Vanmorgen weer een rondje bos gedaan, 11 km dit keer. De hei staat prachtig in bloei op het moment, echt genieten.
En wat ik zo leuk vind in het bos dat het er overal weer anders uit ziet; het ene gedeelte is dicht gegroeid met varens, het andere heeft een soort grasvlakte tussen de bomen en weer een ander gedeelte heeft geen begroeiing en heeft alleen dode blaadjes op de grond.
Anoniem
Geplaatst: 29-08-20 14:29
Leuk is dat ja. Soms heb je ook weer stukken met heel heldergroene mos, zo mooi.
Hei wilde ik ook zo graag heen maar als wij terug komen van vakantie is het te laat denk ik.
Vandaag 45 min in stromende regen gewandeld en toen waren we er wel klaar mee. Schoenen zijn doorweekt.. dus die straks maar föhnen. Wel Italiaanse piramides gezien.
gaucho
Geplaatst: 29-08-20 15:35
Prachtig Goof Ik geniet dit weekend ff van de hei vanaf het paard.
Mandyy
Geplaatst: 29-08-20 15:52
Wauw ook mooi!
noordje
Geplaatst: 29-08-20 17:04
Mooie foto's weer !
Schotland staat ook nog op mijn te bezoeken landen. Kastelen bekijken en whiskey proeven
Vandaag zijn we weer wat verder van huis wezen wandelen. Weer een "berg' beklommen. Deze was maar 465m hoog. De uitzichten waren weer geweldig
pien_2010
Geplaatst: 30-08-20 12:05
Mooie foto's!! Die van Mandyy slaan alles
HIer vanochtend heerlijk 1,5 uur gewandeld. 2 Slechtvalken zien buitelen door de lucht, 2 torenvalkjes gezien ééntje biddend, de andere zoekend, verschillende buizerds gezien, sperwer, en met vraagteken 2 raven? Ze waren wel erg groot voor kraaien, die hier volop zitten en ook gleden ze wel heel bijzonder door de lucht. Verder nog staartmeesjes, ook altijd leuk. Geen foto's gemaakt. Ik vind de kwaliteit van mijn foto's niet zo goed en daardoor dit hele mooie gebied hier niet tot zijn recht komen. Dus vanochtend alleen lekker gewandeld in stevige pas. Heerlijk.
Anoniem
Geplaatst: 30-08-20 21:42
Prachtige plaatjes allemaal! Door die mooie foto van de hei ga ik misschien morgen kijken of ik ergens naar de hei kan om te wandelen. Het Gooi ofzo. Ik ben altijd net te laat of te vroeg voor bloeiende heide
Wat gaaf om zoveel roofvogels te zien tijdens je wandeling, pien_2010.
Wat een heerlijke foto's! Leuk om de werkdag te beginnen met deze plaatjes van het buitenland, maar ook het mooie Nederland! Gaaf ook Pien om zoveel vogels tegen te komen.
Anoniem
Geplaatst: 31-08-20 17:20
Vandaag heb ik (geïnspireerd door wat foto's hier) de trein naar Bussum gepakt om daar wat over de hei te dwalen. Was erg mooi, het weer werkte ook mee, prachtige wolkenlucht. Helaas zijn op de foto's de kleuren een stuk fletser na het uploaden.
lizard
Geplaatst: 31-08-20 19:11
Ik geniet echt van jullie foto's. Zo veel verschillende plaatsen.
En Mandy en Noordje, ook weer zo mooi. Ik hou van dat ruige Mandy.
moonsparkle
Geplaatst: 01-09-20 21:54
Ik heb een aantal keer in de oostvaardersplassen gewandeld maar toen deed ik ook maar wat, waarschijnlijk niet de beste plekken want ik vind andere wandelgebieden in de buurt mooier zo parkeer ik graag bij de Almere buitenringplaats om van de kotterbosbult naar uitzichtplaats de stort te lopen. Twee soort heuvels waarvan vooral de tweede een best mooi uitzicht heeft. Maar dit is eigenlijk niet waar je om vraagt, sorry. Mocht je zelf een mooie route hebben gevonden zie ik graag foto's misschien is het ook omdat ik meer ben van bos dan water.
Deze zijn van de buitenringplaats, op de eerste foto is zeg maar de spoorlijn te zien en daarachter zitten de oostvaardersplassen.
Mandyy
Geplaatst: 01-09-20 22:32
Mooie foto’s weer! De hei.
Gisteren met de auto om het Gardameer gereden en op verschillende plekken gewandeld om de stadjes te bekijken. Keertje geen natuur. Wel een mooie foto kunnen maken.
De foto ah Gardameer vind ik een buitengewoon mooie foto. Die wolken zolaag. Die promenade haar scherp.
Goof
Geplaatst: 02-09-20 12:31
Mandy, prachtige foto, heel mooi licht.
Het was vanmorgen in het bos ook weer zo vreselijk mooi! Ik kan niet wachten tot het herfst is en de zon weer lager staat en de prachtige kleuren nog meer benadrukt worden.
gaucho
Geplaatst: 02-09-20 13:39
Ik houd echt van herfst
Hier vanochtend een kort rondje op weg naar cursus.