Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:06

Ligt aan wat je probleem met je elleboog is Eske. Tennisarm?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:37

Needje schreef:
Ligt aan wat je probleem met je elleboog is Eske. Tennisarm?

Flink hard op gevallen, tis voor zover ik weet geen overbelasting. Ik ga nu iig rust houden tot ik bij de fysio ben geweest :)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:03

Vervelend!! Sterkte er mee!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:13

Eske_B schreef:
Weten mensen nog leuke oefeningen waarbij je geen zwaar gewicht hoeft te tillen of uberhaupt je elleboog gebruikt? Veel verder dan machines kom ik niet :+
Heb een blessure die erger wordt, binnenkort naar de fysio -O-

Core en beenoefeningen! Misschien dat planken niet handig is met je elleboog, maar in die groep is zat variatie te vinden :) Veel beterschap!

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:11

Zojuist voor het eerst met mn schema getraind! Heerlijke sessie, dat ga ik zeker voelen morgen (en overmorgen :') )

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:13

Goed bezig.
Ik had helaas n condoleance vanmiddag. Dus niet sporten.
Morgen dan maar.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:37

Needje schreef:
Goed bezig.
Ik had helaas n condoleance vanmiddag. Dus niet sporten.
Morgen dan maar.

Oeh, sterkte :(:)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:55

Sterkte Needje :(:)

Ik heb net even alle frustraties er uit gegooid in de sportschool. Vannacht nog 1 nachtdienst en dan 3 dagen weekend, ben er ook echt hard aan toe.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:03

Sterkte needje!

Ik haat het dat het ene dag zo lekker gaat en andere dag 0.0 energie hebt

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:18

Sterkte Needje.

✓50 kg deadlift
✓9 kg overhead press
Woopwoop.

Ah. Ik zag dat we wel zo'n Smith machine hebben trouwens, die staat boven en ik kom niet zo veel boven

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:22

Hoihoi! Ik ga sinds kort ook naar de sportschool. Ik vind het verschrikkelijk :”) ik doe dit omdat ik verder niks meer doe aan sport omdat Mn paard is overleden en ik merkte dat Mn condititie enorm slecht werd. Ik moest van mezelf. Iemand tips om sporten een leuk moment van de dag te maken?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:05

Het is de kunst om een sport- school of vereniging te vinden die bij je past.
Sinds kort ben ik bij een sportschool, om dezelfde reden als die je noemt. Conditie opbouwen, nadat ik ben gestopt met paardrijden. En hoewel ik dat eigenlijk niet had verwacht, heb ik er plezier in. De voldoening van het in beweging zijn en de ontspanning na afloop, werkt motiverend voor mij. De groepslessen vind ik het leukst. Ik probeer de oefeningen ook technisch goed te doen. (Net zoals bij dressuur :P )
De sfeer en het aanbod verschilt nogal per sportschool. Dus het is verstandig om meerdere te bezoeken.
Het is ook belangrijk om te weten wat je motiveert: persoonlijk contact, plezier, werken aan een prestatie, teamsport of individueel.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 07:59

Grrr. Mijn al veel te dure sportschool deelde mee dat ivm BTW verhoging de prijzen dus ook omhoog gaan.
Toch nog maar even nadenken of ik wel blijf.
Kan bij Fit for free in daluren voor 15 euro sporten. Scheelt aanzienelijk.
Ik haat alleen drukke sportscholen. :o

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 08:26

Francieen schreef:
Hoihoi! Ik ga sinds kort ook naar de sportschool. Ik vind het verschrikkelijk :”) ik doe dit omdat ik verder niks meer doe aan sport omdat Mn paard is overleden en ik merkte dat Mn condititie enorm slecht werd. Ik moest van mezelf. Iemand tips om sporten een leuk moment van de dag te maken?

Ik denk vooral kijken wat bij jou past, ik vind zelf afwisseling in mijn sportprogramma fijn, ik doe vaak 2 groepslessen in de week (boksen, bootcamp en soms corepower) en 2x mijn eigen programma.
Vroeger vond ik fitnessen nooit leuk, maar bij deze sportschool voel ik mij best comfortabel en word je ook echt persoonlijk benaderd :j
Of kijken of je een vriendin hebt die mee wilt?

Balen Needje, onze sportschool doet het ook maar dat scheelt geloof ik maar 1 euro per maand.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:19

Wat betalen jullie voor je abbo dan? En wat heb je dan allemaal?

Ik betaal €20,- per maand en dan mag ik onbeperkt sporten. Maar dat is enkel de cardio en kracht ruimte. Geen schema geen begeleiding oid.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:24

Jullie wilen niet weten wat ik nu betaal. :')
En dat vond ik eigenlijk al te duur. Maar was zo verwend met een luxe, rustige plek om te trainen.
Maar ga nu wel ff verder kijken ja.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:25

Francieen, zou dan lekker voor groepslessen gaan, is een stuk leuker en ben je beter gemotiveerd dan alleen naar de sportschool te gaan haha.

Needje, hier gaan ook de prijzen omhoog. Ik vind drukke sportscholen ook verschrikkelijk dus betaal liever iets meer :')
Ik betaal ook veel maar ach, het is er fijn :j en ik had niet gehad anders wat ik nu had <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:27

Wij betalen 39,50 ofzo voor 2 passen. Bij basic fit.

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:28

Ik betaal 20 euro. Onbeperkt cardio, kracht, virtuele groepslessen, gebruik van de sauna, en begeleiding. 1x per maand een afspraak met je trainer die een schema voor je maakt en je weegt op een tanita weegschaal (incl spiermassa en vetmassa enzo) bij vragen kun je hem of de andere medewerkers tussentijds ook vragen. Voor extra afspraken betaal je bij.

Ik sport graag overdag en dan is het heeeerlijk rustig <3

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:34

Ik betaal €35 en vind dat het zeker wel waard . Dit is inclusief groepslessen, persoonlijk schema en fitness. Wil je PT Dan betaal je (natuurlijk) meer.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:37

Ik betaal 14 euro per maand (studentenkorting) :) Inclusief groepslessen, trainers lopen rond voor vragen. PT kan ook, kost wel meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:57

Ik betaal nu 278 per jaar, dat was via een aanbieding. Onbeperkt fitness, groepslessen, drinken, zonnebank en gebruik van handdoek.
Als ik zou switchen naar mijn oude sportschool, betaal ik 44 euro per maand. Dat is incl. onbeperkt fitness, groepslessen en gebruik van sauna. Aanzienlijk meer, maar daar krijg je wel een rustige sportschool voor, terwijl mijn huidige sportschool enorm druk is altijd.

Dus ja, dat is de afweging die ik moet maken. Meer betalen voor meer privacy, of voordelige prijs met geen privacy (tijdens het sporten).

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:11

Ja dat is ook waar ik mee zit.
Ik wil gewoon m'n schema kunnen volgen zonder te moeten wachten omdat iemand anders al bv gebruik maakt van het squatrek of de hipthruster. Daar heb ik nu niet echt last van zeg maar.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:26

Tja als die €20-30 pm je meer plezier waard is (en je kan het betalen), dan zou ik het zelf denk ik wel doen.
Ik betaal liever meer voor een sportschool waar ik graag heen ga, dan een sportschool sponsoren waar ik mij niet fijn voel (en daardoor minder ga).
Hier heb ik ook goedkopere sportscholen in de buurt en ook wel wat proeflessen gevolgd maar dan voelde ik mij toch niet op mijn gemak.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:31

Nou het is geen 20-30 euro. :=
Ik zou bij FFF een jaar kunnen trainen waar ik hier nu 2 maanden voor train....
Dus het is wel het overwegen waard.
Stomme is dat ik laatste tijd al een beetje zat te dimdammen over het geld.
En nu dit.
We gaan het wel zien. Rij vanmiddag wel even langs FFF. Als het niet fijn voelt dan maar duur.