Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:38

Eliine schreef:
Je kunt de workouts inderdaad zo zwaar maken als je zelf wilt. Zelfs de shred level 1 kun je loeizwaar maken door overal extra gewichten te gebruiken en de oefening op zn allerzwaarst uit te voeren. Probeer zelf nu ook echt de uitdaging er in te vinden om alles nog net even een tandje moeilijker te doen op het moment dat ik merk dat het me makkelijker af gaat.

Dat is zéker zo :j!

Ik maak het mezelf nu moeilijker door de bosu- en de fitnessbal bij alles te gebruiken. Volg geen programma meer maar gebruik oefeningen uit de shred en ripped en probeer wel de kracht/cardio/abs volgorde aan te houden. Lekker muziekje op de achtergrond aan en knallen!

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:27

Pfff al heel de week komen er dingen tussen xD heb iig mn sporten boven mn was gesteld, die ligt er al drie weken, ben nu toch bijna door mn kleren heen xD hoop dat ik straks nog even kan, al is t maar een uurtje...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:08

Zijn der al weer nieuwe Killer Abs instructie filmpjes in de aanloop? Of 1 die het wel doet haha? :o

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:49

Ik zit eraan te denken om me misschien in te schrijven bij een sportschool. Heeft iemand ervaring met de basic fit? (behalve de irritante reclame :') )

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:58

Ik heb een vraagje, wat zijn jullie ervaringen met de Jilian Michaels workouts? Ik wil thuis gaan fitnessen maar ben nog opzoek naar goede workouts!

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:03

Chessie schreef:
De meesten hebben geen echte spierpijn meer met de andere levels Muntdropd

Jammer Maris, maar helaas geen verstand van omzetten. Wel een goed idee van je!

Eerst goed herstellen Bhriseis, anders duurt het alleen maar langer

Triumph: restistance band of gewoon een elastiek :P
BR wordt zeker zwaarder, geniet maar van de eerste weken.. er staat je nog wat te wachten ~~}>
Ben zelf net weer bezig (voor de derde keer) met week 3 (dus workout 3 en 4) van BR. Toch aardig spierpijn, door de oefeningen gewoon op z'n zwaarst mee te doen is het toch weer een uitdaging

Haha ow... nou ben benieuwd!
nu is het misschien wel fijn om beetje rustig te beginnen.. al 8 weken ofzo niet intensief gesport dus opbouwen is wel goed denk ik. Hopelijk houd ik de 90 ( inmiddels 88 ) dagen vol!

heeft iemand van jullie ook goede resultaten behaald met BR?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:06

kimmm94 schreef:
Ik heb een vraagje, wat zijn jullie ervaringen met de Jilian Michaels workouts? Ik wil thuis gaan fitnessen maar ben nog opzoek naar goede workouts!

Er staan hier 164 pagina's met ervaringen :Y) , begin op pagina 1 zou ik zeggen!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:15

:')

I looooove jillian
Ze heeft echt mijn leven 'veranderd' al kon ik haar af en toe wel 'killen'
Helaas heb ik nu een peesontsteking in mijn elleboog (gaat gelukkig de goede kant op, dus hopelijk kan ik snel weer ad gang)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:43

Lijkt me goed pijnlijk Pauline, sterkte!

Wow, ik heb me toch spierpijn van gisteren :') , misschien toch een beetje te dol gedaan in al mijn enthousiasme haha! Dus vandaag ff mak aan, rondje gewandeld in de pauze en paard gelongeerd (dan loop ik net zo veel :Y) ) en morgen weer een dag hoor!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 07:48

Je had met BR juist gewoon door kunnen gaan Remember, je spiergroepen hebben altijd 2 dagen rust (doordat je 2 verschillende spiergroepen pakt in de kracht en daarna een dag cardio doet) :)

Heel goede resultaten met BR hoor.. ong 1,5kg kwijt per week de eerste keer

Sterkte Sall, lijkt me niet fijn

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 08:50

muntdrop schreef:
Ik zit eraan te denken om me misschien in te schrijven bij een sportschool. Heeft iemand ervaring met de basic fit? (behalve de irritante reclame :') )

Bij ons is het zo belachelijk druk dat je constant moet wachren op apparaten. Daarom sport ik nu bij een sportschool waar jw bijja het dubbele betaald. Maar doordeweeks is het er heerlijk rustig. Want bij basic fit sta je dan zelfs in de wachtrij.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:56

Chessie schreef:
Je had met BR juist gewoon door kunnen gaan Remember, je spiergroepen hebben altijd 2 dagen rust (doordat je 2 verschillende spiergroepen pakt in de kracht en daarna een dag cardio doet) :)

Oh, maar ik hoef ook niet persé elke dag hoor! Ik sport niet volgens een vast schema en op dagen zoals gisteren ga ik dan weer even jongleren oefenen (het lukt me echt bijna om door te blijven gooien }:0 ), goed voor de oog-hand coördinatie!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:11

Ik ben heel tevreden over de resultaten van BR; ik zag mijn lichaam echt veranderen in de spiegel. Lekker veel variatie ook, het zijn leuke workouts :)

Hoe gaat het met je blessure Sall?

Goed bezig Cindeeh :)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:01

Cindeeh schreef:
muntdrop schreef:

Bij ons is het zo belachelijk druk dat je constant moet wachren op apparaten. Daarom sport ik nu bij een sportschool waar jw bijja het dubbele betaald. Maar doordeweeks is het er heerlijk rustig. Want bij basic fit sta je dan zelfs in de wachtrij.

Hmmm dat is wel een beetje jammer dan xD. Ik zal eens kijken of er ook een andere sportschool in de buurt is :).

Vandaag alweer dag 10 van 30 day shred :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:31

Bhriseis schreef:
Ik ben heel tevreden over de resultaten van BR; ik zag mijn lichaam echt veranderen in de spiegel. Lekker veel variatie ook, het zijn leuke workouts :)

Hoe gaat het met je blessure Sall?

Goed bezig Cindeeh :)

Gelukkig boven verwachting goed!
Pillen slaan aan, heb nog niet getraind
Niet te hard van stapel lopen :+

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:50

Pff ik moet voorlopig eventjes stoppen met mn grote vriendin Jillian -O- kom net bij de fysio vandaan voor mn been (had ik last van met hardlopen) maar er blijkt wel iets meer aan de hand dan een overbelast been. Moet nu allerlei oefeningen gaan doen voor mn core-stabilty etc. En dan is het niet zo handig om er zelf naast nog wat aan te gaan modderen. Dus Jillian gaat even in de ijskast. Jammer genoeg -O-

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 16:15

Eliine schreef:
Pff ik moet voorlopig eventjes stoppen met mn grote vriendin Jillian -O- kom net bij de fysio vandaan voor mn been (had ik last van met hardlopen) maar er blijkt wel iets meer aan de hand dan een overbelast been. Moet nu allerlei oefeningen gaan doen voor mn core-stabilty etc. En dan is het niet zo handig om er zelf naast nog wat aan te gaan modderen. Dus Jillian gaat even in de ijskast. Jammer genoeg -O-

Pfff beterschap :(:)
Weet je ook waar het door gekomen is of is het gewoon pech?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:59

Zometeen naar sportschool want heb een afspraak met trainer naar heb totaal geen zin. Ben erg moe van het werken

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:48

muntdrop schreef:
Eliine schreef:

Pfff beterschap :(:)
Weet je ook waar het door gekomen is of is het gewoon pech?

Nou het heeft te maken met mn voeten en mn rug. Mn voeten staan wat scheef en zijn te hol. Hiervoor moet ik correctiezooltjes aan gaan laten meten. En 1,5 jaar geleden heb ik een ongeluk gehad waardoor ik o.a. wat problemen heb gehad met mn rug/flank. Ik heb daar toen veel therapie voor gehad en ben al ruim een halfjaar pijnvrij. Maar toch te weinig aandacht besteed aan het opbouwen van mn core-strenght waardoor ik met hardlopen wat in de problemen kwam. Heb geen pijn aan mn rug of mn voeten, maar andere klachten komen daar nu dus wel uit voort.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:31

Kom op Cindeeh, je gaat je zo veel fitter voelen als je doorzet en je zal slapen als een roosje! Hup!

Wow, heftig Eline... Verzorg je maar goed :(:) Mag je even niet meer sporten?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:38

Nou op het moment wil ik niet eens sporten :+ Ben ook gelijk gekraakt en mennnn wat heb ik daar altijd een last van. Kan niet normaal meer zitten op het moment. Precies de punten die gevoelig zijn geworden na het ongeluk heeft ie weer aangepakt := Was zo blij dat ik daar al een half jaar geen last meer van had :Y) Ga zo het bed maar in denk ik en dan morgen/overmorgen beginnen met de oefeningen die ik gekregen heb.

In eerste instantie even geen andere sporten nee. Het zou het niet direct heel veel erger maken, maar om de therapie echt zn werk te laten doen mag ik niet hardlopen en even geen andere work-outs. En dus wel speciale oefeningen 1-2 keer per dag doen.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 22:19

Ik heb het toch even gedaan.
Vind het heel fijn dat ik de begeleiding heb. Dat motiveert mij en geeft veel duidelijkheid.

Vrijdag en zaterdag weer. :-)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 22:21

Och vervelend Eline, gelukkig is het niet al te ernstig en kun je er over een tijdje weer tegen aan!

Ik had toch gepost dat er elke keer iets tussen kwam, waardoor ik niet kon sporten. Dus ik vandaag bezig, wilde nog een circuit doen, was net mn eerste 30 seconden van de abs bezig van mn een na laatste circuit. Wordt ik gebeld en vriendelijk docht dringend verzocht om naar kantoor te komen -__- dus maar snel een cooling down in elkaar gefrot en gegaan. bluh -__-

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 22:31

De laatste pagina's bijgelezen maar nog niet gevonden. Ik ben ook wel benieuwd naar Body revolution. Hoe komen jullie aan de filmpjes? :)

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:07

hmm het enige irritante aan body revolution vind ik dat de eerste 2 weken wel hetzelfde zijn..
zit erover te denken om het gewoon binnen 6 weken te doen omdat ik hierna ook nog een ander programma wil doen van haar