[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:35

Had iemand hier in het topic dan geen industrial of word ik nu helemaal gek? :’)

TheNovelist

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:43

E_J had een industrial maaaaar die ging niet helemaal top, toch Hannah :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:47

Ik ook :')

bij mij was t een kreng. Heb alleen de helix variant gehouden uiteindelijk

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:54

Hahah klopt! Bij mij ging ‘ie niet zo lekker :')
Hij was verkeerd gezet waardoor het staafje constant in de bolling van m’n oor drukte en ik moest ‘m na 3 weken bij de shop eruit laten halen omdat het staafje dus een zodanig diep wondje had ‘gegraven’ dat ‘ie bijna ingroeide -O- _O-

Sindsdien in het bovenste gaatje een ringetje en de andere een staafje met een balletje en nu zit er op de plek waar het staafje dus in m’n oor drukte een klein litteken. Maar de piercings gaan wel prima! Zitten dan wel best flinke vochtbulten op allebei dus ik hoor vaak van mensen dat ze er erg ontstoken en niet helemaal gezond uitzien maar ik voel er eigenlijk niks van. Sinds ik ze heb laten wisselen kan ik er prima op slapen en alles, niks aan de hand, ik voel er helemaal niks van :j :')

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 23:02

@TheNovelist, welke had jij dan allemaal? Of heb je nog n foto haha?
@E_J, hoop dat t bij mij beter gaat! Wel hele goede shop met veel ervaring uitgezocht die ook meteen mn oor heeft bekeken voor ze ook maar een afspraak wilde maken :)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 23:45

Pfoeh oke wat ik tot nu toe allemaal heb:
2 lippiercings (snake bite), tongpiercing, smiley, neus, septum, rook en een tonguewebpiercing. Daarnaast ook nog aan elke kant 3 oorbellen waarvan elk 1 gestretched :D
Heb ook nog een wenkbrauw en een monroe piercing gehad maar die heb ik er uit moeten halen na een tijd!

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 01:10

Ik heb ook een industrial! Bij mij was het echt een engel.. Nog nooit zo'n rustige piercing gehad (oke slapen was ruk, maar dat hoort erbij)! Hij is bij mij in een keer gezet met erna de bar er direct in ipv met 2 helixen. Hoor over de laatste vaker dat het niet goed ging met de bar ná het laten helen met aparte helixen..

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 09:15

Ik heb een vraagje voor degenen met een tongweb. Over twee weken ga ik hem eindelijk laten zetten :D :D Ik zit al een tijdje met het idee in m’n hoofd, maar ik durfde nooit zo goed. Nu heb ik een vriendinnetje gebeld dat ze mij maar gewoon mee moet sleuren naar de piercingshop anders komt het er nooit van en ik wil hem zó graag.

Nu zegt dat vriendinnetje dat zij er ook over nagedacht heeft om een tongweb te nemen, maar dat zij het niet gedaan heeft omdat je hem eens per week/twee weken moet verwisselen omdat hij anders gaat stinken en je uit je mond gaat stinken. Klopt dit?

Het zou mij verder niet echt uitmaken maar dan kan ik mij daar alvast mentaal op voorbereiden :P

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 10:42

Ik heb zelf een tongwebpiercing maar daar absoluut geen last van! In het begin is het moeilijk om hem schoon te maken omdat hij nog gevoelig is met helen, maar nu maak ik hem elke avond even schoon met tandenpoetsen en nergens last van!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 11:14

TheNovelist, jouw onderschrift :') _O-

Mijn lip is nu een beetje dik geworden, maar hij doet verder geen pijn en heb er helemaal geen last van. Alleen met eten moet ik uitkijken dat ik niet op het staafje bijt... :')

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 11:41

TheNovelist schreef:
Ik heb zelf een tongwebpiercing maar daar absoluut geen last van! In het begin is het moeilijk om hem schoon te maken omdat hij nog gevoelig is met helen, maar nu maak ik hem elke avond even schoon met tandenpoetsen en nergens last van!

Bedankt voor je antwoord! Leek mij ook al zo raar, kan mij niet voorstellen dat een piercing er blij van wordt als je hem elke week moet wisselen :P

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 11:43

Ik zie in de ochtend en avond vaak wel wat tandplak etc aan mn smiley, die poets ik idd ook gewoon mee

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 09:27

Ik heb nu een rood vlekje aan de binnenkant van mijn lip zitten naast de piercing... Hadden jullie dit ook of moet ik me zorgen maken?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:16

Pepperrr schreef:
Ik heb nu een rood vlekje aan de binnenkant van mijn lip zitten naast de piercing... Hadden jullie dit ook of moet ik me zorgen maken?

Heb even gegoogled en lijkt meer op een kleine bloeduitstorting. Straks even goed koelen aangezien het ook dik is en hopen dat de zwelling dan minder wordt. Ik twijfel over de ruimte van het staafje.. Ik kijk nog even een paar dagen aan, als het dan niet minder is dan ga ik even langs shop om een langer staafje erin te laten doen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:37

Je piercing kan enorm gaan zwellen en idd beurs eromheen worden. Bij mijn medusa had ik gewoon een blauwe plek in het midden van mijn bovenlip, en de zwelling was echt enorm :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:39

Drunksheep schreef:
Je piercing kan enorm gaan zwellen en idd beurs eromheen worden. Bij mijn medusa had ik gewoon een blauwe plek in het midden van mijn bovenlip, en de zwelling was echt enorm :')

Hoe lang duurde die zwelling bij jou ongeveer als ik vragen mag? :o

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 12:46

Ik had ook erg last van zwelling, vooral bij mijn monroe. Duurde bij mij wel iets van een week/ander halve week totdat het weer weg was.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 16:37

Toen ik mijn lippiercing net had, had ik nog een beugel. Ik bleef steeds met het platte plaatje in mn beugeldraad hangen. :') zwelling heeft bij mij toen ook langer geduurd omdat hij steeds weer geïrriteerd werd daardoor xd.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 17:38

Pepperrr schreef:
Drunksheep schreef:

Hoe lang duurde die zwelling bij jou ongeveer als ik vragen mag? :o

Maximaal een week of twee denk ik.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:06

Ik had zelfs bij mijn septum een blauwe neus :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:03

sterreke98 schreef:
Ik had zelfs bij mijn septum een blauwe neus :')

Heb nog nooit blauwe plekken gehad bij het zetten van een piercing. Vandaar dat ik dus best wel schrok haha :+ En heb toch al wel wat laten zetten..

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:59

Hmmm lekker veel ijswater drinken. Lekker met dit warme weer en goed voor de zwelling :P

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 22:27

M’n industrial zit! Zetten viel me heeeel goed mee. Begint nu wel wat pijn te doen :’)

Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 22:30

Mooi!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:42

Gaaf Noblesse! Ik wil hem ook, maar niet het lef om hem te laten zetten :')