Heb je ook een foto van jou tattoo
Ik heb even gekeken en vind ze mooi strak werk zetten. Kan je mij vertellen hoe ze te werk gaan ? Als ik de website lees kan je eerst heen voor een ontwerp gesprek ?? En kom je een andere keer terug om te tatoeëren?? Krijg je het ontwerp dan paar dagen van tevoren of ???
Ik had namelijk iemand in mijn hoofd ( die ik laatst hier melde ) echter hebben ze terug geappt en heb ik ze gesproken, maar hier ga je heen en dan tekenen ze iets en passen ze terplekke aan als je iets anders wilt en dan zetten zehet gelijk, ik mag er niet 1 nachtje overslagen

. Het is wel de rest voor mijn leven, ik weet wat ik erin verwerkt wil hebben, maar ik wil wel even 1 of 2 dagen bedenken of dit het echt is en of ik nog iets wil veranderen eigenlijk.
Nu is de vriend van mijn beste vriendin een ontwerp voor me aan het maken en is die nu wat aan het aanpassen. ( is geen tattoeerder,maak kan onwijs tekenen ). Misschien komen we dan ook op het ontwerp uit wat ik wil, maar vind het toch apart dat als ik persee haar wil ik het op deze manier moet doen
Het is namelijk mijn 1e en begreep in dit topic al dat er op verschillende manieren gewerkt word