Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Wow Tieneke, toch een stuk groter dan! Wel gaaf hoor en als je het er mee eens bent gewoon doen
Iemand ervaring met tattoo in de zomer zetten op arm??
Ik wil eigenlijk niet tot oktober wachten namelijk en ga dinsdag bij een andere shop langs om dingen te bespreken. Ben alleen wel benieuwd naar ervaringen van mensen die in de zomer dus een tattoo hebben gezet
Anoniem schreef:Wow Tieneke, toch een stuk groter dan! Wel gaaf hoor en als je het er mee eens bent gewoon doen
Ik wil eigenlijk niet tot oktober wachten namelijk en ga dinsdag bij een andere shop langs om dingen te bespreken. Ben alleen wel benieuwd naar ervaringen van mensen die in de zomer dus een tattoo hebben gezet
ilsevg schreef:Een hele tijd geleden hier gepost omdat ik mijn oude tattoo wilde laten bijwerken, maar daar zit zoveel werk aan (waaronder meerdere malen laseren) dat ik hem lekker laat zoals hij is.
Maarrrr, ik wil toch iets nieuws en inmiddels weet ik waar en is het ontwerp klaar! Iemand goede ervaringen met een shop/artiest in het midden van het land (Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Utrecht etc)? Gaat om een klein plaatje (10 cm ongeveer) in zwart met veel lijnen.
Vind het altijd lastig om op alleen een portfolio op een site of fb te kiezen...
Anoniem schreef:Bedankt voor de reacties. Ik ga dus niet op vakantie en werk gewoon full time tot augustus sowieso.
En joolien, daar zat ik aan te denken inderdaad. Deel van arm waar tattoo zit te bedekken.
Ga er nog over nadenken en dinsdag ook even bespreken
Emmaa_ schreef:[naam] schreef:Bedankt voor de reacties. Ik ga dus niet op vakantie en werk gewoon full time tot augustus sowieso.
En joolien, daar zat ik aan te denken inderdaad. Deel van arm waar tattoo zit te bedekken.
Ga er nog over nadenken en dinsdag ook even bespreken
Maar ook dan lijkt het me dat je 's avonds en in het weekend wel eens in de zon wilt toch?
_Dominique schreef:Smee__ schreef:Je goed insmeren in de zon lijkt me sowieso een goeie zaak, tattoo of niet![]()
Hier is het nu zo goed als zeker dat ik na de zomer m'n tattoo krijgM'n vader had nog wat overtuiging nodig
Gaaf! Wie, wat, waar?
Berdien schreef:Ik mag volgende week zaterdag al babbelen over het ontwerp van Kokopelli!
Geen idee nog wanneer ik hem laat zetten, maar hij komt hoe dan ook op mijn enkel. Dat bedekt makkelijk, moet alleen even zien hoe dat ik dat doe met paardrijdenVorige heb ik laten zetten toen ik in Ierland woonde, op mijn andere enkel. Maar daar reed ik geen paard
Smee__ schreef:Een beetje dit idee. Vorige week vrijdag hebben we mijn kat in laten slapen en ik heb vlak ervoor een pootafdrukje gemaaktIk wil sowieso ook iets met kleur, maar uiteraard ook niet een kopie hiervan. Dus ga nog even brainstormen hoe ik er nog meer m'n eigen draai aan kan geven
Als iemand nog aanraders heeft van shops die hier wat mee kunnen hoor ik het graag