Jannepauli schreef:Goh, Bonjoy.. even naar je foto's gekeken..
wellicht is het voor je gezondheid beter om wat af te vallen, maar je bent wel een mooi meid met een mooi en fotogeniek koppie!
Dank je wel
Ik hoor ook vaker dat het niet aan mij af te zien is/was dat ik dik over de 100kg heb gewogen op mijn zwaarst. Het scheelt dat ik vrij lang ben, dus het was redelijk goed verdeeld, haha. Ik paste mijn kleding wel zodanig er op aan dat het wat minder opviel.
Liin schreef:Bonjoy, wat een naar verhaal, fijn dat je je nu beter voelt! Al zag je er ook op die fotos niet verkeerd uit eigenlijk. Wel herken ik het stukje bijna depressief worden van het aankomen.
Het is enorm frustrerend inderdaad. Als je er middenin zit, is het ontzettend moeilijk om er weer uit te komen.
Calimero_ schreef:Jeeeujj!! In 10 dagen 1,2 kilo afgevallen

Super!!! 
Liekjje schreef:@bonjoy : ik heb ook cambridge gedaan ruim 3 maanden streng en was 12 kilo kwijt! Voelde me zo top, maar ik wou weer normaal eten! Maar ik wist niet wat ik daarna moest doen. Heb het langzaam afgebouwd overdag shakes en in de avond salade met kip.
Maar al gauw ging ik meer eten en waren de shakes weg.
Toen ging ik weer op de weegschaal staan en was ik weer 6 kilo aangekomen! Dit wou ik niet dus ben ik ook weer gaan shaken
Nu ben ik sinds 2 weken Sonja bakker gaan doen! De eerste week was ik al 2.6 kwijt wat ik met cambridge ook had!
Ben nu met sonja bakker al 3 kilo kwijt in 2 weken tijd en je mag heerlijk eten!

Ik ben nu al heel druk bezig met het voorbereiden voor de tijd na Cambridge. Heb al allerlei recepten uitgeschreven, eetschema's, workout/sportprogramma's en schema's opgesteld etc. Ben er heel erg mee bezig, maar ik vind het wel heel leuk! Dat het afvallen nu zo goed gaat motiveert mij enorm 
Kwanyin schreef:marizkaa schreef:nou hier ben ik weer eens... ik volg al tijden. Ik wil graag 10 kilo afvallen ( streef 64,9)ben nu anderhalve week bezig en nu 1,8 kg afgevallen. ik weeg me maar 1x pw op maandag ochtend.
ik had op het begin helemaal geen moeite met snacken, nu krijg ik dat wel meer even doorbijten dus.
Ik werk in de gehandicapten zorg en eet dus ook wat de bewoners eten. op zaterdag is dus frietdag en laat ik nu vanavond een avondients hebben ik baal echt enorm. welke snack kun je het beste eten? of alleen friet en geen snack poef... lastig

ik hoooooopp zooooo dat ik maandag weer een kilotje eraf heb

Dat probleem had ik ook, werkte ook in de gehandicapten zorg
. En dan zeg je wel 's avonds eet ik thuis gewoon boterhammen! Maar als je dan ziet wat lekkers de rest eet...gevolg dus bijna altijd 2 warme maaltijden op een dag.Zijn het frietjes van de frituur of zelfgemaakte? Bij zelfgemaakte kan je eens voorstellen ze te bakken in de oven? Dat is ook heel lekker en veel minder vet. En anders zou ik gewoon een kleine portie nemen en geen mayonaise of een andere vettige saus, dan beter ketchup ofzo.
Oh, zo herkenbaar uit mijn stages!! (leerling-verpleegkundige)
Winner91 schreef:@Bonjoy, wat een verhaal zeg. Maar wat houd dat dieet precies in, wat mag je wel en wat mag je niet eten? Ik vind dat je goed bezig ben en ga vooral zo door.
Ik doe het Cambridge dieet. Ik mag enkel 3 maaltijdvervangers (Shakes, repen, soepjes en pap. Ik gebruik alleen de shakes en af en toe een reep/pap) Verder mag ik helemaal niets eten.