Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Mijn nichtje en neefje zijn gevaccineerd even als veel leerlingen uit mijn klas vorig jaar... Ik hoop dat het wat doet voor ze.
Mijn uitslag is binnen, gelukkig weer helemaal goed. Toch best een opluchting als ik eerlijk ben.
cocktailtime schreef:marleen_88 schreef:Mijn nichtje en neefje zijn gevaccineerd even als veel leerlingen uit mijn klas vorig jaar... Ik hoop dat het wat doet voor ze.
Mijn uitslag is binnen, gelukkig weer helemaal goed. Toch best een opluchting als ik eerlijk ben.
Hoelang duurt het (vanaf het uitstrijkje bij de huisarts) ? Ben misschien te ongeduldig, maar maak me er ontzettend druk over de uitslag, gewoon omdat ik heel erg gespannen ben.
cocktailtime schreef:Hmm, dan ben ik nu halverwege.. had het uitstrijkje dinsdagochtend vroeg.
ik kan moeilijk met stress omgaan en merk dat gewoon aan mijn hele lijf dat ik zo gespannen ben.
Volgens de huisarts lag alles wat dieper bij mij en bloedde het wel.. Hopelijk komt de brief snel.
Olle schreef:@Cocktailtime,
Dat is zeker even schrikken!
Besef je wel dat er nog helemaal niks aan de hand is en dat je in principe in goede handen bij de gynaecoloog bent.
Ik had vorig jaar december dezelfde uitslag als jou en had hierna een colposcopie en biopt gehad. Hier kwamen dezelfde uitslagen uit. Dus heb ik gekozen voor een LETZ (lisexcisie). vorige maand een check-up gehad en deze was dus helemaal goed. Pap1 zonder hpv.
cocktailtime schreef:Duurde het bij jullie ook zo lang. 26 september is voor mijn gevoel nog even weg. Het liefste ging ik morgen al wat mij betreft.
Ja, ik had verschillende ontstekingen (ik merk zelf verder helemaal niks). De gynacoloog zij dat er sowieso een biopt genomen dan wordt.
Ik heb de afspraak de 26ste en ga de 29ste op vakantie. Heb ik daarna nog last van iets?
cocktailtime schreef:cocktailtime schreef:De uitslag laat nog steeds op zich wachten
Inmiddels de uitslag en het is een pap3a2
Heb de verwijzing naar het ziekenhuis nu gekregen. Best wel geschrokken en verdrietig tegelijk! Afwachten wat nu gaat komen.