Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lekker tempo en telkens als ik dat liedje voorbij hoor komen, ga ik meelopen op de maat.

... was mijn chauffeur, droeg de sporttas, pakte mijn kleding aan, bewaarde mijn banaan (in zijn jaszak
)
, want ze 'had geen boodschap aan die wedstrijd en er zouden nog wel meer ruiters door het wedstrijdveld langskomen' . Nou rijd ik zelf nog steeds graag paard, maar het risico van een startschot en een kudde vertrekkende hardlopers zou ik toch niet nemen.
.
. Vraag me af of ik morgen wel moet trainen.
Wat naar van je rib, lijkt me erg pijnlijk. Lijkt me ook dat hardlopen dan niet goed is, je hele houding zal anders zijn door de pijn in je ribben en dat doet je lopen meestal geen goed..
anne_bento schreef:Gem fijn zeg zo assistentWat naar van je rib, lijkt me erg pijnlijk. Lijkt me ook dat hardlopen dan niet goed is, je hele houding zal anders zijn door de pijn in je ribben en dat doet je lopen meestal geen goed..
Mijn hardloopschoenen zijn echt heel versleten, gaten erin bij mijn grote tenen, uitgedroogde zool waarschijnlijk, dus die gaan de prullenbak in. Wat is je goede doel?

. Hier in de buurt op te halen (mid -limburg) kunnen ze met mijn doos mee.
super goed initiatief. Woon wel aan de andere kant van het land 

anne_bento schreef:Oh dat heb ik gelezen op de Facebook pagina van Ik Loop Hard!
Ik heb nog wel andere oude hardloopschoenen liggen die nog prima zijn alleen niet voor mij geschikt, en mijn vriend krijgt vaak via zijn werk hardloopschoenen waar hij vervolgens nooit op loopt, die zijn dus nog splinternieuw. Ik ga de boel verzamelensuper goed initiatief. Woon wel aan de andere kant van het land
!
en stop er wat
- snoepgoed bij
. Ben helemaal niet zo'n enorme "weldoener", maar deze man is zo enthousiast bezig ... blij dat ik zo mijn steentje kan bijdragen aan het goede doel. Arzil schreef:Gem, wat een goed initiatief! Ik heb laatst mijn oude hardloopschoenen weggegooid helaas. Maar die waren echt niet meer geschikt om nog fatsoenlijk op te hardlopen. Voor nu ga ik het onthouden.
Woon niet in de buurt, maar wel soort van in de buurt van het AZC. Heb je ook nog andere spullen nodig dan schoenen?
Ik had inderdaad gelezen dat er een aantal mee hadden gedaan aan de kustmarathon. Superleuk!
) . Het voordeel van hardlopen ... laagdrempelig en behalve schoenen weinig kosten!