[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 19:49

Ik kom me ook weet melden!
Laat binnenkort mijn 4e tattoo zetten, maar het nadeel is dat mijn huid heel slecht de inkt pakt. Ik drink iig al veel meer water maar kan ik nog iets doen om dit te verhelpen?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:03

Ik heb eigenlijk onder de 48 uur folie zo goed als geen wondvocht gehad.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:40

TheNovelist schreef:
Laat binnenkort mijn 4e tattoo zetten, maar het nadeel is dat mijn huid heel slecht de inkt pakt. Ik drink iig al veel meer water maar kan ik nog iets doen om dit te verhelpen?

Gekke vraag, maar hoe weet je of de inkt de huid niet goed pakt? Heb je dan "lege" plekken in je tattoo na het helen? En is dat genetisch veroorzaakt? #gewoonnieuwsgierig

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 15:32

Helaas vond mijn zus de tattoo te duur.. :P Dus ze wil nog even sparen.
Ik heb 6 februari een consult bij Michael voor een kwal op mijn onderarm.

Afbeelding

Ik vind deze echt heel leuk! <3
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 15:48

Ik heb het aan gedurfd, ben de shop binnengelopen met mijn ontwerp. Krijg dinsdag de prijs te horen en dan wordt het een artiest en datum prikken. Hij komt onder mijn bh dat is wel zo mooi.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:39

Ik meld me ook weer :)
Een paar maanden geleden heb ik via Tinder een tatoeëerder leren kennen. We hebben wat dates gehad, maar door tijdsgebrek aan beide kanten (ik druk in de weekenden, hij doordeweeks, we moesten moeite doen om elkaar eens in de 3 weken te kunnen zien) hebben we gisteren besloten om het voorlopig stil te leggen. We hebben het wel eens over tatoo's gehad en wat ik nog graag zou willen, maar dat ik het moeilijk vind om het proces in te stappen. Bang dat ik het ontwerp door de artiest niet tof ga vinden o.i.d. Nu gaf hij aan dat hij mijn idee wel erg tof vind en het ontwerp graag met alle geduld en eventuele aanpassingen voor me zou willen maken. Hij is nu nog bezig met het ontwerpen van 2 sleeves, maar verwacht er over 2 weken tijd voor te hebben. Dat aanbod ga ik denk ik wel aannemen. Hij kan waanzinnig goed tekenen en hij weet ook wat ik mooi vind.

Ik wil eigenlijk al een tijdje een steigerende reebok in color realism op mijn rechterkuit met een wat sierlijke achtergrond om de tattoo toch vrouwelijk te houden. Ik denk zelf aan wat groen en bloemetjes, maar dat is ook wel weer heel erg standaard.

In ieder geval is het momenteel ineens weer enorm aan het spelen in mijn hoofd en heb ik het vermoeden dat hij over een tijdje ook daadwerkelijk gaat komen. Stiekem vind ik het wel heel spannend. Ik heb een kleine zwarte tattoo achter mijn oor. Dat zijn muzieknootjes, dus redelijk simpel. Voor deze tattoo is het anders. De anatomie is lastig, in kleur, schaduwen. etc. Daarnaast wordt deze tattoo ook een behoorlijk stuk groter.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:14

IrisW schreef:
TheNovelist schreef:

Gekke vraag, maar hoe weet je of de inkt de huid niet goed pakt? Heb je dan "lege" plekken in je tattoo na het helen? En is dat genetisch veroorzaakt? #gewoonnieuwsgierig

Ja dat^^ in het begin ziet het er goed uit maar tijdens het helen dan zie je dat het op sommige plekken niet goed/mooi heeft gepakt. Maakt niet uit hoe vaak ze erover geen ging. Dus daarom laat ik ze ook bijwerken. Maar het is gewoon heel vervelend. Weet niet waarom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:33

:D
Afbeelding

(Ben ik de enige die dit doet? :') )

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:56

Anoniem schreef:
[ [url=m/r3V6AX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben gelukkig op een leeftijd dat ik het geld per sessie gewoon heb . Voel mij daar dan ook echt bevoorrecht in al werken we er hard voor.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:13

Anoniem schreef:

Neehoor :D
Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:17

Willl65 schreef:
Anoniem schreef:

Ik ben gelukkig op een leeftijd dat ik het geld per sessie gewoon heb . Voel mij daar dan ook echt bevoorrecht in al werken we er hard voor.

Mag ik vragen wat dat met leeftijd te maken heeft?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:18

Anoniem schreef:

Ik heb ook een potje hoor.
Maar staat niet speciaal 'tattoo money' op.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:18

Als ik heel brutaal mag zijn; wat kosten jullie tattoo's wel niet :wow:
Mijn 2 kleintjes waren 75 euro p.s. En in jullie potten zit echt wel een beetje boel meer :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:23

Willl65 schreef:
Anoniem schreef:

Wat heeft dat met leeftijd te maken? :o
Ik heb ook geld “genoeg” voor deze tattoo, maar aangezien ik daar niet kan pinnen pin ik elke dag een deel wat ik in dat potje stop. Met mijn maandsalaris kan ik elke maand wel een sleeve laten zetten, dus dat heeft er in mijn ogen niks mee te maken.

Plus, tis een aparte “spaarrekening” voor een eventuele volgende. Ook gewoon leuk om in dat potje te stoppen ;)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:35

Snap het leeftijd gedoe ook niet zo eerlijk gezegd.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:39

Iejoorr schreef:
Mijn 2 kleintjes waren 75 euro p.s. En in jullie potten zit echt wel een beetje boel meer :oo

Mijn laatste was 360 euro. De volgende wordt denk ik iets goedkoper, maar niet veel.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:44

Iejoorr schreef:

Mijn gaat rond de 400/500 euro kosten schatten ze. Ik ga rond de 600/700 sparen zodat het altijd mee kan vallen :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:45

Mijn tattoo kostte ook genoeg.
De volgende word duurder.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:45

Mijn vorige was 350 euro, ik hoop dat die tekst+ingekleurd diamantje niet meer gaat zijn dan 100 euro. Mijn vriend is overigens niet blij mee waar ik hem wil laten zetten, want voor hem zit ie wel heel erg in het zicht als ik zeg maar de kleren uit heb :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:46

Iejoorr schreef:

Mijn ijsvogel alleen al was 750 euries.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:46

Uhm mn sleeve kostte zo'n 4000 denk Ik? Geen idee meer hoeveel uur erin zitten... volgens mij beide helften 4 sessies geloof ik

Paar kleintjes 50/75 per stuk, voet 150 denk ik of zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:49

Mijn sleeve gaat de eerste sessie donderdag rond de 1200-1600 kosten, afhankelijk van hoe ver we komen dan de volgende afspraak plannen

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:50

Ik heb geen potje maar wel een envelopje ervoor. Maakt het nog leuker om naar de volgende sessie uit te kijken :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:52

Mijn backpiece was in totaal 1700 euro... Maar dat was ook 2 dagsessies + nog dik drie uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:56

Tieneke schreef:
Mijn backpiece was in totaal 1700 euro... Maar dat was ook 2 dagsessies + nog dik drie uur.

Dat valt mij mee eerlijk gezegd! Met deze artiest zit ik met 6 uur al op de 1200...