Er bestaat trouwens gewoon een Engels format voor artsen hoor, je hebt een luie assistente gesproken denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem schreef:Ik kom ook ff binnen vallen![]()
Heb sinds kort ook de diagnose ADD. Daarnaast ben ik al bekent met Borderline PTSS en Depressie.
Het verklaard wel een hoop. Nu ik erover nadenk en de symptomen ken had ik dit al op de basisschool. Had ik dit toen maar geweten dat had mij en de leraren (ook op de middelbare school) een hoop kopzorgen bespaard. Helaas verdwijnen de problemen hier niet door (alles op het laatste moment, heel snel afgeleid rekenstoornis etc) maar ik ben wel blij dat ik nu weet wat het is
BloodElf schreef:Hallo!! Kan iemand mij vertellen hoe de screening van add in zijn werk gaat en hoe vaak je ongeveer naar de psych moet?
BloodElf schreef:Azmay Dank voor je reactie. Bedoel je dat je die vragenlijsten na de eeg hebt gehad of was dat een andere test? Zou mooi wezen als ze het op eeg kunnen zien, kijk nogal tegen die vragenlijsten op..
Elisa2 schreef:Oja hoe dat zo dan??
Azmay schreef:BloodElf schreef:Azmay Dank voor je reactie. Bedoel je dat je die vragenlijsten na de eeg hebt gehad of was dat een andere test? Zou mooi wezen als ze het op eeg kunnen zien, kijk nogal tegen die vragenlijsten op..
Heb naast de EEG nog wel ene pagina of 60 vol vragen gehad hoor, en naast de EEG ook nog wat