Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:57

Plien91 schreef:
Ik gebruik nu een klein jaar een fluidline van MAC en die bevalt heel goed. Vertoont ook nog geen tekenen van uitdroging ofzo. Ik heb hem wel altijd op de kop in m'n stashbakje liggen!

Die krijg ik als het goed is voor kerst in 1 van die mooie setjes van mac.

_Nelleke_

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:22

Jaa ik ook, nouja, de set die gereviewd is op misslipgloss dan. Ik wilde niks kopen voor mezelf, ga een flinke verhuizing/verbouwing tegemoet maar toen ik deze zag kon ik het echt NIET laten om toch een klein cadeautje voor mezelf te kopen. :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:33

Waarom je fluïdline op z'n kop?
Heb de mijne al 2 jaar maar droogt helemaal niet uit gelukkig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:34

Ik zet hem ook altijd op zijn kop, net als concealers met zo'n draaidop enzo. Is gewenning i guess, heb het idee dat alle vloeistof dan naar het puntje "zakt" en hij dus wat langer meegaat

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:36

Naar de bovenste laag bedoel je?
O oké.. Snap t met stift eyeliners wel idd haha maar nee met andere dingen doe ik t niet

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 05:43

xRooss schreef:
mlc :Babyolie?

Echt dat van ctrice is vresleijk, hij was super!
Net als die van Essence... :n

wacht even.. net als die van Essence? hebben ze die er ook uitgehaald?! Of krijg ik op het moment voor niets een mini hartaanvalletje :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:10

_Nelleke_ schreef:
Jaa ik ook, nouja, de set die gereviewd is op misslipgloss dan. Ik wilde niks kopen voor mezelf, ga een flinke verhuizing/verbouwing tegemoet maar toen ik deze zag kon ik het echt NIET laten om toch een klein cadeautje voor mezelf te kopen. :=

Ik krijg de gold versie, de nude vind ik ook heel mooi maar gold vond ik net wat specialer <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:36

vraagjee, ik wil voor kerst een mooie make up kwast, waarmee ik goed de kleuren op bewegend ooglid kan aanbrengen. heb al fijne blending brush en een pencilkwast, maar weet niet welke fijn is voor de kleuren op bewegend ooglid, mis nu de intensiteit van de kleuren... welke raden jullie aan?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:03

Een gewone platte oogschaduwkwast. :D als je echt intensiteit wil, dan vind ik een nat sponsapplicatortje het beste werken. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:05

ja, baal als een gek, misschien komt het omdat ik licht getint ben, maar kleuren lijken allemaal zo op elkaar of ik roze of grijs gebruik... oogt uiteindelijk hetzelfde :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:10

Oh dat heeft een vriendin van mij ook! Die brengt altijd alles eerst aan met sponsapplicators en blendt alles daarna. En goed gepigementeerde oogschaduws helpen natuurlijk ook. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:17

heb nu sleek, dat is opzich wel zeer goed gepigmenteerd, maar ga eens proberen met een sponsapplicator!!! in andere woorden, ga het nu even proberen, moet me nog opmaken :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:18

Gebruik je een basis?
Want als ik dat niet doe lijkt paars ook grijs bij mij :)
En anders een witte basis zoals nyx jumbo penicil in milk

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:29

ik heb de hema basis gehad en heb nu catrice, beide geen verschil als met zonder

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:52

Dan toch eens een witte basis proberen misschien :)

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:41

xNavatu schreef:
xRooss schreef:
mlc :Babyolie?

Echt dat van ctrice is vresleijk, hij was super!
Net als die van Essence... :n

wacht even.. net als die van Essence? hebben ze die er ook uitgehaald?! Of krijg ik op het moment voor niets een mini hartaanvalletje :')

Hij zou nog in het assortiment moeten zitten, hij zit hier niet bij: http://veracamilla.nl/2013/08/alle-producten-van-essence-die-gaan-verdwijnen/
Maar in de kruidvat bij mij + op de zite is 'ie nergens meer te vinden... :n

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 21:46

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 00:06

Mooie look! Netjes ook. :) Ik vind alleen de oogpotlood op je waterlijn niet zo mooi, het staat een beetje hard. Misschien is het mooier als je wat onder je winperrand aanbrengt en dat een beetje vervaagt met wat oogschaduw. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:59

dank je!!! snap wat je bedoelt, maar dat oogt echt heel apart :') heel veel geprobeerd op verschillende manieren :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 01:42

Gosamme ik blijf erin trappen :') Had mezelf voorgenomen even geen make-up meer te kopen tot mn volgende loonstrookje -2 weekjes dus- maar moest net even langs de CVS om cashback en tampons.. en Nadine heeft weer een nieuwe bronzer en een nieuwe blush.. dag 20 dollar :')
Maar waaauw de blush is zoo mooi! Corallina van Milani.. prachtig ding! Alleen op de plaatjes van google lijkt ie minder mooi lol. deze is wel redelijk close http://makeupgeek.com.br/wp-content/upl ... allina.jpg

En yay mn thanksgiving look was redelijk gelukt gister :D Kreeg er iig complimentjes over :D
Naked palette is echt heel fijn voor feestdagen :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 02:06

:D Nu 4 weken niets kopen? O:)
Mooi dat je look goed gelukt was!

Ik heb net bij iHerbs Real Techniques gekocht. De limited edition set en de face powder brush en blush brush :) Incl alle kortingen + verzendkosten 32 dollar dus zo'n 25 euro :+ Ben heel benieuwd, nog helemaal geen ervaring met RT, maar die powderbrush trok me zo! Lijkt me super zacht en fluffy :+:

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 02:09

Gianti, mooie look! Mooie zachte kleuren :j

xNavatu, haha foei! Mooie blush heb je gekocht, die kleur <3 Lijkt volgens mij wel wat op een mineralize blush van MAC.

Heb me nog steeds netjes in gehouden en geen make-up gekocht :D Wel bijna het blush palette van Nars maar die was net op tijd uit verkocht voor ik op kopen kon klikken.. Net wel een self tan omdat die in de aanbieding is en die van mij bijna op is.

Djilna, RT zijn prima kwasten, zeker voor die prijs :j ik heb de blush, stippling en face expert brush.

Kom er net achter dat op de dag dat wij de workshop bij MAC hebben de nieuwe Riri collectie uit komt. Tenminste in de meeste landen dus hoop ook bij ons. Kan ik daar mooi tussen sneupen. Maar ik heb al besloten dat ik niet veel geld ga uit geven omdat ik me echt een beetje moet in houden.. moet ook weer eens nieuwe kleding kopen :+

Suus, dus alles goed in de gaten houden zodat je RiriWoo kunt kopen :D Ze hebben bijna de zelfde verpakking maar dan met wit:
Afbeelding
Vind ze wel mooi :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 02:13

16e online en 26e in de winkels toch?
Ik wil misschien toch proberen dit keer de Riri te bemachtigen. Al vind ik de hype nog steeds belachelijk, ik doe er gewoon aan mee :') Ben inmiddels zo benieuwd!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 07:03

@Gjilna; 4 weken.. grapjas, dat lukt me niet _O-
Ik had vanmorgen mn voornemen gemaakt en 'm vanmiddag alweer verknalt .. whoops xD

Real techniques is heeeeel fijn! Vind ik tenminste :)) Die ga ik er ook nog wat bij kopen, heb laatst ook een setje bij de Ulta gehaald en ben er echt heel erg blij mee :j I want more haha

@Glossi; Mooi he! Hij is ook echt heel goed gepigenteerd (: Ben er echt super blij mee!
En haha gelukkig zijn er ook mensen die het beter doen dan mij qua iets kopen lol

Ah en die middelste is kei mooi!

Oke ik heb toch nog een foto van mn make-up van thanksgiving, alleen van mn ogen XD
Tziet er niet heel intens meer uit maar dit was avonds voordat ik het eraf ging halen dus t is aardig blijven zitten :))

http://s171.photobucket.com/user/ickeJ/ ... p.png.html

kleuren komen alleen niet zo mooi over.. het echte was wat gouder in het midden en donkerder aan de zijkant haha

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:47

De riri-woo is echt identiek aan de ruby-woo. Geloof me, ik zie GEEN verschil. Heb ze ooit in de winkel naast elkaar op m'n hand gedaan, heb er de rest van de dag naar gekeken en toen later gewoon de ruby-woo gehaald, welke ik overigens mega-fijn vind!

Afbeelding

Afbeelding