Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Persoonlijk heb ik wel de indruk dat je alsmaar handiger wordt in de lunges etc. Ze blijven zwaar omdat je het steeds beter kan doen, maar alle evenwichtsproblemen gaan uiteindelijk wel beter worden.
Hoipiepeloii schreef:Dorus schreef:@hoipiepeloii: in level 2 zitten heel veel plankposities, geen pushups. Anders moet ie even het level bekijken. Afwisseling in oefeningen is goed voor je, dus ik zou ervoor kiezen naar lvl 2 te gaan en dan later nog een keer opnieuw te beginnen.Bhriseis schreef:@Hoipiepeloi: Probeer dan de eerste sessie eens met de moeilijkere dame mee te doen? Voor je het weet heb je ze onder de knie. Level 2 is niet zo zwaar qua push ups, maar 3 wel (maar ook daar kan je ze op de knieen doen)
Thanks allebei voor het antwoord. Dan ga ik gewoon door met level 2. Ik kan ook echt de eerste sessie niet op mijn voeten.. Kan het amper volhouden op mn knieënZak er gewoon doorheen aan het eind. Daar in die armen zit het meest werk voor mij! Terwijl ik dat dus niet zo belangrijk vind eigenlijk.
KarinvdM schreef:Zo af en toe een keer wat lekkers bij de koffie op zondag moet kunnen.