Eelmo, wat een leuk pad zo tussen dat water. Lizard, mooie locaties weer. Lekker Gaucho, dat je nog even weg bent geweest.
Ik ben gisteren wel nog een rondje park gaan doen met de honden. Daarna ben ik lekker naar de sauna geweest. En vandaag had ik ook een luie dag. Morgen schijnt het droog te worden, hoop dat ik dan even lekker naar buiten kan.
BeFunny
Geplaatst: 26-03-23 20:24
Mooie foto's van Eelmo, Lizard en Gaucho
Ik heb 7 km hard gelopen door de regen geen foto's. Wel echt weer lekker.
Na 15:00 werd het droog en na 16:00 klaarde het helemaal op. Wel wat meer wind. En heb ik ook nog 6 km met de hondjes gewandeld. Weer geen foto's. En ik zag een stoeprandje kennelijk niet dus heb een domme moove gemaakt en kwam thuis met een zere voet. Voelt als spier verrekt onder en zijkant buiten (hopelijk geen enkel verzwikt) hopelijk is het morgen gewoon weg. Echt een mij actie.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-03-23 08:58
Lizard dat huis en die tuin zijn echt prachtig.
Eelmo lekker nat.
Gaucho ik heb jouw na gedaan. En gegaan toen er vanuit de lucht geen water meer kwam.
Had gehoopt op meer wild omdat het al tegen 8-en was, hebben 1 ree gezien. Die toonde zich wel prachtig. Helaas niet op de foto kunnen krijgen.
Mooi kerkje Faringo. Mooi kasteel zeg, Lizard. Prachtig. Is dat ook die steengroeve waar die uilen zitten?? Mooi daar. Susanh, hagel?? Jeetje. Daarna wel fijne foto's zeg.
Hahaha die schuilhut met boeken. Ideaal met het weer van vandaag. Wat een boel foto‘s, hagel, Coco, een prachtig kerkje met hele mooie wolken… Gespotte reeën, spelende hazen, wat leuk. Of zijn het vechtende hazen? Ik zag er pas een paar vanuit de trein, echt boksend, springend haasje-over
Die villa en het park met hertjes doen best Engels aan vind ik lizard.