Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascal schreef:Ik heb me suf zitten googlen maar heb niets kunnen vinden.
Ik slik mijn pil al bijna een jaar door ( overleg met de Ha) echter ben ik in deze strip al meerdere pillen vergeten/te laat genomen.
Ik lees op internet dat 1 pil vergeten tijdens doorslikken geen risico's brengt, maar over meerder pillen kan ik niets vinden?
Weten jullie het antwoord daarop?
Annettu_ schreef:Hallo !
Ik had een vraag, ik ben woensdag mijn pil vergeten en heb dus uit 'paniek' ze allebei ingenomen ( dus van gister en vandaag ) mijn vriend en ik hebben wel sex gehad vanacht.. wat kan ik nu het beste doen om niet zwanger te worden?
DaisyDarling schreef:Zijn er hier trouwens meer mensen die wat 'opgeblazen' zijn door de pil? In mijn stopweek is mijn buik altijd net wat slanker dan wanneer ik de pil weer slik, en dan ben ik ook ongeveer een kilo lichter.
En is er iets wat je daar aan kan doen?
moonfish13 schreef:DaisyDarling schreef:Zijn er hier trouwens meer mensen die wat 'opgeblazen' zijn door de pil? In mijn stopweek is mijn buik altijd net wat slanker dan wanneer ik de pil weer slik, en dan ben ik ook ongeveer een kilo lichter.
En is er iets wat je daar aan kan doen?
De pil is oestrogeen.. oestrogeen/progesteron balans maakt dat je wel of niet vocht vast houdt.
Je geeft je lichaam meer oestrogeen als het zelf aanmaakt, de boel trek je uit balans en dus blaas je op.
Doe je dus niets aan behalve stoppen met de pil.
Angeliquee18 schreef:Weten jullie trouwens.. of de pil te zwaar kan zijn voor je lichaam? Ik heb de prikpil...
Ik zit dus echt te denken om er mee te stoppen.. als ik de prik heb gehaald
Ben ik echt een tikkende tijdbom..
Ben eens 2 maanden gestopt geweest.. en ik was een heel ander mens...
Mandy517 schreef:Dames! Ik heb een klein vraagje..
Dit is nu dag 3 van mijn stopweek en ik ben nog niet ongesteld geworden, ook nog geen buikpijn gehad.. wel ben ik ineens een kilo zwaarder en heb er een puistje bijgekregen..
Ik kan niet zwanger zijn, maar komt dit bij jullie ook wel eens voor?