Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDaantjxx schreef:Wauw die sleeve is zo vet en da sierlijke paard. Wil graag ook een sleeve (halve) met eigen ideeën erin. En ik ga dat paard er zeker in verwerken. Ben nu 17 en sinds ik kon praten was het paard! Dus ja... Dat gaat biet meer weg. Denk dat er nog een zinnetje bij komt. Verder moet ik even kijken. Denk sowieso bloemen enzo... Even verder uitdenken nog.
LuffB schreef:mooi uitgedachte tattoo schets voorbij zien komen. Idd, uit twee vleugels of de staart de lijnen komen geeft een wat symetrischer geheel, maar dat is puur wat je zelf wilt. Vind het een mooi ontwerp!
pff, ik zit nu toch weer te kijken of ik niets ''beters'' kan verzinnen qua tattoo. Ik wil heel graag een realistische feniks laten zeggen, maar ik weet niet zeker of ik dat toch niet te voor de hand liggend vind.. Ik ben iemand die niet vaak het achterste van zijn tong laat zzien, gecompliceerd in elkaar steekt etc, en dan is een feniks wel heel erg ''duidelijk'', terwijl ik zelf juist altijd heel onduidelijk en poetisch ben. Aan de ene kant trekt het me daarom zo aan, omdat het gelijk duidelijk is dat er meer achter mij schuil gaat en iedereen de betekenis van een feniks in een of andere vorm wel kent. Maar aan de andere kant, is het dan wel echt ik... hmmmm. lastig lastig weer. Vooral omdat het plan is het bij een tattoo te houden. Anders zou ik gewoon 2 ideeen uitwerken, haha