ittheclown: dat is lastig zeg. Dus eigenlijk zit je tussen de wal en het schip.
Je zou er toch haast nog wat extra bij eten zodat je die missende kilo's erbij krijgt. Wat voor operatie zit je dan aan te denken? Ben je al eens bij een orthomoleculair geneeskundige geweest? Dit is heel wat anders dan een diëtiste en probeert samen met je te kijken naar je huidige eetpatroon, waar het probleem mogelijk vandaan komt en ontwerpt op basis daarvan een nieuw eetpatroon voor je zonder spannende drankjes en zakjes.Kelly&Jolmer: onze weegschaal moet ook echt op 1 plek blijven staan. Op iedere plek in het huis geeft hij wat anders aan. Echt bizar.
Jolmer: gecondoleerd.
Ik kan me voorstellen dat het gezond bezig zijn dan even niet zo belangrijk is.Meet je, jezelf ook op? Vaak zie je dan toch wel duidelijk verschil, zeker bij 7kg!
Dit is mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 rijstwafels met roomboter, pindakaas en banaan
T: Magere kwark met blauwe bessen, spirulina & tarwegras (na het sporten)
L: 2 appelmuffins
T: komkommer & tomaat
A: ???
Beweging: 's ochtends Jillian's BFBM en 's avonds 5 km wandelen.
. Dan valt het even tegen. Maargoed, nu proberen wat harder aan de bak te gaan.

Heb je enig idee hoe je het gaat aanpassen? Dus hoe je eetpatroon eruit gaat zien? Ik denk dat dat de belangrijkste stap is. veel succes! 
).

Ok, de banaan er dus uithalen en als tussendoortje nemen. Ik had hem bewust er in gedaan om de havermouth meer "eetbaar" te maken namelijk (het maakt het iets zoeter). 
Vanmiddag ga ik lunchen met bladspinazie.