dressagelady schreef:Mama3, 1,5 uur cardio, waarom?? Wordt je dit aangeraden vanuit de sportschool?
word niet aangeraden, het kwam toevallig zo uur. Ze raden een half uur cardio aan na funxtion en 10 min ervoir. Of half uur voor kracht en dan 10 min na je krachtoefeningen.
Op vrijdag breng ik de kinderen naar school, vlakbij dd sportschool, wanneer je er om half 9 bent zit de eerste funxtionles al vol, dus ik probeer er altijd om 10 voor half 9 te zijn en doe dan een half uur cardio voorafgaand aan funxtion en half uur na funxtion. Het tweede lesuur van funxtion vind ik zo'n gedoe, dan blijf ik op en neer fietsen (wel goed voor de conditie) en word ik 'gehaast' van.
Gisteren had ik wegen en schema om kwart over 10. Ik dacht dan heb ik een half uur cardio erna en nog even tijd om me wat op te frissen en m'n schema te pakken etc, maar de vorige afspraak liep uit. Dus wat langer cardio gedaan, touwtje gesprongen, planken en nog 2 krachtoefeningen voor m'n armen gedaan voordat ik een meting en vervolggesprek had.
volgende meeting heb ik 1 aug, dan doen we de meting voor het sporten en het schema en de bespreking daarna.
Vanmorgen bij de 20 sec rust tussen 2 funxtion onderdelen in stond ik met m'n handen in m'n zij op rust en ze hij; hé, als je zo staat is het net of je geen buik hebt, waarop ik zei; ja maar de weegschaal dacht daar gisteren heel anders over;) Hij gaf me een knipoog maar zij niks, na de training heb ik wegen voor de les voorgesteld, dat was oké.
Ik ben er inmiddels overheen, ik ga me vandaag overal opmeten en hou dat als leidraad
De cardio doe ik ook niet op 1 temp, maar in wisseltempo. 4 min gewoon, 1 min voluit. Dat is in mijn schema ook aangepast naar 2 min voluit, 3 min gewoon tempo