Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Siesjuh
Ziet eruit als een hele toffe route zeg, mooie plaatjes! En super knap van je zoon ook. Mijn nu 9 jarige krijg ik helaas niet gepord om zulke afstanden te lopen haha.
—
Hier was de planning eerst om vandaag alleen de nodige kleinere wandelingen te doen met Arya ivm weersvoorspelling. Maar vanmiddag klaarde het op, mooi zonnetje erbij dus ik ben meteen de auto in gesprongen haha. Rondje van 4,5km gelopen.
[ [url=m/3jTDSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zX9hg8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1f8Otn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IFNTZN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sure_lee schreef:Leuke wandelingen met toch nog wat zonnige plaatjes komen voorbij.
Hoop dat het morgen allemaal een beetje mee gaat vallen in NL.
Wij zijn sinds gisteren in Santo Domingo. Zaterdag hebben we hier een bruiloft dus ons all inclusive hotel in Punta Cana even verruild voor een penthouse met bediende. Ook geen straf. Gezellig bij mijn schoonvader en nog een stel vrienden.
Vandaag hebben we zo'n 6 km gewandeld door het oude gedeelte.
[ [url=m/JFZtyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hRlgle.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HfRsKe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i1OdKu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sZJ72O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ydcnzg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/irDoYl.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmptyWords schreef:Ik.heb vanochtend 6 km gewandeld de rand van het dorp maar gepakt, met een stuk losloop voor de hond.
[ [url=m/nTMRSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Wat een mooi plekje surelee
En wat een modderpoel hierboven, haha
Ik heb vanochtend 2km gelopen
[ [url=m/R3jsUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het was grauw en motregen. Moet vanmiddag wel nog met de hond nog een keer de storm trotseren
BeFunny schreef:Ik heb toch een keuze gemaakt voor lage stappers van Meidl. Deze zitten echt wat lager dan de andere modellen die ik gepast had en heb ik geen last onder mijn enkels. Ik vind ze niet mooi maar gewoon wel het lekkerst lopen en daar gaat het om.
[ [url=m/SbwQjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zijn wat grijzer dan ze op de foto lijken.
lizard schreef:Ik heb voor de middag gewandeld bij watermolens Frans en Bels.
Helaas niet helemaal droog.
Maar wel lekker even buiten geweest.
[ [url=m/2DXwBB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lggQYK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1QuWpT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v7HWKD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8nwV9c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het pad stond blank.
[ [url=m/JP8hLG.jpg]Afbeelding[/url] ]
gaucho schreef:Gaat al goed hier
[ [url=m/KaT1Ho.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DnKedM.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Ik zag de route Canyonblick voorbij komen, die hebben wij anderhalf jaar geleden gelopen, mooie route!
De watermolen is ook een bekend plekje voor mij.
Wij zijn tussen de middag alleen ff op en neer naar stal geweest. Wonen aan het bos dus wandelen met de storm hier bijna op het hoogtepunt maar ff niet.
Hopelijk is en blijft iedereen veilig en heel.
moonsparkle schreef:Heerlijk vooruitzicht! Ik zit te twijfelen waar we naartoe zullen gaan in het najaar. Ik wil misschien ook een nieuwe smart watch of fitbit. Heb er nu een die goed werkt een Huawei met veel functies maar ik vind de behuizing zo groot, mijn man had deze bij een abonnement gekregen niet dat ik deze dan had uitgezocht, haha.
Ik heb net 2,3km gelopen
Deze lag over het fietspad is wel al gauw doorgezaagd en aan de kant geschoven, als je naar boven kijkt lijkt het een klein stuk, maar schijn bedriegt
[ [url=m/D8JeOP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kVlCid.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ZlV0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ENang2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VLKPqO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1R65eC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HBH7KT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe deze niet zijn ongevallen?
[ [url=m/iyDzUj.jpg]Afbeelding[/url] ]