cinniz123 schreef:Geen ervaring mee,gebruik tegenwoordig de bepanthen tattoo omdat die fijner smeert als de normale bepanthen.
Gister mn laatste sessie gehad,super blij mee dat ze het laatste in 1 keer heeft afgekregen scheelt toch weer een hoop geld en een flinke rit.
Had gister wel voor t eerst dat ik me echt moest verbijten en dat ik echt dacht hoe kom ik die 8 uur door.
Had slecht geslapen en had alleen nog rotplekken te doen.
Maar hij staat!!
Heel blij met het resultaat![]()
Lekker foto weer maar voor t idee
[ [url=m/EcNlYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mkKMkK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooohhhh
knap, van je hoor!

Maar uiteindelijk is het iets aparts geworden, ik ben benieuwd als hij staat 
Ik heb hem goed afgespoeld en hou hem zo schoon mogelijk, maar het voelt ook wat branderig aan (een beetje als zonnebrand) dus overweeg even iets anders te smeren dan bepanthen. Iemand die dit ook heeft gehad? Als het echt de spuigaten uitloopt ga ik er natuurlijk mee naar de dokter/tattooshop maar voor nu kijk ik liever aan aangezien het toch zal genezen op den duur. Ik heb sowieso al een afspraak staan voor een touchup omdat het dus zo'n grote tattoo is en de kans gewoon groot is dat er stukjes opnieuw moeten. Ik vermoed ook dat er tijdens het douchen gewoon een korstje los is gekomen waardoor er wat bloed bij kwam kijken.