Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizard
Berichten: 5412
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:02

Die voorspelde storm stelde ook niet veel voor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:31

lizard schreef:
Die voorspelde storm stelde ook niet veel voor. :)

Wel als je er een half uur lang tegen in moet fietsen in de stromende regen %) :P

Bij Mandyy ziet het er veel beter uit.

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:36

Marie_Anne schreef:
lizard schreef:
Die voorspelde storm stelde ook niet veel voor. :)

Wel als je er een half uur lang tegen in moet fietsen in de stromende regen %) :P

Bij Mandyy ziet het er veel beter uit.



Waar hebben jullie het over :+ .....?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:39

pien_2010 schreef:
Marie_Anne schreef:

Wel als je er een half uur lang tegen in moet fietsen in de stromende regen %) :P

Bij Mandyy ziet het er veel beter uit.



Waar hebben jullie het over :+ .....?

Haha, hoe is het weer bij jou dan?

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:48

Nou, we hebben gisteren en vandaag lekker gezwommen, het is niet meer zo heet (24-26 graden) dus we kunnen weer wat doen. We eten elke avond buiten en hebben af en toe een buitje maar eigenlijk hebben we meer regen nodig maar voor de toeristen is het fijn natuurlijk en ook voor ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 20:32

Dat klinkt ook al veel beter dan hier :)) . Geniet ervan {:} .
Ik ga 11 september nog een weekje naar re Veluwe, dus hoop dan op wat beter weer dan ik de vorige keer had.

Goof

Berichten: 29106
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 20:43

Marie_Anne schreef:
Dat klinkt ook al veel beter dan hier :)) . Geniet ervan {:} .
Ik ga 11 september nog een weekje naar re Veluwe, dus hoop dan op wat beter weer dan ik de vorige keer had.


Lekker, waarheen?
Prachtig lopen iig.

Wat grappig, die plek met en zonder sneeuw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 21:13

Goof schreef:
Marie_Anne schreef:
Dat klinkt ook al veel beter dan hier :)) . Geniet ervan {:} .
Ik ga 11 september nog een weekje naar re Veluwe, dus hoop dan op wat beter weer dan ik de vorige keer had.


Lekker, waarheen?
Prachtig lopen iig.

Wat grappig, die plek met en zonder sneeuw!

Naar Vierhouten dit keer. Zin in!

Faringo
Berichten: 8330
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:43

Jammer Lizard dat het net zulk weer is nu je weer een klein stukje er uit kan.

Prachtige foto's van Oostenrijk. Leuk ook even wat sneeuw in de zomer!

Heerlijke temperatuur bij jou Pien. Af en toe een buitje is voor de natuur ook wel goed.

Leuk Marie_Anne nog een weekje Veluwe.

Ik ben intussen hard aan het duimen. Ik ga zoals het er nu naar uit ziet 9 september nog een aantal dagen naar Praag. We zouden vliegen maar helaas is onze vlucht geannuleerd. Dus hebben we besloten om maar met de auto te gaan. Hopelijk laat het Corona het nog toe. We zullen zien. Helaas ook een spannende periode. M'n vader moet een darmonderzoek omdat de uitslag van het bevolkingsonderzoek niet goed was. Gaan niet gelijk uit van het ergste maar ja je weet maar nooit. Ben er niet heel bewust mee bezig maar merk wel dat ik daardoor niet helemaal mezelf ben. Maar dat komt wel weer goed ook.

Goof

Berichten: 29106
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:55

Vanmorgen het bos in geweest, het wordt afkicken als ik volgende week weer moet werken en niet meer zo vaak kan gaan.
Geen flinke afstand gelopen vanmorgen, want ik heb nog last van mijn voet van die lompe val, maar wel bijna 2 uur door het bos geslenterd. Lab blij, want het ging eindelijk eens in zijn tempo ipv in het mijne :+

Afbeelding

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 14:41

<3 <3 Goof, prachtig.

Hier niet ver gewandeld wel hele ochtend buiten geweest met paardrijden en na afloop bikini aan, op blote rug van Babou en lekker gezwommen in het meer. Geen foto's nu maar wel de beelden in mijn hoofd.

Faringo
Berichten: 8330
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:40

Mooie foto's Goof!

Dat klinkt als een heerlijk ochtend Pien.

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:54

Ik ben vanochtend 2 uur in het bos geweest. Ik ben dus steeds bezig met planten en bomen identificeren, soms wachten mensen van een afstand omdat ze denken dat ik de bosjes in loop om te plassen of althans ik denk dat ze dat denken :')

Goof

Berichten: 29106
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:58

moonsparkle schreef:
Ik ben vanochtend 2 uur in het bos geweest. Ik ben dus steeds bezig met planten en bomen identificeren, soms wachten mensen van een afstand omdat ze denken dat ik de bosjes in loop om te plassen of althans ik denk dat ze dat denken :')


Waar doe je dat?
Ik kom in het Mastbos soms ook mensen tegen die diep in de bosjes met plantjes bezig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 21:35

Wat spannend Faringo, vooral je vader natuurlijk, (hopelijk alles goed!), maar ook of de vakantie door kan gaan. Je weet het tegenwoordig echt niet.

noordje

Berichten: 2266
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 21:41

Mooi hoor Goof.

Moonsparkle :')

Heerlijk om met de paarden te zwemmen Pien.

Het is nog steeds lekker weer,maar de temperaturen zijn wel wat lager aan het worden.
Vandaag zijn we naar Mistberget geweest,de hoogste berg van Eidsvoll met z'n 663m.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

moonsparkle
Berichten: 21855
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:15

Goof schreef:
moonsparkle schreef:
Ik ben vanochtend 2 uur in het bos geweest. Ik ben dus steeds bezig met planten en bomen identificeren, soms wachten mensen van een afstand omdat ze denken dat ik de bosjes in loop om te plassen of althans ik denk dat ze dat denken :')


Waar doe je dat?
Ik kom in het Mastbos soms ook mensen tegen die diep in de bosjes met plantjes bezig zijn.


Almere, Lelystad, Zeewolde, lage vuursche, Hilversum of ergens daar in de buurt. Mastbos zegt me niks dus dat zal niet in de buurt zijn denk ik :')

Wat een mooie omgeving hierboven <3

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:47

Mooi hoor Noordje.. Water foto's doen het altijd goed.

Vanochtend vroeg rondje 5 km gedaan. Jammer genoeg reed buuf met zijn quad voor me in het begin, dus al het wild was natuurlijk verdwenen. Het was fris en erg leuk om de dag eens zo vroeg te beginnen. Behalve een reiger en gezellig praatje met vriend en buuf niets bijzonders gezien. Ikl ga ontbijten. Fijne dag allemaal.

Nog donker
Afbeelding

Afbeelding

Mijn vriendinnen die mee renden en erg olijk waren <3
Afbeelding
De zon breekt door en gelijk een totaal ander landschap
Afbeelding

Weer thuis, ook altijd een leuk gezicht.
Afbeelding

Goof

Berichten: 29106
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 09:01

Wat een lekker vroeg rondje Pien.

En Noordje, wat vreselijk mooi weer!

Faringo
Berichten: 8330
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 09:20

Mooi weer hoor noordje. Heerlijk!

Lekker Pien zo'n vroege wandeling. Jammer van de buurman met z'n quad. Jullie huis staat er mooi bij zo in het zonnetje.

Faringo
Berichten: 8330
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:20

:) Ik heb last van werkontwijkend gedrag vandaag. Heb geen zin :Y). Ben wat oude foto's aan het opruimen in albums op m'n telefoon. Kwam deze nog tegen van december 2018. Dagtrip naar de Schotse highlands. Niet veel tijd om te wandelen maar vind het toch leuk om ze te delen. Erg slecht weer die dag. Regen, storm en koud, maar daarom niet minder mooi.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 19:40

Jee noordje, jij blijft maar prachtige foto's plaatsen.

Oh, wat lekker zo'n vroege wandeling pien_2010! Zo mooi om het steeds lichter te zien worden. Ik vind het stiekem ook weer fijn dat het nog donker is als ik opsta en dat ik het langzaam licht zie worden <3 .

Wow Faringo, ik moet toch echt die kant op. Naast Cornwall en het Lake District moet ik nu dus ook echt Schotland op mijn wandelbucketlist zetten. Een rondreis dan maar! Was dat moeilijk terrein om te lopen? Zwaarte twee, drie of vier bolletjes :P ?

gaucho

Berichten: 9633
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 19:50

Ik ben in alledrie geweest, allemaal mooi maar Schotland vind ik echt wel het gaafst :j

pien_2010

Berichten: 44022
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 19:59

gaucho schreef:
Ik ben in alledrie geweest, allemaal mooi maar Schotland vind ik echt wel het gaafst :j


Noorwegen en Schotland zijn ruig en gaaf. Limousin is landelijk met veeteelt en mooi en minder spectaculair.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 20:10

pien_2010 schreef:
gaucho schreef:
Ik ben in alledrie geweest, allemaal mooi maar Schotland vind ik echt wel het gaafst :j


Noorwegen en Schotland zijn ruig en gaaf. Limousin is landelijk met veeteelt en mooi en minder spectaculair.

Volgens mij reageerde Gaucho op deze drie:

Marie_Anne schreef:
Naast Cornwall en het Lake District moet ik nu dus ook echt Schotland op mijn wandelbucketlist zetten.