Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nynkeline schreef:Dat is absoluut dan de bedoeling lisabloem. Ik rij toevallig ook een paard van een kapster dus die ga ik even vragen wat die vind. Vind het zelf wel een stap maar ben toe aan verandering![]()
Maar niemand die dus heel drastisch dit gedaan heeft?
LisaaBloem schreef:nynkeline schreef:Dat is absoluut dan de bedoeling lisabloem. Ik rij toevallig ook een paard van een kapster dus die ga ik even vragen wat die vind. Vind het zelf wel een stap maar ben toe aan verandering![]()
Maar niemand die dus heel drastisch dit gedaan heeft?
Ik heb het gedaanvorig jaar in mei heb ik 30 cm gedoneerd, zelf hield ik een bob tot op mn kaaklijn over. dit was niet de bedoeling want ik wilde het schouderlengte houden, maar de kapster had het ernstig verknipt.. maargoed, ondertussen is het al weer bijna tot mn bh bandje
gelukkig groeit het bij ons gewoon weer aan
ik heb er geen spijt van dat ik het heb laten afknippen, wel dat ik de verkeerde kapper heb uitgekozen daarvoor.
nynkeline schreef:Hallo mag ik me ook even melden?Ik zit de laatste tijd heel erg na te denken om heel drastisch mijn haar kort te knippen en nee ik heb het nog nooit kort gehad. Mijn haar is op dit moment zolang dat het mijn kont bijna raakt om het zo maar te zeggen.
Zijn er meer mensen die dit ooit hebben gedaan?
Frummels schreef:Oh echt? wat kost die ongeveer?
Ik krijg net een berichtje dat mijn bestelling morgen pas wordt geleverd.
Werkt dat ook van heel donkerbruin naar midden/donker blond denk je?
Anders dan ga ik daar strakjes even heen