pien_2010 schreef:Wat fijn Zebrastreep!!!
Ja vindt ik ook

Ik heb bij hepatitis ook bijwerkingen gehad zoals hoofdpijn en moe maar die gingen iets sneller over. 1ste keer wel een enorm pijnlijke arm bij hepatitis was wel 10x erger dan Pfizer
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Wat fijn Zebrastreep!!!
Sizzle schreef:Kappers ademen ook nooit jouw kant op.
Hier zijn de kappers helemaal niet dicht geweest, en dat heeft blijkbaar ook geen negatief gevolg gehad.
besita schreef:Sizzle schreef:Kappers ademen ook nooit jouw kant op.
Hier zijn de kappers helemaal niet dicht geweest, en dat heeft blijkbaar ook geen negatief gevolg gehad.
De dag voor de kappers hier open gingen kwam het bericht om toch heel voorzichtig te zijn met haardrogers want zo zou je de aerosolen naar een andere klant kunnen blazen ( en ook bvb de droogblazers voor handen in toiletten enzo niet te gebruiken )
De viroloog adviseerde toen zo'n droogpak ..ik dacht toen echt "zo in welk jaar ven jij blijven zitten "
Nikass schreef:Ja mee eens, blijkbaar is beter handhaven noodzakelijk.
Vayo schreef:Ik vind het ook ronduit schandalig maar die 25% besmette mensen die toch buiten komen is al veel langer. Laat ze daar maar eens steekproefsgewijs op handhaven en hang er dermate hoge boetes aan vast zodat je het kleine risico dat er iemand komt controleren niet meer durft te nemen.
Lau_ schreef:
Citaat:Astra is een heel ingewikkeld bedrijf om steady afspraken mee te maken", zei hij in de persconferentie.
secricible schreef:Lau_ schreef:
Ik kan hier echt woest om worden he.... echt, zo boos...
En dan kees ik ditCitaat:Astra is een heel ingewikkeld bedrijf om steady afspraken mee te maken", zei hij in de persconferentie.
Over de Jonge, en dan vraag ik me af WAAROM we als NL gekozen hebben om AZ als voornaamste leverancier en niet op meer pfizer hebben ingeschreven.
sureido schreef:Hoe ik nu hoor hoe het in Rusland gaat, bij Jinek...
Alles open; bars, winkels, kappers... 10.000 besmettingen per dag. Op een land van 140 miljoen mensen.
Ik denk dat het daar beter is dan hier, en dan kan je zeggen ja Rusland, maar volgens mij is het daar beter voor elkaar. Je kan daar op elke hoek van de straat testen zegt ie.
Zebrastreep schreef:sureido schreef:Hoe ik nu hoor hoe het in Rusland gaat, bij Jinek...
Alles open; bars, winkels, kappers... 10.000 besmettingen per dag. Op een land van 140 miljoen mensen.
Ik denk dat het daar beter is dan hier, en dan kan je zeggen ja Rusland, maar volgens mij is het daar beter voor elkaar. Je kan daar op elke hoek van de straat testen zegt ie.
Vergeet niet dat Rusland behoorlijk wat dingen achterhoudt en putin aardig de boel kan verdraaien om het in zijn voordeel beter over te laten komen.
secricible schreef:Je hebt gelijk hoor bigone, maar argh. Als je al weet dat AZ zo’n graforganisatie is.... frustratie alom.
En ja, wat mij betreft gaan ze ook om de EU heen en kopen een bak vaccins in voor de dubbele prijs. Ik betaal met liefde 2 tientjes om een vaccin te krijgen.