Bedankt voor je snelle reactie! Liphoops lijken me ook wel wat ja
Loolotte
Geplaatst: 17-05-18 11:18
Ik heb een verticale labret, dus niet helemaal hetzelfde, maar de heling ging bij mij echt snel twee à drie weken een gezwollen lip gehad en in harde broodjes ofzo bijten was toen niet fijn. Toen gewisseld naar een korter sieraad en is nog een maandje gevoelig geweest, daarna nooit meer last van gehad. Wat betreft tanden dus geen ervaring.
Alleen nog mijn moeder zover krijgen, want die vind het niks
Dreamy
Geplaatst: 17-05-18 11:30
Evi84 schreef:
Vandaag uiteindelijk toch een triple forward helix laten plaatsen - nu duimen dat de genezing vlot verloopt.
Gaaf! Heb je een foto?
Evi84
Geplaatst: 17-05-18 11:47
Net na het zetten, vorige week. Wel extra lange staafjes voor de zwelling, maar tot nu toe daar nog geen last van gehad. Na 2 à 3 maanden moet ik terug langsgaan, om te laten beoordelen of er dan al kortere staafjes inkunnen.
Zou een smiley snel dicht groeien? Krijg 23 juli een operatie en dan moet alles uit
MaartJ
Geplaatst: 17-05-18 17:52
Wie kan helpen? Ik ga over 2 weken trouwen en zoek eigenlijk nog iets leuks (niet te duur) voor in mijn rook en snug.. De helix mag zo blijven en voor mijn gewone gaatjes heb ik een 3 mm zirkonia en een 4 mm zirkonia en mooie sluitende ringetjes. Dus.. ik kan het zelf gewoon niet zo goed vinden
Die reden idd... Uit moet ie toch... denk dat ik hem er op laatste moment er Uit haal en vraag Of mn man hem terug doet direct erna, gaat me zelf niet lukken gok ik, borst operatie...
Een met filter hahaha. Mijn hoofd ziet er momenteel niet uit :p het viel echg zo mee! Zat te wachten op een pijnlijke prik maar die kwam niet. ''Waf daf he"? Ja dr naald zat er al in