[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:26

Over infinity tekens en dergelijke.
Waarom blijft iedereen doorgaan over die hype? Als je zelf een mooie betekenis/reden erachter hebt.

Wist van de mijne (heb een infinity op mijn linkerpols) al sinds m'n 13e dat ik hem wilde en ondanks de hype lekker laten zetten vorig jaar. Hij staat er nu een jaar en ben er nog steeds super blij mee!

Dus als je graag een infinity/hypeteken oid wil laten zetten! Lekker doen! (Zolang je 't maar wel zeker weet haha)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:41

ik mag woensdag middag weer *\o/* heb er nu al zin in :o

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:45

@ZoeyDercks: Niemand zegt hier dat ze het niet mag doen. Moet ze nog steeds zelf weten. Maar jij bent ook nog niet zo oud (net als ik btw ;)) dus weet niet of jij de juiste persoon bent om te oordelen of ze er over 10 jaar nog blij mee is/of jij er over 10 jaar nog blij mee bent :) daarbij is ze pas 16 hè.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:52

Ik zie die infinity/pijlen een beetje zoals die hertengeweien van vroeger.
Oke ik ben ook nog jong maar weet toevallig dat mijn tante zo'n ding heeft en die er best spijt van heeft.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 22:05

Dat bedoel ik dus. Net als mensen met sterretjes, oldschool zwaluwen, ankertjes enzovoort :)) maar ook genoeg mensen nog blij mee hoor.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 22:09

Drunksheep schreef:
@ZoeyDercks: Niemand zegt hier dat ze het niet mag doen. Moet ze nog steeds zelf weten. Maar jij bent ook nog niet zo oud (net als ik btw ;)) dus weet niet of jij de juiste persoon bent om te oordelen of ze er over 10 jaar nog blij mee is/of jij er over 10 jaar nog blij mee bent :) daarbij is ze pas 16 hè.

Begrijpelijk!
Maar denk dat als je echt zéker weet dat je het wilt dat je er geen spijt van gaat krijgen..
Achter die van mij zit (voor mij) een hele speciale betekenis namelijk.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 22:09

Ik wil altijd graag origineel zijn. Vroeger wilde ik en infinity teken, maar nu niet meer. Zeker door alle crap. Een infinity teken voor mij heeft geen betekenis meer.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 22:18

Ik lees op vorige pagina's een aantal keer over tattoo's laten bijwerken. Laten jullie je tattoo standaard bijwerken? Of alleen als er een puntje of streepje of zo vervaagd is?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:00

Die op mijn rug en de andere 2 heb ik nooit laten bijwerken, vond en vind ik niet nodig. Bij die nu op mijn been zit lijkt het geel niet overal even goed gepakt te hebben, dus daarvoor ga ik nog wel een keertje terug. Bijwerken ligt er dus volgens mij aan of het nodig is of niet.
Nu moet ik wel zeggen dat ik het wel lastig vind omdat ik op mijn rug zelf totaal geen oneffenheden zie, maar die natuurlijk ook minder goed kan bekijken dan die op mijn bovenbeen. :P

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:14

Ik heb die op mijn kuit ook niet laten bijwerken.
Niet nodig.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:45

oliebol, ik moet er denk ik toch langzaam aan gaan geloven dat het niet bij 1 tattoo blijft :+ Zo'n gave gezien vanavond!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 00:58

Ik heb een pijltje maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n hype als de infinities. En eerlijk gezegd kan het me ook geen hol schelen, wat voor mij belangrijk is is de betekenis die mijn tattoo voor mezelf heeft, niet of er nog 1.000.000 andere mensen met dezelfde tattoo rondlopen op deze aardbol. Origineel kan je toch nooit zijn.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 12:34

Ik denk dat ik eerst op mijn linker pols "Live for it" laat zetten en dan ooit misschien op mijn rechter pols "Die for it." :)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 12:54

Ik bedek mijn tattoo op mijn pols met een soort elastieke band met tape als ik werk.
Dan lijkt het net alsof ik een blessure heb.
Werk er nu een halfjaar en heb ook lange mouwen aan, maar mag volgens mijn contract geen zichtbare tattoos. Dit mag wel gelukkig. Bij andere bedrijven trouwens helemaal geen problemen gehad ermee en ben er nog steeds erg blij mee.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 12:56

Op mijn vorige werk werkte iemand met tatoeages die zichtbaar waren, hoefde ze niet te bedekken. En dat was in een supermarkt. In andere supermarkten kon dit niet. Het ligt er maar net aan hoe ze ermee om gaan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 13:20

Ik vind dat echt niet meer van deze tijd trouwens, je tattoo's moeten bedekken. Zeker als het iets heel kleins is. Als je nog steeds denkt dat getattooëerde mensen allemaal aso's zijn dan leef je echt in de middeleeuwen :wow:

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 13:30

_Linn_ schreef:
Ah oke maar kunnen ze wel al iets schetsen voordat je de aanbetaling doet voor het officiële ontwerp?

Ik had zelf al een onderwerp aangeleverd

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 17:57

Net bij de shop geweest en ik mag 15 april. Nog een tijdje geduld hebben dus.. tot dan toe zaten ze vol.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 19:39

Magrathea schreef:
Ik vind dat echt niet meer van deze tijd trouwens, je tattoo's moeten bedekken. Zeker als het iets heel kleins is. Als je nog steeds denkt dat getattooëerde mensen allemaal aso's zijn dan leef je echt in de middeleeuwen :wow:

_/-\o_ Precies!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 20:19

Heimdallr schreef:
Magrathea schreef:

_/-\o_ Precies!

Had ik laatst nog een topic over dat best leuk verliep. Stiekem zijn er nog best veel mensen die echt zo denken namelijk. Ik vraag me alleen af of het nog wel van deze tijd is om naar diens pijpen te dansen, in een land waar de meerderheid van de mensen zelf een tattoo heeft, of er in elk geval neutraal tegenover staat. (Zo ken ik er ook genoeg, mensen die niks tegen tattoo's hebben maar er zelf gewoon geen willen. )

Dit is trouwens het topic: [LZP] Artikel: "Met een tattoo zet je jezelf buitenspel"

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 21:12

Over die Star Classy hoor ik idd ook goede verhalen :j. Collega van me heeft daar alles laten zetten en dat ziet er netjes uit, mooie lijnen. Vriendin van me heeft engelenvleugels over haar gehele rug en die heb ik nog niet in het echt gezien, maar voor zover ik op foto's zag is het ook mooi strak.

Las iets over twijfelen op het laatste moment.. Daar heb ik ook last van gehad, precies de week voordat ik ging .maar dat was niet voor ontwerp of wat dan ook, maar meer van "oliebol, mn pa. Heb ik die ruzies er wel voor over?" Al met al zijn de ruzies meegevallen en ben ik blij dat ik het achteraf pas heb verteld :j.

Oja dat topic weet ik nog.. Wat een poepmens die dat had geschreven :=

Wat is een shelfcloud eigenlijk Jolien?

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 01:33

<3

Afbeelding

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 04:20

ooohh brr dat vind ik dus echt niet mooi.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:41

Ik vind hem goed gezet en het idee is gaaf. Maar ik zou het zelf echt niet willen hebben.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:50

Vind de stijl erg mooi maar de afbeelding niet.