[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:59

Really? Maar ... why :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:09

Ik weet niet :') Ik denk alles voor het trekken van meer bekendheid/likes/potentiele klanten.
Nu ga ik zelf niet naar ze toe voor een tattoo maar vind het wel grappig om die acties te volgen, het wordt steeds gekker :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:00

Waarom? Marketing, lijkt me duidelijk :P

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:39

Kijken mensen in dit topic ook InkMasters op Spike? Ik vind het commentaar wat ze daar op de tattoo's hebben altijd erg interessant :j leuk om een show op tv te hebben waar ze kritisch naar tattoos kijken, al is het natuurlijk een super Amerikaans programma hahaha

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:38

Ik kende het niet, maar ben het bij deze gaan kijken. Het lijkt me heel eng om daar als klant aan mee te doen. Sommige tattoo's zijn echt heel gaaf, maar je zal maar net diegene zijn die door de verliezer wordt getatoeëerd :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 12:45

Bralindy schreef:
Bij de politie met het te bedekken en niet zichtbaar zijn.

Nee hoor, dat is niet waar. Dat was wel zo, maar tegenwoordig mogen zichtbare sleeves gewoon. Uiteraard mogen het geen aanstootgevende afbeeldingen zijn en ook tattoos in de nek of het gezicht zijn een no go.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 12:59

Sinds wanneer dan? Want ik solliciteerde een paar jaar geleden en toen mocht het niet.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 13:45

Dat is uiteindelijk de laatste jaren een beetje gegroeid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 14:31

Afbeelding

Ligt het nou aan mij of is ie echt zo schots en scheef? :=

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 15:11

oh jeetje, wat een kriebel lijn.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 15:50

Foto is niet heel duidelijk, kan ook zijn dat t pas gezet is? Mijn huid reageert als een malle op tattoo inkt en dan ziet ook geen lijn er normaal uit. Dus van deze foto vind ik t wat lastig oordelen.

DjoopieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 16:07

Waarschijnlijk heeft de pijl last van lucht weerstand ..??? Ziet er zo op het oog niet netjes uit maar kan idd ook de huid zijn

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 16:39

Druif_01 schreef:
Bralindy schreef:
Bij de politie met het te bedekken en niet zichtbaar zijn.

Nee hoor, dat is niet waar. Dat was wel zo, maar tegenwoordig mogen zichtbare sleeves gewoon. Uiteraard mogen het geen aanstootgevende afbeeldingen zijn en ook tattoos in de nek of het gezicht zijn een no go.

Zal je uit de droom helpen.. zat in de sollicitatie procedure en het is nog steeds niet toegestaan.
Het is dus nog steeds een no go als je gaat solliciteren. Wat wel heel verwarrend is als je agenten met een sleeve ziet lopen.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:13

Wel/geen sleeve is natuurlijk een discussie die je aan moet gaan met je werkgever en niet af moet gaan op ervaringen via internet.
Wat bij de ene geen probleem zal zijn, is het bij de andere een no-go. ;)

Joepie 6 t/m 12 juni weer schetsweek bij ink society *\o/* vorige keer was ik zwaar verliefd op de banjo kat....

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:36

Mondy schreef:
Zal je uit de droom helpen.. zat in de sollicitatie procedure en het is nog steeds niet toegestaan.
Het is dus nog steeds een no go als je gaat solliciteren. Wat wel heel verwarrend is als je agenten met een sleeve ziet lopen.

Mij hoef je niet uit de droom te helpen hoor, het is mijn werkgever.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:37

Druif_01 schreef:
Mondy schreef:

Hmm t kwam er bij mij banketstaaf uit dan ik bedoelde zie ik ... sorry ! :(:)

Maar dat is tegen ons iig heel erg duidelijk gemaakt. En dan is t van afgelopen weken. Dus wel heel raar als er dan met meerdere maten gemeten wordt ?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:44

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:42

Mondy, vreemd...bij ons zijn er veel met (zichtbare) tattoo's op het werk en ook tijdens de opleiding.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:45

Druif_01 schreef:
Mondy, vreemd...bij ons zijn er veel met (zichtbare) tattoo's op het werk en ook tijdens de opleiding.

Ja zag gisteren tijdens de huldiging van psv ook agenten met zichtbare, een zelfs met 2 volledige sleeves.

Maar bij ons tijdens de sollicitaties is herhaaldelijk verteld dat het niet mag, er was zelfs nog een hele discussie over tijdens bewust blauw.

Die is gaaf ja twilight

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:48

Gaaf die tattoos met die planten!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:06

Dag dames, ik lees al een tijdje mee en vind jullie tattoo's echt prachtig.. Krijg er zelf kriebels van! Ik heb een Arabische tekst gevonden (en uiteraard laten controleren) en vroeg mij af of jullie eventueel advies hebben voor een goede artiest?
Afbeelding

Heb nog een vriend gevraagd om het zelf te schrijven, denk dat dat een mooier effect geeft.

ilsevg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 14:55

Een hele tijd geleden hier gepost omdat ik mijn oude tattoo wilde laten bijwerken, maar daar zit zoveel werk aan (waaronder meerdere malen laseren) dat ik hem lekker laat zoals hij is.

Maarrrr, ik wil toch iets nieuws en inmiddels weet ik waar en is het ontwerp klaar! Iemand goede ervaringen met een shop/artiest in het midden van het land (Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Utrecht etc)? Gaat om een klein plaatje (10 cm ongeveer) in zwart met veel lijnen.

Vind het altijd lastig om op alleen een portfolio op een site of fb te kiezen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 15:22

Druif_01 schreef:
Mondy schreef:

:') :') :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:16

ilsevg schreef:
Een hele tijd geleden hier gepost omdat ik mijn oude tattoo wilde laten bijwerken, maar daar zit zoveel werk aan (waaronder meerdere malen laseren) dat ik hem lekker laat zoals hij is.

Maarrrr, ik wil toch iets nieuws en inmiddels weet ik waar en is het ontwerp klaar! Iemand goede ervaringen met een shop/artiest in het midden van het land (Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Utrecht etc)? Gaat om een klein plaatje (10 cm ongeveer) in zwart met veel lijnen.

Vind het altijd lastig om op alleen een portfolio op een site of fb te kiezen...

Ik heb goede ervaringen met en daarnaast alleen maar goede ervaringen gehoord over Magie Tattoo studio in Utrecht. Er werken verschillende artiesten met diverse specialiteiten.

Ik heb een klein frutseltje laten zetten, maar ook daarvoor namen ze de tijd en deden ze hun best. Vrienden van mij hebben variërende tattoos laten zetten. Van frutsels tot portretten en sleeves. Allemaal zijn ze erg te spreken over de shop en artiesten.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:21

ilsevg schreef:

Tattoo mania in Apeldoorn