[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:30

maartjuh schreef:
Haagsemeid schreef:
Hou op schei uit over die balletjes, ik heb denk ik nog 3 balletjes van de 12 piercings die ik heb. Het lukt me altijd ze kwijt te raken

*vraag van vriendin* Iemand enig idee of je die bolletjes ook los kunt kopen?

Zeker weten.
Meeste shops hebben een doos met losse bolletjes.

Toess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 13:31

Charlotte89 schreef:
Irritant he, Zou ik er dan teveel mee spelen ofzo? Dat ze er iedere keer afpleuren..

Hoe lang heb je de piercing nu?

De kans dat je dan de piercing doorslikt is er ja maargoed het is een oplossing die je denk ik beter alleen overdag kan gebruiken ik heb een staafje en stuk of 6 balletjes extra. En zowiezo altijd een extra balletje bij me in mijn tasje.

Florislover; hoe bedoel je dat? of je piercing dan blijft plakken?

Ik heb al paar balletjes doorgeslikt en eentje toen ik ergens buiten stond uitgehoest (hoestbui )..

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 13:55

ik heb een heel doosje in mijn tas altijd, daar zit voor mijn navel, septum, labret en neusbel een extra piercing in. Plus nog 3 extra balletjes

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:31

Woensdagavond was het echt een drama!

Ik was in een cafe ergens, zou bij iemand blijven logeren. En het balletje van m'n navelpiercing was opeens kwijt. Nog beetje gezocht, kon 'm nergens vinden. En zonder balletje bleef die echt neit zitten.
Nu was ik 's ochtends langs de piercingshop geweest op staaftjes in m'n tepels te laten zetten... en had die ringetjes weer meegekregen. Dus heb een ringetje die eerst in m'n tepel zat, nu in m'n navel zitten Geweldige oplossing haha
*en nu snel extra balletjes bestellen*

P_Tries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 16:05

@ anna jelly... nou.. als je door je mond admet dan maak je gewoon nog speeksel aan.. maar als je met je mond open slaapt dan krijg je een droge mond.. ik hoorde van iemand dat dan je peicing an blijven plakken..
ik hoor hhet graag..!!

Goldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:56

Waaraan zou die blijven plakken dan

Toess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:44

Ja ik snap het ook niet echt? En ook al blijft ie plakken (waar dan ook aan ) is het nog geen ramp!

Marielle het is wel een idee ja om alles in 1 doosje te doen, straks met mijn labret erbij...

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 23:08

ik heb ook een paar vraagjes, had geen zin om het hele topic door te spitten
als ze al ergens beantwoord zijn mag het ook via pb.
ik heb sinds september een tongpiercing, daar ben ik echt ontzettend blij mee, wilde het al heel lang, maar durfde het niet
eerst had ik zo'n lang staafje, voor als je tong opzwelt (en dat deed ie ) met boven en onder een bolletje. nu heb ik (al een tijdje) een kortere met aan de onderkant een plat dingetje.
ik vind deze eigenlijk iets te kort, overdag gaat het prima, maar 's nachts wordt mijn tong volgens mij toch iets dikker en dan voelt de bovenkant van mijn tong ook een beetje gevoelig... kun je die langere staafjes ook gewoon ergens kopen? en zijn die er dan ook met een bolletje aan de onderkant, of is zo'n platte onderkant beter? ik vind dat platte nl een beetje scherp soms aan mijn tongriempje, waar de piercing vlak voor zit.
en dan nog een vraagje, hoelang kun je de piercing maximaal uitlaten, zonder dat ik hem er weer in krijg? niet dat ik hem zat ben, maar moet binnenkort een (vrij) lange behandeling bij de tandarts ondergaan en ik kan me zo voorstellen dat hij hem er liever uit heeft. alleen ben ik dan dus bang dat na een paar uur het gat dicht is..
heeft iemand een idee?

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 01:33

mandy_b_s schreef:
maartjuh schreef:
*vraag van vriendin* Iemand enig idee of je die bolletjes ook los kunt kopen?

Zeker weten.
Meeste shops hebben een doos met losse bolletjes.

Alleen in piercings shops? Of ook ergens anders? (piercing shop is 20 km verder)

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:58

Op internet.. pb maar voor link.

juthi

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:32

@ luxje: staafjes kun je in iedere shop en in heel veel andere winkels kopen. ook op internet kun je ze krijgen. Je moet dan alleen wel weten welke maat je moet hebben.
Staafjes worden meestal met boven en onder bolletjes verkocht. ook kun je losse bolletjes krijgen.

en hoe lang je een tongpiercing uit kunt laten verschilt per persoon. De een kan hem een week uitlaten en bij de ander groeit hij na een dag al dicht.

P_Tries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:36

aan je gehemelte.. dat kon volgens een meisje wondjes op levevern..
maar als jullie zeggendat het neit zo is.. mooi..!!!
thnx..

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:13

hahaha nou mijn piercing heeft nog nooit vastgeplakt gezeten.. en bij kennissen en vrienden van mij ook niet hoor!

Misschien moet ze dr tanden dan vaker poetsen of een mondspoelspulletje aanschaffen

P_Tries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:23

haha..
okeej..
nou daar ben ik blij mee..
ikkan neit wachten tot ik hem laat zetten..
mag je hier ook foto's op zetten?
wie er een tongpiercing heeft.. wil die er een foto van op zetten.. ben benieuwd..

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 00:15

amberp schreef:
@ luxje: staafjes kun je in iedere shop en in heel veel andere winkels kopen. ook op internet kun je ze krijgen. Je moet dan alleen wel weten welke maat je moet hebben.
Staafjes worden meestal met boven en onder bolletjes verkocht. ook kun je losse bolletjes krijgen.

maar hoe kom ik erachter welke maat ik nodig heb? sorry hoor ben wat dat betreft nogal, uhm, dom. bedoel je de lengte of de dikte
die man die hem bij mij heeft gezet, had zo'n halfrond ding dat taps toeloopt, om piercings er weer in te zetten, zouden die ook los te koop zijn?
ben bang dat ik hem er niet meer in krijg als hij er eenmaal uit is, ook omdat hij er pas sinds september inzit

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 01:21

florislover hier een foto van mijn tongpiercing(heb alleen maar rare want toen wou iemand foto's van mij maken en dan ga ik achterlijk doen ):

Afbeelding
Afbeelding

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 01:31

Ik heb er zo'n bloedhekel aan als mensen dat de hele tijd voor je kop gaan doen zoals de laatste foto.

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 01:34

dat doe ik ook is beetje een tic geworden of met de onderkant over je lip rollen als je ingespannen bezig bent

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 01:49

Haha GF, dat doe ik eigenlijk bijna nooit hoor .

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:44

luxje schreef:
amberp schreef:

maar hoe kom ik erachter welke maat ik nodig heb? sorry hoor ben wat dat betreft nogal, uhm, dom. bedoel je de lengte of de dikte
die man die hem bij mij heeft gezet, had zo'n halfrond ding dat taps toeloopt, om piercings er weer in te zetten, zouden die ook los te koop zijn?
ben bang dat ik hem er niet meer in krijg als hij er eenmaal uit is, ook omdat hij er pas sinds september inzit

Bij de piercingshop vragen. En ik denk dat je een stretcher bedoelt, die zijn gewoon te koop. www.alloverpiercings.nl Daar heb ik pas ook besteld. De verzendkosten zijn maar 1,50 ofzo.

Toess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:51

nou mijn labret zit hoor
Ben er blij mee

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:57

Foto ervan?

Charlotte89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:24

Foto van mijn piercing

Afbeelding

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:44

foto van mijn piercing.

Niet schrikken, maar ik was net wakker..

Afbeelding

Hebben jullie ook zo'n raar kuiltje als je je piercing eruit hebt?

Afbeelding

Poffer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:47

Een heel klein beetje, maar niet zo groot als bij jou..