Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chessie schreef:Zo snel al saai Triumph? in principe doe je de kracht workouts maar 4x. De cardio dan wel 8x, die wordt idd wat saai
Kracht bouwt wel op hoor.. de laatste weken zijn echt zwaar.
De dvds heb ik van Tellsell angelax
. Hoe zwaar het ook is, ik kijk elke dag toch wel uit naar mn workout

Chessie schreef:Planks zijn zwaar en wennen muntdrop, gaat straks weer beter
Wissel je wel de even en oneven af met br triumph? Dat maakt het juist leuk

Dag 1 weer gehad en lekker gedoucht. Voel me als herboren!
Maar nu is mijn rug mooi glad en egaal en ook wel een beetje gespierd. Alleen die buik van mij wil niet weg.
Hoewel ik die bovenste meid wel héél dun vind. Maar die onderste meid is dan weer iets te bol
Ik zie een pietsiebeetje verschil aan mijn bovenste buikspieren, maar die kwabbel onder mijn navel blijft hardnekkig zitten. 
Maar ik moet gewoon kilo's kwijt, want ik ga als een zeekoe die zaal door.
Dus het gaat niet overal even goed en ik zat er niet lekker in, moest nog teveel afkijken. 

. Ben toen uiteindelijk maar gestopt.
Bij ons zijn juist de tieners irritant, die kletsen erg veel. En steeds meer volwassen lessen worden overspoeld door die tieners, omdat ze net op die leeftijdsgrens zitten. Erg irritant.
. Ik had eerst een docent die zelf ook op hoog niveau had gedanst en bij haar in de les moest je ook gewoon hard werken. Helaas ging ze toen weg en kregen we een jonger meisje, en die vond het ook allemaal wel gezellig
Dat heb ik gelukkig wel, die docent van het filmpje is ook erg fanatiek en gedreven. Ze is serieus, maar wel op een leuke manier.
Je doet het goed, zo veel verschil is er niet met die andere meiden die al meer geoefend hadden!
Dans was ook erg pittig ja. 
Bij ons wordt zown les gelijk geschrapt.
Dat vind ik ook erg flauw trouwens van onze school; de donderdag klassiek zijn we met 25-30 man
echt véél te veel, en de andere lessen zitten ook vrij vol. En dan wordt onze les, waar we met ongeveer 8/9 man in zitten, gelijk geschrapt omdat het te weinig mensen zijn.
Zo worden andere lessen alleen maar voller.