Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem schreef:Tieneke schreef:Mijn backpiece was in totaal 1700 euro... Maar dat was ook 2 dagsessies + nog dik drie uur.
Dat valt mij mee eerlijk gezegd! Met deze artiest zit ik met 6 uur al op de 1200...
Anoniem schreef:Haha ik begreep ‘m inderdaad ook niet, vatte het ook anders op
Ik heb ook altijd hard gewerk voor m’n geld, betaal sinds m’n 16e m’n paard volledig zelf dus kon toen ook nooit ergens voor sparen. Kon dan wel studeren maar nu een baan die niks met m’n studie te maken heeft, en waar ik toch ook wel trots op ben dat “ik dat gedaan heb” en nu dus genoeg verdien om ooo wat voor mijzelf te doen ipv alles naar de merrie![]()
Heeft niet zo veel met leeftijd te maken, voor de een is dat eerder dan voor de ander. Dat was meer wat er bedoelt werd denk ik
Ik leg er geld apart voor, voor deze tattoo, maar dat is dus eigenlijk meer omdat ik daar niet kan pinnen en al dat gepinde geld ergens moet laten![]()
En verder blijf ik er gewoon elke maand wat in stoppen, zodat er voor de volgende tattoo gewoon al wat klaar ligt in plaats van dat het dan in 1x van m’n salaris af moet
Fennadev schreef:Mijn vorige was 350 euro, ik hoop dat die tekst+ingekleurd diamantje niet meer gaat zijn dan 100 euro. Mijn vriend is overigens niet blij mee waar ik hem wil laten zetten, want voor hem zit ie wel heel erg in het zicht als ik zeg maar de kleren uit heb
IvysToeter schreef:Mijn tube bepanthen is bijna op.
Zou ik hierna nog met een nieuwe tube moeten beginnen?
Of is er een goedkoper vergelijkbaar alternatief?
Niet dat ik die tube niet wil kopen.
Maar om nou voor een paar dagen een nieuwe tube te kopen is zonde.
Collega had het over onderstaande?[ [url=m/Ge5HqC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kayleigh_ schreef:Hoe staat het met de genezing van je tattoo?
Volgens mij mag je, als de tattoo helemaal genezen is, gaan smeren met een milde bodylotion, dus dan zal bovenstaande prima zijn. Maar als ie nog niet helemaal genezen is zou ik toch nieuwe Bepanthen halen.