[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:23

Wat een leuk idee, zo'n spaarpotje!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:26

Anoniem schreef:
Tieneke schreef:
Mijn backpiece was in totaal 1700 euro... Maar dat was ook 2 dagsessies + nog dik drie uur.

Dat valt mij mee eerlijk gezegd! Met deze artiest zit ik met 6 uur al op de 1200...

Als ik het volgens uurtarief had gedaan, was het ook duurder uitgevallen. Maar Jules heeft gewoon een vaste dagsessieprijs. Als het dan net wat langer duurt, ben je ook safe met je tarief. En als het korter is, zoals mijn laatste sessie, moet je geen hele dag betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:30

Ohh op die manier, das wel netjes :j
Mijn artiest heeft nu 1 sessie van 8 uur en een van 6 gepland. De eerste zo lang omdat we ook nog even moeten passen en meten (en eventueel aanpassen) maar ik betaal alleen de uren dat hij tattooerd. De 2e verwacht hij eerder klaar te zijn maar plant liever ruim in, maar ook dan betaal ik wel alleen de uren waarin hij bezig is. Vind ik ook prima zo :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:04

Oke even uitleg over mijn opmerking leeftijd:
Meer tijd gehad om iets op te bouwen gehad? Altijd gewerkt en alles al hebben wat je nodig heb/ wil in het leven?
Voldoende verdienen om het aan dingen zoals tattoo’s? Stabiliteit in mijn leven nu we 52 jaar zijn?
Ik kom noet uit een rijk gezin en ik heb niet de mogelijkheid gehad door te leren. Heb dus echt mijn huidige situatie verdiend door er jaren in te steken.
Mijn excuses als ik daarbij voorbij ben gegaan aan Andere situaties. In mijn jongere jaren moest ik nog sparen voor extra dingen nu niet meer.
Dus....
Het spaarpotje liet mij namelijk geloven dat er nog naartoe gespaard werd. Was zeker niet denigrerend bedoelt ( 8-) )
Laatst bijgewerkt door Willl65 op 28-01-18 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:06

Bedankt voor de uitleg.
Voor mij kwam het een beetje vreemd over

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:08

IvysToeter schreef:
Bedankt voor de uitleg.
Voor mij kwam het een beetje vreemd over

Ja dat merkte ik toen ik de reacties zag , ik had echt zoiets van Huh ? Wat heb ik fout gezegd ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:39

Haha ik begreep ‘m inderdaad ook niet, vatte het ook anders op :)
Ik heb ook altijd hard gewerk voor m’n geld, betaal sinds m’n 16e m’n paard volledig zelf dus kon toen ook nooit ergens voor sparen. Kon dan wel studeren maar nu een baan die niks met m’n studie te maken heeft, en waar ik toch ook wel trots op ben dat “ik dat gedaan heb” en nu dus genoeg verdien om ooo wat voor mijzelf te doen ipv alles naar de merrie ;) :)
Heeft niet zo veel met leeftijd te maken, voor de een is dat eerder dan voor de ander. Dat was meer wat er bedoelt werd denk ik :j

Ik leg er geld apart voor, voor deze tattoo, maar dat is dus eigenlijk meer omdat ik daar niet kan pinnen en al dat gepinde geld ergens moet laten ;)
En verder blijf ik er gewoon elke maand wat in stoppen, zodat er voor de volgende tattoo gewoon al wat klaar ligt in plaats van dat het dan in 1x van m’n salaris af moet :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:53

Anoniem schreef:
Haha ik begreep ‘m inderdaad ook niet, vatte het ook anders op :)
Ik heb ook altijd hard gewerk voor m’n geld, betaal sinds m’n 16e m’n paard volledig zelf dus kon toen ook nooit ergens voor sparen. Kon dan wel studeren maar nu een baan die niks met m’n studie te maken heeft, en waar ik toch ook wel trots op ben dat “ik dat gedaan heb” en nu dus genoeg verdien om ooo wat voor mijzelf te doen ipv alles naar de merrie ;) :)
Heeft niet zo veel met leeftijd te maken, voor de een is dat eerder dan voor de ander. Dat was meer wat er bedoelt werd denk ik :j

Ik leg er geld apart voor, voor deze tattoo, maar dat is dus eigenlijk meer omdat ik daar niet kan pinnen en al dat gepinde geld ergens moet laten ;)
En verder blijf ik er gewoon elke maand wat in stoppen, zodat er voor de volgende tattoo gewoon al wat klaar ligt in plaats van dat het dan in 1x van m’n salaris af moet :D

Ik ging dus van mijn eigen situatie uit! Hulde voor diegene die het allemaal veel eerder dan mij voor elkaar hebben *\o/* en... zo leer ook ik weer bij ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:03

Haha zo bedoel ik het ook niet hoor :D Bedoeld meer dat zoiets blijkbaar niet leeftijdsgebonden is, en veel (waaronder ik) jou opmerking dus niet of verkeerd begrepen :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:06

Anoniem schreef:
Haha zo bedoel ik het ook niet hoor :D Bedoeld meer dat zoiets blijkbaar niet leeftijdsgebonden is, en veel (waaronder ik) jou opmerking dus niet of verkeerd begrepen :D

_/-\o_

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:20

Fennadev schreef:
Mijn vorige was 350 euro, ik hoop dat die tekst+ingekleurd diamantje niet meer gaat zijn dan 100 euro. Mijn vriend is overigens niet blij mee waar ik hem wil laten zetten, want voor hem zit ie wel heel erg in het zicht als ik zeg maar de kleren uit heb :')

Waar komt hij dan?
En vind hij het niet leuk dat je dan uit de kleren moet bij de artiest? Of dat hij er zelf tegenaan kijkt?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:20

Wie van jullie heeft een portret van zijn of haar paard? En mag ik via de pb wat vragen?

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:44

plovesb en TessJazz, wat een gave tattoo's!

Een tijdje terug ging het over tattoo's en zwemmen/sauna. Ik ben vorige week met mijn 7 weken oude tattoo het zwembad in geplonsd en naar de sauna geweest maar het gaf echt geen enkele reactie, voelde ook niks anders dan de rest van m'n huid dus de tijdmarge lijkt me ruim zat.

Hier geen spaarpotje, maar ook geen plannen voor een nieuwe tattoo dus dat spaarpotje is ook niet nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:03

eclair98 schreef:
Wie van jullie heeft een portret van zijn of haar paard? En mag ik via de pb wat vragen?

Ik wil er eentje laten zetten in bepaalde stijl, maar die zit nog niet.
Nikki de kerf heeft er eentje, staat ook in dit topic :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:28

Mijn tube bepanthen is bijna op.
Zou ik hierna nog met een nieuwe tube moeten beginnen?
Of is er een goedkoper vergelijkbaar alternatief?
Niet dat ik die tube niet wil kopen.
Maar om nou voor een paar dagen een nieuwe tube te kopen is zonde.
Collega had het over onderstaande?Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:37

Hoe staat het met de genezing van je tattoo?
Volgens mij mag je, als de tattoo helemaal genezen is, gaan smeren met een milde bodylotion, dus dan zal bovenstaande prima zijn. Maar als ie nog niet helemaal genezen is zou ik toch nieuwe Bepanthen halen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:13

IvysToeter schreef:
Mijn tube bepanthen is bijna op.
Zou ik hierna nog met een nieuwe tube moeten beginnen?
Of is er een goedkoper vergelijkbaar alternatief?
Niet dat ik die tube niet wil kopen.
Maar om nou voor een paar dagen een nieuwe tube te kopen is zonde.
Collega had het over onderstaande?[ [url=m/Ge5HqC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je kan hier prima mee smeren hoor. Ik heb mijn eerste tattoo sowieso alleen maar met standaard bodylotion ingesmeerd en dat deed het echt prima.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 17:14

Kayleigh_ schreef:
Hoe staat het met de genezing van je tattoo?
Volgens mij mag je, als de tattoo helemaal genezen is, gaan smeren met een milde bodylotion, dus dan zal bovenstaande prima zijn. Maar als ie nog niet helemaal genezen is zou ik toch nieuwe Bepanthen halen.

Zitten nu nog wat velletjes op.
Donderdag zit hij er 2 weken op.
Ik moest 2 weken door smeren in ieder geval.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:07

Heb je een kleur tattoo? Dan zou ik nooit vaseline gebruiken, bij mij trok dat de kleur eruit en mijn artiest was niet echt blij bij het bijwerken daardoor. Op zwart kan het wel prima.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:14

Fennadev schreef:
Heb je een kleur tattoo? Dan zou ik nooit vaseline gebruiken, bij mij trok dat de kleur eruit en mijn artiest was niet echt blij bij het bijwerken daardoor. Op zwart kan het wel prima.

Deze witte vasaline trekt helemaal niets uit een tattoo hoor .

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:25

Ik heb alleen maar black&grey..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 19:16

Ik gebruik mijn tube Bepanthen echt voor alles, vind het echt heel fijn spul. Afgelopen week veel op m'n bovenlip gesmeerd, dat was helemaal ruw en naar door de kou/droogte. En straks kan diezelfde tube weer gebruikt worden voor bijgewerkte tattoo.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 19:31

Ik heb nu steeds zalf uit Amerika. Kleur genas voorheen niet zo Goed, met dit spul wel en ook alles veel sneller.
Heet balm tattoo, wil niks anders meer

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 19:35

Nog 2,5 week en dan mag ik weer. Vindt het weer spannend.
Ene wordt iets bijgewerkt en andere wordt gezet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 21:00

Weet iemand nog een artiest die in black&grey met een zachte stijl kan tattoeeren? (Dotwork?) Ik vind veel black&grey direct zo hard, met veel donkere lijnen, donkere vlakken en schaduw.

Ik vind de stijl van minnietattooart bijvoorbeeld erg mooi:
https://www.instagram.com/minnietattooart/

Later wil ik dus een tattoo, maar deze moet een persoonlijke betekenis hebben... En dat idee moet eerst nog maar eens komen _O- Dus in die tussentijd maar even verdiepen in de stijlen :)