Oh, de foto hierboven in het topic? Linkerlakje is Classy, rechterlakje Opulent. Linkerkant is schaduw overdag, rechterkant is met flits 's avonds. Dat mini roze stukje op de rechterkant van de foto is Lovesome. En dat rozerode stukje (die creme) op de linkerkant van de foto is Miss Velvet, ook van P2, van de Volume Gloss Serie.
Oh oke! Die Classy is heel mooi! Ga ik ook eens naar op zoek! Bij de DM waar ik normaal altijd heen ga zijn ze bijna altijd uitverkocht, alle kleuren..
Ik ook . Terwijl ik m op swatches echt vreselijk vond! Maar toen i kdaar voor het schap stond, was de eerste die in mn mandje belandde Lovesome echt heel stom . Hij is echt zooooveel gaver dan ik tot nu toe op foto's heb gezien! Veel sprekender, veel minder plat!
Ik weet niet naar welke je gaat__denise, maar ik was gister in Goch ofzo. Was goed gevuld, alleen een mede-nederlander en ik hebben de schappen wel aardig geplunderd
Ik ga altijd naar Kranenburg, enige wat altijd uitverkocht is zijn die sands Heb er 1x de rode zien liggen ben er toen nog net niet naar toe gerend toen. Goch vind m'n vader te ver denk ik..
Yv_
Geplaatst: 05-09-13 15:48
Kranen urg en Goch liggen niet zover uit elkaar toch? Stonden allebei op een bord iig en vana waar ik zat scheelden de 2 plaatsen volgens de tomtom 2,5 minuut. Ik ging naar Goch omdat dat ombekender klonk en ik idd hoopte een vol schap aan te treffen. Goede keus dus hoor ik zo
Ivda het merk etude house heeft die ijsjes lakjes..
Skessa_
Geplaatst: 05-09-13 15:52
Op geen 1 foto lijkt Lovesome....... Hijs zoveel mooier
ivda schreef:
Iemand die leuke, niet zo dure lakjes op Ebay? Ik ben gek op apartere flesjes
Peri Pura oid of Skin Food.
Maar zijn wel 6 - 10 dollar per flesje hoor.
Maar dan heb je wel aparte flesjes!
Anoniem
Geplaatst: 05-09-13 15:55
Nfu Oh heeft ook aparte flesjes, maar is ook niet goedkoop... Wel erg mooi en te krijgen bij http://www.nagelgroothandel.nl
Skessa_
Geplaatst: 05-09-13 15:59
Nfu Oh is t allermooiste
Anoniem
Geplaatst: 05-09-13 16:10
Haha of Bootie Babe. Lelijkste potjes ever
Skessa_
Geplaatst: 05-09-13 16:10
Hanky Spanky............... Das wat voor Anc
Bootie Babe is super tof
Deze zijn pas lelijk
Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 05-09-13 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt
ivda
Geplaatst: 05-09-13 16:11
Bedankt iedereen. Wil wel nieuwe lakjes, en zit de hele dag thuis, dus nu de kans voor
Leuke kleurtjes @ladymadonna! Helaas weet ik niemand bij jou in de buurt...
IMANDRA
Geplaatst: 06-09-13 03:17
Die dotting tools zijn echt leuk maar kan ze hier echt nergens vinden (Hollywood, FL)
Heb nu al een weekje OPI 'Happy Anniversary' icm een lakje van Sally Hansen op, weet zo de naam niet . En je ziet hoe snel mijn nagels groeien, *zucht*