[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Splinterz

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:52

@Stephzdesign Uber vet!! Ben benieuwd hoe je sleeve word

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:06

Wauw die sleeve is zo vet en da sierlijke paard. Wil graag ook een sleeve (halve) met eigen ideeën erin. En ik ga dat paard er zeker in verwerken. Ben nu 17 en sinds ik kon praten was het paard! Dus ja... Dat gaat biet meer weg. Denk dat er nog een zinnetje bij komt. Verder moet ik even kijken. Denk sowieso bloemen enzo... Even verder uitdenken nog.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:23

Morgen naar de shop!!! So excited!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:43

Yolien schreef:
Morgen naar de shop!!! So excited!

Snap ik! Have fun!! Gaaf!

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:45

Er word echt veel gepost. Zal morgen eventjes nalezen. Heb alleen de laatste 3 berichten gelezen hahaha . Thanks als t goed is mijn sleeve ong in juni klaar. K doe Lkkr rustig aan :). En als ik hiermee klaar ben. Dan wil ik de tattoo die ik op me andere arm laten aanpassen. En wat er omheen laten maken :).

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:49

Ik ben nu al aan het zenuwpezen voor 10 april haha xD niet echt vanwege pijn maar meer vanwege de blijheid hihi.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 02:25

Mijn ontwerp. Ik wil graag een vrouwelijke, sierlijke tattoo die me helpt te herinneren het verleden (vandaar Past) los te laten... Dit zijn ook de 3 symbolen die ik zelf erg mooi vind. Ik vind zelf de vorm van de bovenste mooier, maar de zwaluw van de onderste weer mooier.

Er moeten nog dingen worden aangepast, infinityteken moet gelijk, past wil ik iets duidelijker hebben (dikkere lijn) en de zwaluw moet iets korter (bovenste vleugel vind ik nu nog erg lang. Maar goed, dit is de basis. Wel wil ik de veer van boven houden, dan loopt hij mooi mee in het teken.

Afbeelding

Wat vinden jullie?

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 08:00

Ik vind het geweldig hoe je hierover heb nagedacht! Infinity tekens blijven mooi alleen vaak zo standaard, nou dat is deze zeker niet! Geweldig idee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 08:07

Mooi idee! :j Ik zou persoonlijk beide lijnen uit de staart laten komen, maar ik vind t een heel mooi ontwerp!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:25

mooi! Ik zou er goed op letten dat de p heel duidelijk is, ik las eerst nast :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:32

Ik wil een konijn met een monocle en een hoge hoed op in m'n sleeve :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:54

xDaantjxx schreef:
Wauw die sleeve is zo vet en da sierlijke paard. Wil graag ook een sleeve (halve) met eigen ideeën erin. En ik ga dat paard er zeker in verwerken. Ben nu 17 en sinds ik kon praten was het paard! Dus ja... Dat gaat biet meer weg. Denk dat er nog een zinnetje bij komt. Verder moet ik even kijken. Denk sowieso bloemen enzo... Even verder uitdenken nog.

Dat plaatje van een paard dat ik liet zien bedoel je? :)

Ik vind die hierboven ook mooi! Alleen zou ik persoonlijk het woord past weglaten. Aangezien het ook een Nederlands woord is (iets past of iets past niet :+ ), zou het niet mijn keuze zijn als enige woord. Zou ik eerder voor Latijn oid gaan, of het weglaten, of er nog een woord bijdoen.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:08

Vind die hierboven ook een erg mooi ontwerp. Stoor me alleen aan het woord. Misschien het einde beide een veer en dan het woord in het teken? Zo op de onderste lijn.

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:40

Hallo allemaal, mag ik mij even melden?

Ik heb eigenlijk een vraagje maar het lijkt me hier ook heel gezellig, mag ik mee kletsen?
Zelf (nog) geen tattoo's maar wel barstens vol ideeën waar ik er graag een paar van wil uitwerken dus ik hoop hier wat inspirate op te doen.

Even over mijn vraagje, ik heb een idee voor een tattoo maar ben zelf geen beste tekenaar. Zijn er hier toevallig goeie tattoo tekenaars aanwezig of kennen jullie iemand?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:34

Over het ontwerp hierboven, ik zou ook of de lijnen alle twee uit de staart laten komen of alle twee uit de vleugels dan is het wat symmetrischer, verder zou ik de veer juist wel naar beneden doen maar dat is persoonlijke smaak. De P is inderdaad wat onduidelijk.

Yolien veel plezier! Ben benieuwd! :))

MiiRowiej het maakt niet uit of je kan tekeken of niet, ik kan zelf ook absoluut niet tekenen maar ben gewoon altijd met mijn ideeen naar de shop gegaan en zij tekenen het wel voor je uit.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:11

Bedankt voor de reacties! Ik ga eens kijken of ik er nog mee kan spelen, ik wou de woorden past wat dikker qua lijn dan het teken zelf. Zodat het mooi uitkomt.

Ik zit alleen met de plek, ik wil hem graag op mn pols (zodat hij bij werk later bedekt kan worden met een horloge of armbanden). Of van pols richting elleboog, dus zijkant van onderarm. Maar op mn pols word hij misschien te klein en later dus niet mooi, aan de zijkant word eventueel bedekken lastiger.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:37

mooi uitgedachte tattoo schets voorbij zien komen. Idd, uit twee vleugels of de staart de lijnen komen geeft een wat symetrischer geheel, maar dat is puur wat je zelf wilt. Vind het een mooi ontwerp!

pff, ik zit nu toch weer te kijken of ik niets ''beters'' kan verzinnen qua tattoo. Ik wil heel graag een realistische feniks laten zeggen, maar ik weet niet zeker of ik dat toch niet te voor de hand liggend vind.. Ik ben iemand die niet vaak het achterste van zijn tong laat zzien, gecompliceerd in elkaar steekt etc, en dan is een feniks wel heel erg ''duidelijk'', terwijl ik zelf juist altijd heel onduidelijk en poetisch ben. Aan de ene kant trekt het me daarom zo aan, omdat het gelijk duidelijk is dat er meer achter mij schuil gaat en iedereen de betekenis van een feniks in een of andere vorm wel kent. Maar aan de andere kant, is het dan wel echt ik... hmmmm. lastig lastig weer. Vooral omdat het plan is het bij een tattoo te houden. Anders zou ik gewoon 2 ideeen uitwerken, haha

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:47

Het blijft toch neit bij een dus die 2e kan je alvast uitwerken :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:19

LuffB schreef:
mooi uitgedachte tattoo schets voorbij zien komen. Idd, uit twee vleugels of de staart de lijnen komen geeft een wat symetrischer geheel, maar dat is puur wat je zelf wilt. Vind het een mooi ontwerp!

pff, ik zit nu toch weer te kijken of ik niets ''beters'' kan verzinnen qua tattoo. Ik wil heel graag een realistische feniks laten zeggen, maar ik weet niet zeker of ik dat toch niet te voor de hand liggend vind.. Ik ben iemand die niet vaak het achterste van zijn tong laat zzien, gecompliceerd in elkaar steekt etc, en dan is een feniks wel heel erg ''duidelijk'', terwijl ik zelf juist altijd heel onduidelijk en poetisch ben. Aan de ene kant trekt het me daarom zo aan, omdat het gelijk duidelijk is dat er meer achter mij schuil gaat en iedereen de betekenis van een feniks in een of andere vorm wel kent. Maar aan de andere kant, is het dan wel echt ik... hmmmm. lastig lastig weer. Vooral omdat het plan is het bij een tattoo te houden. Anders zou ik gewoon 2 ideeen uitwerken, haha

Ik laat zelden het achterste van mijn tong zien en heb een feniks op mijn flank staan. Geen realistische trouwens, geen kat die begrijpt waarom die er staat... Mijn vriend heb ik het ooit verteld maar verder? :)
Zo "voor de hand liggend" is de feniks niet. :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:45

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:54

Wauw die is gaaf!!

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 15:02

Die is echt awesome!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 16:52

Neuh, niet mijn ding, leuke kleurtjes maar that's it.

Zo en terug van de shop.
Wat een fijne man is die Martin. Ik ga spieken op dafont voor een lettertype. Heb besloten om eerst alleen de tekst te laten zetten, iets er om heen kan altijd nog. Weet namelijk nog niet zeker of ik en welke kleuren ik dan zou willen gebruiken.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:44

Speuren in het doolhof dat Dafont.com heet....
pffff

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:26

Welke tekst wil je ook alweer laten zetten?