Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:38

DeBuurvrouw schreef:
Ik heb nog 2 bussen waar maar een beetje uit is,kom maar halen :D <:)

Waar woon je?

EllaBellaah

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:29

Ik had ook nog niks van deze lijn uit de advent dus ben ook erg benieuwd!
Zondag de foam van Yalda gekregen en die ruikt me toch lekker.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:37

Gisteren mezelf verwend met de handcreme van Happy Buddah en de doucheschuim van Hammam. Maar jeetje wat is die doucheschuim vies zeg, vind de lucht echt niet lekker ruiken. Geloof dat mn vent m wel lekker vind dus die mag m opmaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:41

EllaBellaah schreef:

Snap je mijn insla-drang? :Y)

Siersma, de hammam is die eucalyptus achtige toch? Die vind ik ook echt vies ja. Gelukkig mijn vriend ook. Mijn vriend gebruikt de samurai. Als hij zijn haren heeft gewassen met de shampoo zit ik echt te genieten van de geur. :')

Zijn er trouwens mensen die willen weten wat er in de adventkalenders zit? Ik heb de deluxe en wil evt best wel elke dag een foto in spoiler plaatsen. :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:42

De Samurai heb ik ook, die vind ik zelf ook heerlijk idd. Hammam is idd die eucalyptus

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:54

Ik vind de hammam ook niet zo lekker. Ik heb al een eeuw een scrub ervan in de douche staan en die pak ik echt nooit door de geur.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:13

naomiiiii schreef:
EllaBellaah schreef:

Snap je mijn insla-drang? :Y)

Siersma, de hammam is die eucalyptus achtige toch? Die vind ik ook echt vies ja. Gelukkig mijn vriend ook. Mijn vriend gebruikt de samurai. Als hij zijn haren heeft gewassen met de shampoo zit ik echt te genieten van de geur. :')

Zijn er trouwens mensen die willen weten wat er in de adventkalenders zit? Ik heb de deluxe en wil evt best wel elke dag een foto in spoiler plaatsen. :)

Lijkt me wel erg leuk ja, als je dat zou doen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:19

Ik zet het wel in spoiler dan voor degene die het niet willen zien. :D

Spoiler:
Afbeelding

Dag 1: The ritual of ayurveda hand wash 110ml
Dag 2: The ritual of yalda mini geurkaars
Dag 3: The ritual of ayurveda dry oil for body and hair 30ml
Dag 4: The ritual of karma shower foam 50ml

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:23

Heb de rituals kalender en tot nu toe heel erg blij met alle producten van de eerste vier dagen <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:24

Wow das wel de moeite waard. Mss toch ook zon ding maar eens kopen

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:26

Maar wat is nou het verschil tussen de kalenders? Ik heb de normale versie en de inhoud is tot nu toe hetzelfde.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:59

EllaBellaah schreef:
Maar wat is nou het verschil tussen de kalenders? Ik heb de normale versie en de inhoud is tot nu toe hetzelfde.

Dit dus. ;-) Heb tot nu toe steeds hetzelfde uit beide kalenders (wat me wel goed uitkomt, kan ik makkelijker afstand doen om als cadeautjes weg te geven).
Ik neem aan dat er sommige dagen nog wel verschillen zullen zijn...

Je betaalt natuurlijk ook wel voor de verschillende verpakkingen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:22

Dallista schreef:
EllaBellaah schreef:

Dit dus. ;-) Heb tot nu toe steeds hetzelfde uit beide kalenders (wat me wel goed uitkomt, kan ik makkelijker afstand doen om als cadeautjes weg te geven).
Ik neem aan dat er sommige dagen nog wel verschillen zullen zijn...

Je betaalt natuurlijk ook wel voor de verschillende verpakkingen.

Ik kijk altijd van te voren wat ik meer waarde vind, en zat wel wat verschil in... Zal voor de rest maar nog niks verklappen :=

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:54

Ik had 18 nov. Ee bericht gedaan via fb dat een pakketje kapot was van mikn kalender. Ondertussen allang hier in de winkel een nieuwe gekregen. Krijg ik net een reactie via fb dat ik mij adres gegevens door moet geven dat sturen ze een nieuw product op.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:19

Ik wou eergister toch maar wel een advent kalender, is ie gewoon nergens meer te krijgen B-) Lekker slim dus om echt tot het laatst te wachten. Maar ben benieuwd water allemaal in zit, dit zag er al leuk uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:19

EllaBellaah schreef:
ik denk ook vooral de verpakking hoor. Die boom is wel echt heel stevig en je krijgt er ook lampjes bij. De inhoud zal ook wel gaan verschillen want volgens mij staan er op de site bij beide kalenders andere waardes, als ik het me goed herinner.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:23

Marocje schreef:
Ik wou eergister toch maar wel een advent kalender, is ie gewoon nergens meer te krijgen B-) Lekker slim dus om echt tot het laatst te wachten. Maar ben benieuwd water allemaal in zit, dit zag er al leuk uit!

Online zie ik hem nog staan!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:46

Afbeelding
Banyu schreef:
Marocje schreef:

Online zie ik hem nog staan!

Huh? Waar dan?
Laatst bijgewerkt door Marocje op 04-12-18 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:49

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 17:12

Leuk die kadootjes van de deluxe, ben ook wel benieuwd, maar vooral HELE grote complimenten dat je het in spoiler doet, want ik maak hem vaak 's avonds pas open en als het wel hetzelfde is is het jammer als ik het hier al gezien heb! Topper <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 18:21

Alwiene schreef:
Leuk die kadootjes van de deluxe, ben ook wel benieuwd, maar vooral HELE grote complimenten dat je het in spoiler doet, want ik maak hem vaak 's avonds pas open en als het wel hetzelfde is is het jammer als ik het hier al gezien heb! Topper <3

Ja doe het ook vooral daarom! Daarom heb ik eerder ook nooit precies gezegd wat er die dag in zat want ik weet dat sommige mensen het misschien nog niet hebben open gemaakt en dan is de pret er wel vanaf natuurlijk. -O-

Zie net op de site dat de deluxe een waarde heeft van 140 en de normale een waarde van 120. Die 20 euro zit misschien in die boom en lampjes maar wie weet gaan de producten ook nog wel iets verschillen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 19:16

Er zit verschil in de inhoud hoor, ik heb ze vooraf vergeleken toen ik nog helemaal niet van plan was om er één te kopen. Later toch gedaan en t meeste gelukkig alweer vergeten. :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 19:49

Haha, ik zie nu een advent kalender op Mp: 4 km hier vandaan! Is de goedkopere editie en er is gewoon al 80 euro geboden :Y) :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:30

Whut. Zo populair?! Ben ik even blij dat mijn kerstgekte al voor november begint. Ik ben altijd op tijd. :Y)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:47

Ik ben weer erg in mn nopjes, bedankt baas! :D. Hou ervan als de baas weet wat je leuk vind, ik werk er te lang vrees ik :') .

Afbeelding

Edit, verbaas me wat mensen voor die kalenders willen betalen. Vond de 80 Of 90 euro voor de deluxe echt to mutch. Zelfs degene van 60 was ik nog over aan het twijfelen, tot dat hij voor 47,- stond bij de Bijenkorf. Alleen toen ben ik overstag gegaan haha