Waarschijnlijk moet je lichaam er weer wat aan wennen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waarschijnlijk moet je lichaam er weer wat aan wennen.

magda_90 schreef:Denk je alles gehad te hebben, hoor je vandaag dat mijn schoonoma in het ziekenhuis ligt. De prognose is nog niet gesteld, maar toch voelt het als een déjà vu.... Hopelijk komt er niet weer zo'n nare tijd ons tegemoet. Twee rouwprocessen tegelijkertijd vindt ik wel meer dan genoeg.
Vanavond toch maar een klein rondje hardlopen denk ik voor de afleiding.
magda_90 schreef:Denk je alles gehad te hebben, hoor je vandaag dat mijn schoonoma in het ziekenhuis ligt. De prognose is nog niet gesteld, maar toch voelt het als een déjà vu.... Hopelijk komt er niet weer zo'n nare tijd ons tegemoet. Twee rouwprocessen tegelijkertijd vindt ik wel meer dan genoeg.

Ilsiie schreef:Hey, mag ik mij hier ook melden?
Ik ben Ilse, 21 jaar, ik studeer fysiotherapie en sinds 2 weken ben ik weer begonnen met hardlopen met Evy 2006. Pas hier en daar wel wat aan (extra minuutje inlopen of nog extra uitlopen, als ik nog ver van huis ben bijvoorbeeld).
Heb in 't verleden (jaar of 4, 5 terug denk ik) ook al hardgelopen. Ik kon toen 30 minuten aan één stuk, en toen ben ik gestopt
Groetjes,
Ilse
).
Vandaag ook.