Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wiesje schreef:Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd. Bypass gekregen. Mede aangemoedigd ook door alle positieve ervaringen in dit topic. Weinig last eigenlijk. Eten en drinken gaan goed.
Enige nadeel was een lekkage waardoor ik al 3 dagen in het ziekenhuis verblijf ipv 1 nachtje maar beter zeker naar huis dan met spoed terug. Krijg nu stollingsmidel en kan waarschijnlijk morgen naar huis
Stephanie_86 schreef:Fijn dat je weer thuis bent wiesje! Thuis is het toch fijner.
En Wilma spannend dat je nog moet wachten op een datum.
Hier vandaag de groepsbijeenkomst van het spaarne, bloedprikken en vanmorgen eerst naar een dietiste in het dorp voor na de eventuele operatie.
Merk wel dat ik nu ook zorgen krijg. Hoor op t moment alleen maar horror verhalen van mensen die een operatie gehad hebben. Die heel veel complicaties hebben. Krijg nu soort van angst dat ik dat ook krijg en m'n werk of paard nooit meer kan doen. Maak het in m'n hoofd op het moment ook alleen maar erger merk ik.
Weet niet zo goed wat ik daar an kan doen. Want heus niet bij iedereen loopt het slecht af dat weet ik ook wel. Zijn er dames die dit herkennen?