Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Persoonlijk heb ik wel de indruk dat je alsmaar handiger wordt in de lunges etc. Ze blijven zwaar omdat je het steeds beter kan doen, maar alle evenwichtsproblemen gaan uiteindelijk wel beter worden.
.
.
Maar wel superfijn! Denk ook dat het komt door wat gezonder eten. Ik ga straks verder met dag 4, heb er echt zin in.
Zo af en toe een keer wat lekkers bij de koffie op zondag moet kunnen.
Ik kan mezelf beter alles ontzeggen, want als ik 1 keer iets lekkers pak... Dan blijf ik snaaien 
Maandag komen mijn gewichtjes binnen. Dan kan ik écht aan de slag
Tot nu toe doe ik het met 0,5l flesjes. 
Ik had m'n ontbijt er Wwl op aangepast, dat was een gekookt ei en 100 ml optimel met een eetlepel eiwitpoeder er doorheen.
Het is een kleine groep spieren (dus geen kcal verbranders), je kunt niet lokaal afvallen en zelfs professionele trainers zeggen dat 3 keer per week je buikspieren trainen echt voldoende is. Je traint ze namelijk ook al bij de meeste andere oefeningen. 
Hoipiepeloii schreef:Dorus schreef:@hoipiepeloii: in level 2 zitten heel veel plankposities, geen pushups. Anders moet ie even het level bekijken. Afwisseling in oefeningen is goed voor je, dus ik zou ervoor kiezen naar lvl 2 te gaan en dan later nog een keer opnieuw te beginnen.Bhriseis schreef:@Hoipiepeloi: Probeer dan de eerste sessie eens met de moeilijkere dame mee te doen? Voor je het weet heb je ze onder de knie. Level 2 is niet zo zwaar qua push ups, maar 3 wel (maar ook daar kan je ze op de knieen doen)
Thanks allebei voor het antwoord. Dan ga ik gewoon door met level 2. Ik kan ook echt de eerste sessie niet op mijn voeten.. Kan het amper volhouden op mn knieënZak er gewoon doorheen aan het eind. Daar in die armen zit het meest werk voor mij! Terwijl ik dat dus niet zo belangrijk vind eigenlijk.
En met die dressuurproef heb ik ook mijn doel gehaald! Wedstrijdspanning en het-is-koud-dus-paard-is-vlug-spanning waren onder controle! Wel veel te tam gereden, maar instructrice was gezien de omstandigheden erg tevreden en ik ook. Toch weer een paar dingen overwonnen deze wedstrijd!
En er hupst steeds minder buikvet mee als ik bijv Jumping Jacks oid doe.KarinvdM schreef:Zo af en toe een keer wat lekkers bij de koffie op zondag moet kunnen.
. Deed gisteren in de keuken even met lege handen een oefening voor en dat was me toch licht ook
! Heb ik toch 18 dagen over gedaan
ik kom nog maar halverwege