Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tortilla schreef:Hoe zijn jullie dan bij jullie 'knop' gekomen? Jullie vertellen allemaal dat op een gegeven moment de knop om is, en je dan jezelf zo kunt disciplineren dat je naar een gezondere leefstijl gaat en echt langzaam maar gestaag af blijft vallen...
Aan het begin van het jaar was ik heel goed bezig, maar nu ben ik echt die 'knop' even bijster. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet blij bent met mezelf zoals ik nu ben.
vaaleriee schreef:Hoi,
Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben niet veel te zwaar maar er mag voor het mooie echt wel een kilo of 5-10 af. Ik ben een jaar of 2 geleden 10 kilo afgevallen zonder er heel veel voor hoeven te doen.
Ik vind het alleen zó lastig. Ik rij 4/5 keer per week paard en werk fulltime en ik weet dat de winst vooral te behalen is met een gezonder eetpatroon. Of beter gezegd, minder eten.
Door de week eten we gewoon goed en gezond maar weekenden is veel uit eten, in combinatie met bier en wijntjes.
Hebben jullie tips voor een lunch die goed mee te nemen is naar werk? Ik wil afstappen van brood en elke dag salade wordt ook zo eenzijdig.
vaaleriee schreef:Pfoe heb je genoeg aan een lunch met alleen wat groente? Ik heb dan na een uur alweer honger