Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik dacht dat het een metalen doosje was, maar hij is van stof. Apart! 
) is mijn huid echt dramatisch
Puisten, vlekjes, ... Geen idee hoe dat nou komt.
Je kan vragen wat je wil, ze helpen je met alles. Dus met de kleuren die geschikt zijn voor jou, maar ook hoe je het het beste kan aanbrengen etc.
Emmaa_ Precies, helemaal eens. Ik ben ook begonnen met Mac. Mac is niet heel goedkoop, maar ook weer niet heel duur. Ik vond het als beginner fijner om meteen met kwaliteitsvolle producten te werken; werken gewoon gemakkelijker. Maar daarnaast heb je geen aankoopverplichting. Als je twijfelt of het niets voor jou is, hoef je echt niets te nemen. Je kan inderdaad ook wat testers vragen
Doe ik ook regelmatig. Zeker voor de foundationkleur is dat echt heel handig als je het thuis nog even kan testen. Maar de reden dat ik Mac aanraad is niet alleen voor de producten, ook omdat (in mijn ervaring) de visagisten daar beter zijn opgeleid dan bij pakweg Ici Paris en ze je dus beter advies kunnen geven.
Ik heb eerst jaren gehad dat ik alleen drugstore producten gebruikte en het kon me niet goedkoop genoeg zijn, en toen ik naar amerika ging heb ik een omslag gemaakt naar high street / high end producten en nu wil ik niet meer anders :'D -paar uitzonderingen natuurlijk-