Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Maargoed, dinsdag bij de PC geweest.
En mijn streeefgewicht is 67.
Ik ben 1.66, en weeg 86.9 kg.
Betekend dat ik 25 kilo moet afwillen, wil namelijk iets onder mijn streefgewicht gaan zitten.
Net 4 volkoren krackers op met ham, vanavond rode kool met 1 gekookt aardappeltje.
Probeer zoveel mogelijk mee te lezen en reageren in het topic. Elke dag gaat niet altijd lukken denk ik.
Wat is qua drinken ook goed?
Mocht iemand nog verdere tips hebbem, altijd welkom via PB!
Zijn er mss ook goede apps oid?
SternPhoto schreef:Mag ik me melden ??
Ik wil graag een borstverkkeining doen omdat ik er erg laat ban heb, 1.58 met cup h
Alleen ik krijg t vergoed als bmi onder 30 is ik heb bmi 32. Ik krijg die 5 kilo er maar niet van af. Ben nu al 3 maanden dieet en beweeg ni elke dag een uur (sporten met de hond rennen springen etc) maar het wilt er niet af.
Dokter stuurt me iig door alleen kon k zkh pas bellen als ik 30 of minder ben.
Weet iemand of ze echt zo moeilijk doen om 5 kilo ??
Jorinda schreef:Ik denk dat dat ook per zorgverzekeraar scheelt hoorIk was (ben nog steeds) ook te zwaar - ik weet mijn BMI niet meer, maar volgens mij 30,5 of 31 - en mijn plastisch chirurg en zorgverzekeraar hebben het er beide niet over gehad. Je kan toch altijd open het gesprek in gaan? Inderdaad wel proberen je verwachtingen zo laag mogelijk te houden.
Edit: mijn gewicht is daarentegen wel al járenlang stabiel. Ik weet eigenlijk niet of de plastisch chirurg daarnaar heeft gevraagd en/of dat meegespeeld heeft.
silverwind schreef:Wie van jullie heeft er toevallig 2 keer een borstverkleining gehad.
In 2006 ben ik van een G cup naar een D/E cup gegaan..helaas door medicijngebruik en verkeerd eetpatroon zijn de kilo's er weer bij.
Nu draag ik een H cup en wil graag als ik op een stabiel gewicht zit weer wat cupmaatjes kleiner.
Hoe zal de zorgverzekeraar daar op reageren?