Ik vind hem ook supertof en goed gezet. Zou zelf nooit zoiets nemen though
_Friemel
Geplaatst: 09-11-14 19:45
Ik vind hem wel super tof Wat betreft de foundation oplossing dit gaat niet werken, ik heb t eens op m'n arm geprobeerd als test. Op je gezicht geeft het niet af maar daar doe je half niet zoveel mee als je arm/pols. Het slijt er zo af. Daarnaast ook niet geheel dekkend, rode vlekjes bedekken is iets anders dan een zwarte plaat. Hou daar dus rekening mee.
Ik heb het gister erg zwaar gehad maar het resultaat mag er wezen. Waarschijnlijk nog 2 sessies, ik was zo uitgeput dat ik thuiskwam/wassen/smeren en daarna 10 uur aan 1 stuk door geslapen
Friemel, wauw. Dat lijkt me zeer pijnlijk op die plek en nog zo groot.
En Nijntje!
Yasmine
Geplaatst: 09-11-14 21:25
Ach joh, dat zijn geen vetjes maar gewoon een gezond lichaam waar je trots op mag zijn Wat een groot stuk! Kan geloven dat het zwaar was. Wordt het met kleur of zwart-wit?
_Friemel
Geplaatst: 09-11-14 22:24
Oh wat ontzettend lief allemaal Ik ben 27 kilo afgevallen maar mijn zelfbeeld is nog niet helemaal in orde, heb nog steeds het idee dat ik in dat oude lichaam zit.
De plek onderin viel mee, sommige stukken zelfs alleen gekriebel gevoeld maar links boven ging ik letterlijk kapot, nog nooit zoveel pijn gehad en nu toch al veel tattoo's, zelfs gehele voet getattooeerd maar niets gehad zoals daar.
De blaadjes worden geschaduwd zoals de bovenste en dan gevuld met donker groen, de rozen worden knalrood. Kompas geel/oranje en ik denk dat ik de wolkjes ook laat vullen met schaduw
Ik lees al een hele tijd mee en zie echt hele mooie tattoos voorbij komen. Zelf heb ik 1 tattoo en mijn man nu 3. Voor mijn verjaardag (8nov ben ik jarig geweest) heb ik centjes gekregen van mijn man om een tattoo te laten zetten. 2 jaar lang wist ik wat ik wou en nu ben ik echt enorm aan het twijfelen.
2augustus is mijn dochtertje geboren en na 6dagen moest zij met spoed naar het ziekenhuis. Ze os geboren zonder schildklier en heeft anderhalve week in het ziekenhuis gelegen. Daar ging het ook een stuk slechter met haar. Nu is ze alweer 2maanden thuis en doet het geweldig
Nu wil ik dus graag een tattoo laten zetten die symboliseert wat wij hebben meegemaakt en hoe sterk ze is geweest.
Vindt het zo lastig, ik zou iig wel iets met rozen willen. Iemand misschien nog ideeën/inspiratie? Ik heb het gevoel dat ik er veel te veel over nadenk waardoor ik dus echt geen flauw idee meer heb van wat ik wil
Laatst bijgewerkt door xliisaa op 10-11-14 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Een tattoo is persoonlijk dus als ik jou was zou ik er gewoon rustig over nadenken. Hij hoeft toch niet per direct gezet te worden?
xliisaa
Geplaatst: 10-11-14 10:44
Nee tuurlijk niet, ben er nu 2 maanden over aan het nadenken maar ben een twijfelkont Ik had eerst het idee om een uil met rozen te laten zetten maar ben bang dat het voor mij niet symboliseert wat we hebben meegemaakt.
Maar misschien moet ik daar niet te druk mee bezig zijn.
Oh nu dat ik dit typ krijg ik in één keer een super idee, haha! Ga het gelijk even op papier zetten!
Edit: weet iemand een artiest die mooi uilen kan zetten omg. Overijssel/Gelderland? Het liefst rond Deventer/Apeldoorn.
Ik weet er alleen 1 voor uilen in den haag, daar heb ik de mijne laten zetten haha
chriske
Geplaatst: 10-11-14 12:44
wat leuk! ik heb voor mijn 18de verjaardag een tattoo gekregen. Wilde hem al langer en ben der ontzettend blij mee, echt iets waar ik super trots op ben