Welkom MizzMontana! Leuk dat je mee komt kletsen. Volgens ben je op de goede weg met je opbouw, verstandig om een schema te volgen zodat je lichaam de tijd heeft om te wennen aan de belasting.
Sherivey het ziet er weer prachtig uit daar! Mooi toch weer een uurtje goed gelopen ondanks dat je je niet helemaal top fit voelde.
Ik ben maar weer eens een nieuw Garmin coach schema gestart, dit keer het halve marathon schema van coach Greg. Nu al duidelijk te zien dat deze wat anders is opgebouwd dan de schema's van coach Jeff die ik de laatste maanden gevolgd heb, dus dat is wel weer leuk
Zonder schema loop ik te weinig tempo training, dus dit is weer een mooie extra motivatie. Vanmorgen ben ik begonnen met een rustige duurloop van 10km. In de mist hier en best fris, maar wel heel mooi! 
was met 33:27 alweer bij de finish. Was wel al flink warm, vroeg op de dag..
Prachtige foto's weer. Is poes alweer thuis?
Wat later gestart vanochtend om toch wat warmte mee te pakken, dat kunnen we niet altijd ontlopen. Samen 18km in 6:05 gedaan, op het laatst was het echt warm, maar de route was weer mooi. Mijn goede voornemen is ook meer foto's, maar ik denk daar niet zo aan tijdens het lopen 
en ik weet al voor welke outfit ik ga
Ik sluit niet uit dat ik daar de HM ga lopen, maar ik laat het even afhangen van hoe druk de komende weken op werk worden en hoe het weer is. In de stromende regen haak ik sowieso af
ben benieuwd hoe ze echt lopen..
Greg is in ieder geval fanatieker, hij wilt minimaal 4x per week waarvan in ieder geval komende week 2 tempo trainingen. Ik word in ieder geval aan het werk gezet

Even kijken of ik de hardloopplanning voor deze week weer voor elkaar krijg. Toch best een uitdaging met kortere dagen en weer met regelmaat naar kantoor.