Eliine schreef:Je kunt de workouts inderdaad zo zwaar maken als je zelf wilt. Zelfs de shred level 1 kun je loeizwaar maken door overal extra gewichten te gebruiken en de oefening op zn allerzwaarst uit te voeren. Probeer zelf nu ook echt de uitdaging er in te vinden om alles nog net even een tandje moeilijker te doen op het moment dat ik merk dat het me makkelijker af gaat.
Dat is zéker zo
!Ik maak het mezelf nu moeilijker door de bosu- en de fitnessbal bij alles te gebruiken. Volg geen programma meer maar gebruik oefeningen uit de shred en ripped en probeer wel de kracht/cardio/abs volgorde aan te houden. Lekker muziekje op de achtergrond aan en knallen!

)                                                         

, begin op pagina 1 zou ik zeggen!                                                         
 ), goed voor de oog-hand coördinatie!                                                         

kom net bij de fysio vandaan voor mn been (had ik last van met hardlopen) maar er blijkt wel iets meer aan de hand dan een overbelast been. Moet nu allerlei oefeningen gaan doen voor mn core-stabilty etc. En dan is het niet zo handig om er zelf naast nog wat aan te gaan modderen. Dus Jillian gaat even in de ijskast. Jammer genoeg 

Was zo blij dat ik daar al een half jaar geen last meer van had