[Centraal] Diëten en afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:54

Duuk2011 schreef:
@ Mars zet hem op! Verlies je motivatie niet!

Ik moet de komende weken echt discipline tonen... Mijn moeder is een maand weg en ik ga in haar huis zitten. Nadeel is alleen dat zij een frietpan heeft thuis (en de vriezer vol met lekkers)
Oeps haha. Thuis hebben we geen frietpan (bewust) dus nu moet ik karakter tonen :P

Gaat je lukken! Zet het ding anders ergens waar je die maand niet (vaak) komt :') Dan word je er iig al niet vaak aan herrinnert!

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:00

Hahaha thanks! Ja, dat heb ik al gedaan!! Hij staat achter in een schuurtje. Dus ik zou dan eerst naar buiten moeten om bij dat ding te komen haha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:03

Duuk2011 schreef:
Hahaha thanks! Ja, dat heb ik al gedaan!! Hij staat achter in een schuurtje. Dus ik zou dan eerst naar buiten moeten om bij dat ding te komen haha

+:)+ Kijk, dat is al een heel goed begin!
Hoop (en denk wel) dat het je gat lukken!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:12

Denk je even moed op te snuiven hier, gaan ze het hebben over pannekoeken... :D

Nee hoor, ik heb geen moeite meer. Ik heb het gewoon een beetje aan mij aangepast: de avondportie van de kuur plus nog iets ernaast, want anders ga ik van m'n stokkie. Dat lijkt me niet de bedoeling. Sowieso krijg je met deze kuur maar tegen de 900 kcal binnen op een dag, wat erg weinig is, dus een paar rijstwafels, of een klein stukje mager vlees ernaast zal niet de hele boel verknallen hoop ik.
Ik heb ondertussen flink fruit ingeslagen, zodat ik de (smerige!!!) reep 's middags kan vervangen, wat ik dan in het restje yoghurt doe wat ik over heb van het ontbijt. Wel wat extra kcal, maar niet slecht en zo blijf ik op de been. Ik weet in ieder geval zéker dat ik minder troep en kcal binnenkrijg dan normaal.

Verder de 4 minuten work-out, dat is ook echt goed vol te houden, wilde zelfs vanmorgen hier in mijn kantoor nog even een paar "jumping jacks springen" maar toen stond er ineens een collega voor m'n neus. Dat heb ik maar even gelaten :D

Ik weeg niet tot zaterdag, dan is het achter de rug en dan kijk ik of het überhaupt verschil heeft gemaakt. De work-outs gaan gewoon door en ik denk dat ik de Weight Care-maandag erbij ga houden. Dus alleen op maandag je eten vervangen door Weight Care producten. Die kan ik dan zelf uitkiezen en dan hoef ik niet aan de chocola :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:19

Oh pannenkoeken zijn zo lekker! Ik ben echt een hartige. Paprika, ui, kaas, tomaat.. :9 Hier de afgelopen paar dagen echt alles gegeten wat los en vast zit -O-. Maar vanaf nu weer heel veel motivatie!

Ontbijt: 200 ml soja melk, 40 gram havermout, 1 eetlepel rozijntjes, klein beetje bruine suiker, 1 kaneel koekje en wat kaneel. Flesje water.
Tussendoor: Niks, uitgeslapen
Lunch: Weet ik nog niet.. iemand suggesties?
Tussendoor: Bakje witte druiven
Avondeten: pasta
Tussendoor/toetje: kiwi en/of mandarijntje

En ik durf nou echt niet meer op de weegschaal hoor! Vanmiddag maar een flink stuk wandelen met hondjelief en vanavond een stuk hardlopen! Dan durf ik heel misschien vrijdag ochtend er weer op. O:)

Snippergroen

Re: [Centraal] Diëten en afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:32

Volgens mij word je inderdaad alleen maar sip als je nu op de weegschaal gaat staan.. Ik zou inderdaad dan nu gewoon weer een weekje goed opletten en misschien wat extra sporten en dan volgende week weer op de weegschaal gaan staan. Je bent toch alleen maar teleurgesteld als je bent aangekomen of niet bent afgevallen, dan zou ik liever een weekje wachten en je motivatie en enthousiasme hoog houden :j

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:38

Dreamy schreef:
Duuk2011 schreef:

+:)+ Kijk, dat is al een heel goed begin!
Hoop (en denk wel) dat het je gat lukken!

Dankje, lief van je!
Ik doe mn best, vind het zonde om me nu een maand vol te stouwen :P

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:41

net weer sterk geweest en een stuk gebak afgeslagen op mijn werk *\o/*

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:41

@GC: Goed dat je wat alternatieven hebt gevonden! Ben heel benieuwd als je weer gaat wegen
@Rebecca: Netjes lijstje! Misschien iets van een lekkere salade als lunch?
@Mar_Nimbus: Super goed!!

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:45

had gisteravond nog een restje spagetti staan, dus heb dat op met een bak bitterkoekjes vla
dat laatste was niet helemaal goed denk ik, maar de spagetti was niet zo heel veel

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:49

Aaahhhh, bitterkoekjesvla.... jammie! En nee, dat "niet helemaal goed" kun je beter vervangen door "slecht" ;)
Ik ben blij dat er hier geen vla in de winkels te koop is, ik ben gek op vla. Maar ik kan het gewoon niet kopen, lekker makkelijk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:51

Ik lust geen bitterkoekjes, goddank. Ik ben ook gek op toetjes maar ik kan slecht tegen koemelk dus ik kan er wel van afblijven haha!

Ik ga inderdaad denk ik volgende week ergens wegen en lekker sporten in de tussentijd. Prachtig weer dus goed voor de lijn! Misschien ga ik wel een stuk skaten. Salade als lunch klinkt lekker.. maar ik ben inspiratieloos. :') En maak ze liever zelf dan zo'n maaltijd salade van de Ah te halen. Dus zo maar even googlen op leuke dingetjes.

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:51

GC jij woont in Duitsland? Hebben ze dat daar niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:11

Rebeccaa schreef:
Ik lust geen bitterkoekjes, goddank. Ik ben ook gek op toetjes maar ik kan slecht tegen koemelk dus ik kan er wel van afblijven haha!

Ik ga inderdaad denk ik volgende week ergens wegen en lekker sporten in de tussentijd. Prachtig weer dus goed voor de lijn! Misschien ga ik wel een stuk skaten. Salade als lunch klinkt lekker.. maar ik ben inspiratieloos. :') En maak ze liever zelf dan zo'n maaltijd salade van de Ah te halen. Dus zo maar even googlen op leuke dingetjes.

Salade met appel en walnoten :D Verrassend lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:12

En wat moet er nog meer doorheen? Klinkt heerlijk namelijk! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:15

Erg lekker is brie maar ook minder verstandig. :D Rucolasla vind ik zelf erg lekker! En je kunt er eigenlijk bij gooien wat je zelf maar wil, maar ik vind hem eigenlijk zo het best tot z'n recht komen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:19

Dus rucola sla, brie, walnoot en appel? Dan ga ik me zo maar eens aankleden en op weg naar de supermarkt! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:20

Haha weet je zeker dat je brie wil? :P Misschien kun je kijken naar een wat lichter kaasje!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:22

Brie lijkt me idd ook wat vet.. maar met mate zal het wel kunnen (heel dun en klein) :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:23

Duuk2011, ik woon inderdaad in Duitsland en hier hebben ze geen vla. Hoewel, ik zag in een grote supermarkt laatst zo'n klein doorzichtig emmertje staan met "boerenvla", in de smaken vanille en chocola. Maar echt mégaduur in vergelijking met de vla-pakken in Holland. Dus dat koop ik dan sowieso niet. Bovendien ga ik, áls ik in Holland vla koop, voor de andere smaken: framboos, bitterkoekjes, caramel etc. Niet de vanille, en zoals hier al duidelijk werd, lust ik geen chocolade.

Is er geen brie-light ofzo? Brie is ook zó lekker... waarom is het altijd zo, dat wat ik lekker vindt, altijd slecht is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:24

President heeft dat zie ik nu. 185 kcal per 100 gram.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:25

Hutenkäse zit al helemaal weinig in en is ook lekker ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:26

Ik weet het niet, ik heb nog nooit brie op. :') Ik denk dat ik er wat kaas flakes (oude kaas) doorheen gooi. Die liggen hier nog en moeten ook een keertje op. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:27

Dat is perfect. Dan weet je ook niet wat je mist :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:44

Een beetje van de cruesli gesnoept :oo