[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Soez

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:00

Ben ik dan de enige die Nikkie sowieso erg onecht vindt?

Weer terug uit Goteborg. Het is de Too Faced contour palette geworden, de bruine tattoo liner en een de melted berry van Too Faced <3

Verder zo veel mogelijk bijgelezen, prachtige looks voorbij zien komen en weer veel info. Nu weer up-tp-date zien te blijven 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:09

Hoe die twee met elkaar omgaan in die video is zo ongelofelijk awkward dat het op mij meteen overkomt als een publicity deal. Sommige celebs hebben dat met 'relaties' - dat ze een contract hebben opgesteld dat ze zogenaamd in een relatie zitten zodat de ene bekendere celeb de andere wat minder/onbekende celeb een soort steuntje in de rug geeft om verder te komen. Voor beide lijkt het mij om meer bekend te worden bij elkaars publiek/wereldwijd. Maar goed, geen idee of het zo is, komt alleen enorm nep op me over dat dit voor mij meteen zo leek te zijn. :=

Soez, mooie aankopen meegenomen!

edit: Ik zat op Feelunique te spieken naar alle kleuren van UD Vice - ik HOU ervan dat ze alle lipsticks met 4 skintones laten zien, wat geweldig. <3

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:19

Het nadeel van sommige beautybloggers die echt extreem veel make-up gebruiken (de meeste dus) is dat ik bij een aantal me echt kapot schrik als ik ze ineens zonder make-up zie :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:28

Fenrir schreef:
Het nadeel van sommige beautybloggers die echt extreem veel make-up gebruiken (de meeste dus) is dat ik bij een aantal me echt kapot schrik als ik ze ineens zonder make-up zie :')

Ik denk bij nikki fotoshop het probleem is

gekke nek, perfecte kaaklijn terwijl ze gewoon mooi is zoals ze is

Afbeelding

(wel way overdosis aan highlighter)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:30

Ow vreselijk :')

Damned, gefeliciteerd nog! Het kan nog net..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:37

Shizzel schreef:
edit: Ik zat op Feelunique te spieken naar alle kleuren van UD Vice - ik HOU ervan dat ze alle lipsticks met 4 skintones laten zien, wat geweldig. <3

Je weet dit ook?
Citaat:
Pucker Up! Save 15% off Lips* with code KISSMEQUICK. Save now >

O:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:38

Wat vinden jullie eigenlijk de prettigste websites om te bestellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:52

DS, je bent veel te slecht voor mij. -O- Ik wil even in een hoekje gaan huilen nu. Ik heb al teveel besteld bij Colourpop en whaaaaaa. Zucht. Misschien toch maar even kijken......

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:53

Hij is geldig tot en met de 24e, dus ik bestel dan aangezien mijn loon en stufi er dan is _O-

Ik bestel graag bij Douglas, Ici Paris XL en Feelunique!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:56

Ik bestel eigenlijk vrijwel overal wel. _O- Alie, colourpop, douglas, ici paris, feelunique, peppermayo, beautylish, cocktailcosmetics, jeffree star...... we kunnen nog wel even doorgaan voor ik m'n hele lijst heb. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:57

Ik bestel ook maar net waar ik het product wat ik wil (het goedkoopst) vandaan kan halen haha.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 00:01

Erg benieuwd naar het filmpje van Nikkie en Jeffrey!

Iemand ervaring met zo'n setje kwasten? Zijn ze beter of hetzelfde als die van Aliexpress?
Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 00:22

Geen idee, maar als het onbekende merken zijn/geen duidelijke namen bij staan, zou ik toch voor goedkopere gaan van Alieexpress.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 00:30

Ik heb hem vaker voorbij zien komen, die van thebestdeals, maar geen idee hoe de kwaliteit is. Altijd wel over getwijfeld of ik 'm niet zou bestellen maar toen maar een goedkopere via alie genomen en de rest van Real Techniques. _O- Durf je dus ook zo niet te zeggen of deze goed is!

Nou, maar besloten om geen UD lipstick te bestellen. Ik wilde er maar 1 bestellen en die korting doet dan eigenlijk niets behalve de verzendkosten wegstrepen en dan ben ik nog duurder uit dan als ik 'm hier in de winkel haal. Kan me voorstellen als je er drie wil bestellen bijvoorbeeld het wel voordelig is. Op het moment leg ik veel geld apart voor mijn vakantie dus als ik in Londen/Liverpool ben zal ik daar ook gewoon eens bij UD kijken en eentje als souvenir mee naar huis nemen. :)) Heb wel via alie nu 3 neppe anastasias browzooi besteld, even zien hoe die zijn voor mij. En verder komt vanuit colourpop nog een oogschaduw of 13 mijn kant op en 4 liquids en 5 lipsticks. Woeps. :+

DS, welke wil je gaan bestellen? :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 00:50

Zou ik niet bestellen hoor, zien er precies uit als die goedkoopste van Ali/ebay en das niet veel soeps.. En dan zijn ze daar nog vele malen goedkoper.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 07:54

Hoi!
Ik weet niet kf iemand me hier kan helpen, maar ik zou graag mijn wenkbrauwen laten threadrn. Het enigste wat ik momenteel doe is zorgen dat ik geen unibrow krijg :')
Weet iemand misschien een goede plek in Breda, Weert of Maastricht?
Uiteraard heb ik al opgezocht enzo, maar ik ben niet meteen zeker dat ze goed zijn. En aangezien het om mijn wenkbrauwen gaat, wil ik dat het gewoon goed gebeurt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:11

Op hun Facebook kijken :j ik roep altijd dat je een Turkse dame moet zoeken, die weten gewoon wat ze doen met draad _O_

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:32

Thanks! Leek al te mooi om waard te zijn inderdaad. Dan maar even door sparen voor wat betere kwasten.

Ben wel benieuwd, hoeveel zijn jullie per maand gemiddeld aan make-up kwijt?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:09

IK heb destijds op mijn eigen facebook een oproepje geplaatst "Kennen jullie iemand die goed is met wenkbrauwen, het liefst met draad"
Kreeg binnen een dag een stuk of 20 reacties en ben naar degene gegaan waarvan ik vond dat ze de mooiste wenkbrauwen heeft :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:22

Ikwashier schreef:
Thanks! Leek al te mooi om waard te zijn inderdaad. Dan maar even door sparen voor wat betere kwasten.

Ben wel benieuwd, hoeveel zijn jullie per maand gemiddeld aan make-up kwijt?

Ik wil het precieze bedrag echt niet weten :')

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:23

Goedemorgen allemaal!

Friemel, weet jij waarom er 2 roze varianten in de eyebrow kit van Freedom zitten :o
Ben een leek, dus niet lachen :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:24

@Shizzel: ik wil iig Stark Naked, verder twijfel ik nog. Wil mss een metallic proberen, en van de matte zijn er redelijk wat kleuren die bijna dupes zijn van wat ik al heb of het zijn echt de herfstkleuren die ik heel tof vind :))

Daarbij zijn ze toch standaard 5 euro goedkoper dan hier in Nederland?
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 20-06-16 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:36

BloemBloem schreef:
Goedemorgen allemaal!

Friemel, weet jij waarom er 2 roze varianten in de eyebrow kit van Freedom zitten :o

De 1 is een highlighter en de ander is een concealer :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:38

Ok, dit krijg je er nou van...
Eindelijk besloten toch maar Rose te bestellen... uitverkocht...
-O-

:')

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:49

_Friemel schreef:
BloemBloem schreef:
Goedemorgen allemaal!

De 1 is een highlighter en de ander is een concealer :j

En waar gebruik je die dan voor :o :=
Whahahhaha :+

DnT schreef:
Ok, dit krijg je er nou van...
Eindelijk besloten toch maar Rose te bestellen... uitverkocht...
-O-

:')

:(:) :D