[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:17

Aliexpress kan je toch nog niet met paypal betalen?

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:24

Oeps, misschien niet dan. := Ik betaal altijd met creditcard, dus zou het persoonlijk niet weten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:25

Mijn autocorrect sloeg weer toe zag ik :')

Zouden jullie een beautyblogger willen zijn? Niet banketstaaf bedoelt maar ook als je die meiden op snapchat volgt ze zijn (of lijken) echt enorm eenzaam, Jeffree gaat nog wel op met Manny, maar Nikkie is altijd alleen op haar vriend na (tot laat in de middag altijd in haar pyjama), Tati is altijd alleen met haar vriend, Vera dito en dat geldt ook voor masha, je ziet ze nooit eens lekker met vriendinnen op stap tenzij promotie ofzo.

Ik zou zo echt niet kunnen leven :\

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:27

Ik zou wel een beautyblogger willen zijn, lijkt me heerlijk om bezig te zijn met make-up en verzorging enz.
Maar we zien niet alles van hun leven natuurlijk hè, alleen wat ze zelf delen. Het lijkt er inderdaad op dat z weinig op stap zijn met vrienden, bijv Cynthia ook, maar misschien is dat wel wat ze willen.
JaclynnHill is wel vaak met haar vriendinnen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:30

BelleTessa schreef:
Ik zou wel een beautyblogger willen zijn, lijkt me heerlijk om bezig te zijn met make-up en verzorging enz.
Maar we zien niet alles van hun leven natuurlijk hè, alleen wat ze zelf delen. Het lijkt er inderdaad op dat z weinig op stap zijn met vrienden, bijv Cynthia ook, maar misschien is dat wel wat ze willen.
JaclynnHill is wel vaak met haar vriendinnen.

Ze zitten ieder uur op snapchat, dag en nacht :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:33

Ik zou beautyblogger willen zijn omdat ik gek ben op makeup en graag veel probeer en een duidelijke mening heb.

Ik zou geen beautyblogger willen zijn omdat ik niet uitgebreid wil socializen op internet en alleen maar bezig wil zijn met hoe ik op internet overkom.

Dan liefste dus gericht op producten en looks en geen lifestyle erbij.

Heb een paar maand een blog bijgehouden, wat ik echt leuk vond om te doen. Makeup testen en over schrijven. Maar gaat zoveel tijd alleen daar al in zitten. Als je dan ook ernaast nog echt bezig moet met promotie en netwerken, dan snap ik dat je er een fulltime baan van kunt maken.

Sinds ik fulltime werk dan ook gestopt met de blog. Het voelde als een verplichting en niet meer als iets leuks. En wilde wel kwaliteit blijven leveren en uitgebreide reviews schrijven en apartere looks maken.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:35

Ik heb idd ook een blog gehad, nagellak blog en het kost idd een hele boel tijd :j ik ben er dus ook mee gestopt.. Kun je nagaan als je insta, twitter,YouTube,Facebook en je blog moet bijhouden en daarnaast vaak ook bog snapchat. Ik zou t zelf niet willen zo, ze komen altijd zo eenzaam over :\

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:40

Ik zou het ook wel willen zijn maar lijkt me inderdaad niet te onderschatten... maar als je het ziet als je werk en zo ook kunt doen, dan zijn er we vervelendere dingen te bedenken :+

Eenzaamheid heb ik nog nooit over nagedacht, maar tati update toch niet constant op snapchat en volgens mij neemt ze ook meerdere video's op een dag op .
Ik ben toch niet zo sociaal dus daar zou ik nu niet onmiddelijk problemen mee hebben :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:47

Nee, zou het absoluut niet willen. Als ik het zou doen dan zoals een Linda het doet: alleen werk gerelateerd, niks privé.

Ik zou sowieso het contact met collega's, medestudenten en de uitdaging van een opleiding missen. Vind beautyblogger zijn ook een uitstervend beroep. De focus gaat steeds meer op Youtube. Je ziet ook dat de passie eruit gaat. Niet voor niks hebben Mascha en Teske al maanden geleden een verandering gemaakt en zitten Aranka en Cynthia te dubben daarover.

Make-up is hartstikke leuk en als je daar je voldoening uit kan halen is dat geweldig, maar naah.

En inderdaad dat ze nooit worden gezien met vriendinnen. Altijd alleen met je vriend/man en amper ooit op stap of gewoon even weg met een (groep) vriendinnen. En ook nooit 100% weg zijn van je werk door social media en die verplichting van een x aantal artikelen per dag. Zou het echt dodelijk vermoeiend vinden om te moeten vloggen of een slap verhaal op Snapchat op te moeten hangen. Privé is echt privé en het lijkt me zo benauwend wanneer tig mensen je herkennen en altijd maar wat van je vinden.

Als ik dan lees dat Cynthia samen met haar vriend een huis heeft gekocht en een aantal meiden naar aanleiding van een foto of hints (?) hun huis hebben gevonden op internet en het adres online hebben gezet, dan word ik daar totaal niet jaloers op. 8)7

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:53

Beautyblogger lijkt me ook niks, maar daarvoor heb ik ook niet genoeg met make-up. Ik neem er de tijd niet voor.
Heb wel een ander blog wat redelijk populair is (ong. 30.000 volgers) en in bloggen gaat best wat tijd zitten, laat staan als je ook nog elke keer jezelf op moet maken en video's maakt... ik moet er niet aan denken iig!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:04

Het lijkt me zo onzeker, nu zijn ze nog leuk om te volgen maar wat als ze straks een jaar of 60 zijn, zouden ze er dan nog van kunnen leven :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:49

Elke, weet jij of je het geld dat je uitgeeft als je je makeup bij MAC laat doen altijd terug krijgt in producten zeg maar? Ik wil m'n makeup denk ik laten doen als ik m'n verjaardag vier maar wordt niet hèel veel wijzer van de website :P

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:51

Je betaalt een bedrag en na de applicatie koop je voor dat bedrag producten.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:52

Ja, dat dacht ik inderdaad maar staat niet zo op de website. Bedankt!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:59

BelleTessa schreef:
Je betaalt een bedrag en na de applicatie koop je voor dat bedrag producten.

Dat inderdaad :j
Dus als je alleen de ogen wilt laten doen betaal je 35 euro (half uur) en voor dat bedrag kies je producten uit, full face is 60 euro (1 uur). Uiteraard mag je ook meer kopen, alleen betaal je dan gewoon meer bij.

Beauty vloggen spreekt me aan, maar niet de manier waarop de rest het doet. Ik zou vragen willen beantwoorden door middel van uitleg en voor doen. Maar echt een full face tutorial niet. Die zijn er al genoeg. Plus ik zou geen producten reviewen, gezien ik voor een merk werk en niks anders heb

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:22

Wat ziet nikki er anders uit in die video met jeffrey

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:53

Brr, hebben jullie die nieuwe video gezien met Jeffree en Nikki? "The internet is so nasty. There used to be much more love." Eh, wel ironisch, aangezien hij zelf ook een dikke internetbully is. Maar goed, heb de video niet helemaal gekeken, want vond het niet helemaal leuk. Het gaat mij om de make up en niet het sosializen in een auto. Maar anderen vinden dat wel leuk, hun goed recht. Net zo dat rijkere mensen van hun geld best peperdure dingen mogen kopen, maar ik hoef het niet te zien hoe er mee word 'opgeschept'. Jeffree nog even een 'a little handbag' gekocht, een Louie Vuitton en dat moest op de camera natuurlijk. Maar Nikki leek het niet zo geweldig te vinden in één shot haha. Heb echt gelachen. Wacht even zoeken.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 19-06-16 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:55

Afbeelding

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:57

Hij koopt chanel boy bags alsof het niets is, dan is een LV zoals dit inderdaad zoals wij naar de appie gaan.

Maar heb sowieso het idee dat bij die twee het een geforceerde vriendschap is ofzo.
Ik wil wel haar fotoshop, altijd de perfecte kaaklijn en op echte film is dat zo niet het geval

hahah die screenshot :') :') had ik niet eens gemerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:59

Ja, het is niet heel leuk spontaan en heel overdreven. Als ze echt vrienden zijn, prima :p (ik voel me nu echt als zo'n hater klinken). Maar het viel mij ook al wat op.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:25

Viel mij ook al op, erg geforceerd en nep :j in hun alles eerste video viel t niet zo op maar in de auto overduidelijk.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:31

Wat ik trouwens jammer vind is dat Nikkie dan zo'n mooi evenement heeft (presenteren + diner) en dan heeft ze op beide een zwarte legging met zwart T-shirt aan met daarover een vest... T is natuurlijk waar zij zich prettig in voelt maar vind dat wel een beetje jammer om heel eerlijk te zijn :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:32

Denk dat Nikkie qua persoonlijkheid te nuchter is voor dat overdreven gedoe.

Haar blik was wel grappig ja. :') Ze keek echt van: moet dit...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:36

Volgens mij voelde ze zich ook vrij ongemakkelijk :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:38

ik ga hem zo kijken :P weekendje mia :P heerlijk weinig internet en op pad met vriendinnen :D