jokari schreef:Nou als je een stalknecht nodig hebt, ik verhuis wel mee hoor.
Als mijn 2 diva's mee mogen natuurlijk.

Hoe ver is de dichtstbijzijnde Hookswinkel ?

Heb knappe sidepull gezien online.
Hihi je bent altijd welkom.
Qua Hööks zitten we precies tussen twee winkels in, haha. In Karlstad en Örebro. Allebei 45/60 min rijden ongeveer.
SpeechLess schreef:November al, dat is al snel zeg! Super leuk

Ik ben ook erg benieuwd naar je nieuwe huis, lekker ook met de paardjes aan huis straks.
Woon je dan in de buurt van een fijn ziekenhuis? Ivm werk voor je vriend (en misschien jou) en natuurlijk ook behandeling/controle.
Ja, heel snel. Maar ook wel heel fijn, ook al hele fijne (en nuttige) contacten. Het ziekenhuis is op fiets afstand en 15 min met de auto, dus heel goed te doen. Het grote universitaire ziekenhuis is ongeveer klein uurtje rijden en daar zitten ook hele goede neurochirurgen (werken ook samen met t kleinere ziekenhuis, sinds kort gefuseerd). Dus dat komt helemaal goed, ze zullen ons ook wel helpen met de weg vinden, omdat het belangrijk is om goede neurochirurg te hebben voor t geval t weer fout gaat. Ook zal ik in t begin onder controle blijven in Nederland.
Echt heerlijk om de beestjes straks weer lekker thuis te hebben en dan straks ook lekker met ze aan de gang te gaan.
Valentijn5 schreef:Is een leuk vooruitzicht.

Jaa, helemaal super. Zo fijn!
gabyfedde schreef:Wat een prachtig vooruitzicht!! Geweldig dat ondanks alle sh*t je droom gewoon werkelijkheid gaat worden. Gefeliciteerd met het huis, waar gaan jullie wonen?
Geweldig hé.
"If you can dream it, you can do it"
En zo ga ik t ook precies doen, mn lijf houdt mij niet tegen! Hihi.
We gaan in een klein dorpje bij Karlskoga wonen (Lervik) in midden Zweden, dus wel iets zuidelijker dan jij, hihi.
Foto's hebben jullie nog te goed! Morgen ga ik nog even proberen wat foto's te maken, maar van binnen is niet zo netjes om dat hier te plaatsen. Aangezien er nog mensen wonen. Maar t is best een groot huis, wel helemaal gelijkvloers. Maar drie slaapkamers, woonkamer, hele grote woon/leef keuken, ruime badkamer met bubbelbad, grote garage en opslag, hele grote veranda met dak die dicht gemaakt kan worden en grote open veranda. En dan natuurlijk prachtig uitzicht op de paardjes.
Echt een droom die waarheid wordt, en dan over een tijdje op zoek naar een eigen plekje, maar daar nu alle tijd voor nu we hier ook zo goed komen te zitten!