Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Stybba schreef:Neee! Mijn buren zijn sinds gisternacht weer terug van vakantie![]()
Zo jammer dat ik dat weet, niet doordat ik ze zie en kan vragen hoe hun vakantie was, maar doordat er weer om 11 uur snachts door het huis gerend en geschreeuwd wordt, en ze sochtends veel te vroeg weer wakker zijn... Ik ben al weer zwaar geirriteerd![]()
De buurvrouw wéét dat de huizen gehorig zijn, maar tegenwoordig hebben kinderen geen grenzen meer nodig, alleen maar aanmoediging. Ze moeten kind kunnen zijn!
En zo krijg je dat geren, geschreeuw, gejengel en gedram in de supermarkt enzo. Rekening met elkaar houden komt niet meer voor in het boekje van dat soort ouders, want het is toch práchtig om ze zo te zien spelen/karakter ontwikkelen. Als je er last van hebt ga je maar weg. "Je zal wel zo'n kinderhater zijn"... Maar ik heb geen hekel aan kinderen, wel aan ouders die ze niet onder controle willen houden.
Ugh, same here. Die bedachten om 2 uur 's nachts bij thuiskomst van vakantie te gaan douchen
Magrathea schreef:Hahahaha wat erg![]()
Leuk Caro, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je zo graag op de afdeling verloskunde werkt? lijkt me vreselijk![]()
Ik las vandaag dit artikel, erg fijn en herkenbaar: https://www.vice.com/nl/article/7b5pjd/ ... nderen-wil
bruintje123 schreef:Maar dan zit je op de poli, niet op de afdeling.
Dat scheelt vaak wel enorm
Op de poli zou ik ook wel kunnen werken, de afdeling zeer zeker niet.
Maar dan heb je ook een andere achtergrond nodig, dan willen ze me gelukkig ook niet
xSCWx schreef:Ik wil best een kind. Als 'ie als 20-jarige ineens naast me staat, en ik niet de zwangerschap/bevalling/eerste jaren/poepluiers/slapeloze nachten/puberteit etc hoef mee te maken
Ik lees dus lekker met jullie mee
Caro_MarjaH schreef:bruintje123 schreef:Maar dan zit je op de poli, niet op de afdeling.
Dat scheelt vaak wel enorm
Op de poli zou ik ook wel kunnen werken, de afdeling zeer zeker niet.
Maar dan heb je ook een andere achtergrond nodig, dan willen ze me gelukkig ook niet
Nee, ik zit op de verpleegafdeling, verloskamers, wel 35 stuks. Ook op de verpleegafdeling zijn secretaresses nodig en dus ook op de verlosafdeling.
xSCWx schreef:Ik wil best een kind. Als 'ie als 20-jarige ineens naast me staat, en ik niet de zwangerschap/bevalling/eerste jaren/poepluiers/slapeloze nachten/puberteit etc hoef mee te maken
bruintje123 schreef:Dat is dan weer heel wat groter dan waar ik werk.
Daar zit geen secretaresse op de afdeling, dan mogen mensen even naar de poli lopen.
Swah schreef:xSCWx schreef:Ik wil best een kind. Als 'ie als 20-jarige ineens naast me staat, en ik niet de zwangerschap/bevalling/eerste jaren/poepluiers/slapeloze nachten/puberteit etc hoef mee te maken
Maar ze zeggen ook: kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.
Kan je nagaan...