Ik had vandaag terug therapie en ook de laatste van het jaar en het afscheid van 1 van de therapieën en officiële resultaten van mijn scan.
Even mijn verhaal gedaan tegen de arts, zij gaf aan om het product dat zoveel bijwerkingen heeft, de maximale tijd te pauzeren, dat was ook mijn vraag. Dus ik zou 2 producten krijgen. Ze gaf ook aan dat de scan stabiel gebleven dus even het bloed afwachten en dan aankoppelen!
Ze kwam terug met de prof, deze bespreekt de scan altijd in detail.
Er is nog een klier gekrompen waardoor ik nu theoretisch gezien in COMPLETE REMISSIE BEN

Helaas waren mijn witte bloedcellen wel wat lager, niet extreem maar de therapie kon niet doorgaan…
Hopelijk wordt dus volgende week echt de laatste keer dit jaar en zijn de witte bloedcellen terug op pijl! Ze moeten 1 zijn en waren nu 0.95, volgende week ligt de grens op 1,5…
We waren allemaal wel verbaasd want er zijn eigenlijk nooit problemen geweest met mijn bloed, enkel in het begin toen ik nog de zware chemo bijkreeg…
Het kan een verkeerde telling zijn maar de studie is heel strikt dus volgende week hopelijk weer in orde…
Ik ga bokt stilletjes terug opnemen, rustig aan…