Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anne_bento schreef:Gem fijn zeg zo assistentWat naar van je rib, lijkt me erg pijnlijk. Lijkt me ook dat hardlopen dan niet goed is, je hele houding zal anders zijn door de pijn in je ribben en dat doet je lopen meestal geen goed..
Mijn hardloopschoenen zijn echt heel versleten, gaten erin bij mijn grote tenen, uitgedroogde zool waarschijnlijk, dus die gaan de prullenbak in. Wat is je goede doel?
anne_bento schreef:Oh dat heb ik gelezen op de Facebook pagina van Ik Loop Hard!
Ik heb nog wel andere oude hardloopschoenen liggen die nog prima zijn alleen niet voor mij geschikt, en mijn vriend krijgt vaak via zijn werk hardloopschoenen waar hij vervolgens nooit op loopt, die zijn dus nog splinternieuw. Ik ga de boel verzamelensuper goed initiatief. Woon wel aan de andere kant van het land
Arzil schreef:Gem, wat een goed initiatief! Ik heb laatst mijn oude hardloopschoenen weggegooid helaas. Maar die waren echt niet meer geschikt om nog fatsoenlijk op te hardlopen. Voor nu ga ik het onthouden.
Woon niet in de buurt, maar wel soort van in de buurt van het AZC. Heb je ook nog andere spullen nodig dan schoenen?
Ik had inderdaad gelezen dat er een aantal mee hadden gedaan aan de kustmarathon. Superleuk!