Wij zouden bij onze eerste gaan beginnen met clomid.
Ik kreeg provera om mijn cyclus te resetten maar werdt niet ongesteld. Het ziekenhuis vroeg of ik al getest had. Al heel vaak maar afgelopen dagen niet( het was februari en mijn laatste menstuatie dateerde van begin november). Toen moest ik naar het ziekenhuis en bleek ik dus spontaan zwanger.
We willen het eerst weer een jaar zelf proberen. En dan eventueel naar het ziekenhuis.
Ik heb trouwens pcos
lizy29
Wow Wiebke wat erg zeg! Met zo iemand zou ik geen contact willen, laat staan opa laten spelen voor mijn kind zeg pfpff.
Ik heb gister een miskraam gehad met 6 week en een beetje, dus wij gaan voor de volgende ronde. Het kan dus in ieder geval wel. We krijgen wel de cyclusbegeleiding die al was afgesproken en vanaf de 2e ronde eicel inductie met medicatie als we dat willen.
quera
Geplaatst: 07-07-17 18:18
Heftig! Sterkte zeg !
cobiie
Geplaatst: 07-07-17 19:13
Sterkte Caroline Idd positief blijven denken dat het wel mogelijk is.
Ik ben begonnen met Provera, nu 3 dagen. Ik moet door tot dag 10 en dan wachten tot menstruatie en op dag 3 starten met Clomid. Ik vind het wel spannend allemaal, als groentje.
Wachten duurt altijd lang.. ik duim voor je retlaw!
In het begin in het inderdaad spannend kim, wat moet je wanneer precies doen? Ik weet nog dat de verpleegkundige tegen mij zei: 'stapje voor stapje en als je het niet weet, gewoon bellen!'
Kim, het is idd spannend om het traject met medicatie en zo in te gaan. Ik zie er ook wel een beetje tegenop dat ik dat straks weer moet als de poging morgen mislukt.