele pizza eten maar met chips, chocolade e.d. kan ik mij ook slecht inhouden. Wel een goede tip inderdaad om dan gewoon kleinere porties te kopen.
@Zertab Dat is fijn! Dat maakt het weer net iets makkelijker.
gaucho schreef:Naast wegen meten jullie ook je omvang? Kun je haast nog meer voortgang in ziensinds Feb voor mij buik - 8cm, heupen - 9 en taille - 13. Helaas borstomvang ook 5 cm minder