[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:45

xGoldenHero schreef:
Hoi!

Kent iemand hier een tattoo artist/shop die goed zijn in lettering?

Ik heb een afspraak staan bij de shop waar ik mijn 3 anderen heb laten zetten alleen krijg ik 0 respons op mijn berichten en bellen kan niet.

Ik voel me er niet zo prettig bij dus ben opzoek naar iets anders.

Liefst niet langer dan een uur met de auto vanaf Zwolle.

Gerrit van Sailors&Crooks?
Die heeft mijn tekst gedaan. Super strak en rekening gehouden met dichtlopen. (zodat ie dat niet doet)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 18:43

Caro_MarjaH schreef:
Ik heb mijn tattoo's laten zetten bij Mia's, nieuwstraat in Zwolle. Er zijn daar 2 tattoo artists en ik ga ervan uit dat er wel iemand is die dit kan.

Dankje! Zal eens kijken

Needje schreef:
Die heeft mijn tekst gedaan. Super strak en rekening gehouden met dichtlopen. (zodat ie dat niet doet)

Ik zal het eens opzoeken, dankjewel!

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:10

Citaat:
[/quote]
[/quote]

Heb je ook een foto van jou tattoo :D

Ik heb even gekeken en vind ze mooi strak werk zetten. Kan je mij vertellen hoe ze te werk gaan ? Als ik de website lees kan je eerst heen voor een ontwerp gesprek ?? En kom je een andere keer terug om te tatoeëren?? Krijg je het ontwerp dan paar dagen van tevoren of ???

Ik had namelijk iemand in mijn hoofd ( die ik laatst hier melde ) echter hebben ze terug geappt en heb ik ze gesproken, maar hier ga je heen en dan tekenen ze iets en passen ze terplekke aan als je iets anders wilt en dan zetten zehet gelijk, ik mag er niet 1 nachtje overslagen :(. Het is wel de rest voor mijn leven, ik weet wat ik erin verwerkt wil hebben, maar ik wil wel even 1 of 2 dagen bedenken of dit het echt is en of ik nog iets wil veranderen eigenlijk.

Nu is de vriend van mijn beste vriendin een ontwerp voor me aan het maken en is die nu wat aan het aanpassen. ( is geen tattoeerder,maak kan onwijs tekenen ). Misschien komen we dan ook op het ontwerp uit wat ik wil, maar vind het toch apart dat als ik persee haar wil ik het op deze manier moet doen :?

Het is namelijk mijn 1e en begreep in dit topic al dat er op verschillende manieren gewerkt word :o

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:52

Het ligt inderdaad aan de artiest wat diens werkwijze is. Je kan natuurlijk altijd aangeven wat jouw voorkeur is, misschien maken ze een uitzondering.

Vandaag mocht ik ook weer!

Afbeelding

Afbeelding

De linker is van mij. De rechter van m'n beste vriendin. We hebben het niet als vriendschapstattoo gezet. We vonden toevallig beide dezelfde artiest goed en wilden een tattoo van haar. Toen zagen we deze flashes, zij vond de maan met het roosje het leukst en ik degene met de blaadjes. Zo geschiedde.

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 23:36

Dat heb ik gevraagd en helaas, dit is het of niet.

Vriendin die bij haar een tattoo heeft laten zetten ( want via haar kwam ik bij haar terecht ) had ik gebeld of dat bij haar ook zo ging en antwoord was ja, toen zij ze wacht ik app haar wel even en toen heeft ze haar tel. Gesproken en dit was het, geen uitzonderingen mogelijk.
Zelf aangegeven dat ik wel wil betalen voor het ontwerpen, maar ze zijn bang dat je overloopt of gewoon blijft twijfelen en niet terug komt. Snap het enigzins gedeeltelijk, maar als ik speciaal voor haar kom, dan ga ik toch niet overlopen en ik hoef het ontwerp niet mee ofzo, dus dan zit het alleen in mijn hoofd en kan ik bedenken of ik het nog anders wil. Vind het allemaal te panische klinken en voelt niet fijn.

Dus hoop dat die andere anders werkt

Dus ik ga die hierboven morgen middag even bellen :-)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 07:32

BravoT schreef:
Heb je ook een foto van jou tattoo :D

Ik heb even gekeken en vind ze mooi strak werk zetten. Kan je mij vertellen hoe ze te werk gaan ? Als ik de website lees kan je eerst heen voor een ontwerp gesprek ?? En kom je een andere keer terug om te tatoeëren?? Krijg je het ontwerp dan paar dagen van tevoren of ???

Ik had namelijk iemand in mijn hoofd ( die ik laatst hier melde ) echter hebben ze terug geappt en heb ik ze gesproken, maar hier ga je heen en dan tekenen ze iets en passen ze terplekke aan als je iets anders wilt en dan zetten zehet gelijk, ik mag er niet 1 nachtje overslagen :(. Het is wel de rest voor mijn leven, ik weet wat ik erin verwerkt wil hebben, maar ik wil wel even 1 of 2 dagen bedenken of dit het echt is en of ik nog iets wil veranderen eigenlijk.

Nu is de vriend van mijn beste vriendin een ontwerp voor me aan het maken en is die nu wat aan het aanpassen. ( is geen tattoeerder,maak kan onwijs tekenen ). Misschien komen we dan ook op het ontwerp uit wat ik wil, maar vind het toch apart dat als ik persee haar wil ik het op deze manier moet doen :?

Het is namelijk mijn 1e en begreep in dit topic al dat er op verschillende manieren gewerkt word :o

Ik heb geen idee want ik had zelf al het ontwerp. Hij heeft het alleen iets aangepast ter plekke zodat het niet zo snel zou dichtlopen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:36

BravoT schreef:

Vriendin die bij haar een tattoo heeft laten zetten ( want via haar kwam ik bij haar terecht ) had ik gebeld of dat bij haar ook zo ging en antwoord was ja, toen zij ze wacht ik app haar wel even en toen heeft ze haar tel. Gesproken en dit was het, geen uitzonderingen mogelijk.
Zelf aangegeven dat ik wel wil betalen voor het ontwerpen, maar ze zijn bang dat je overloopt of gewoon blijft twijfelen en niet terug komt. Snap het enigzins gedeeltelijk, maar als ik speciaal voor haar kom, dan ga ik toch niet overlopen en ik hoef het ontwerp niet mee ofzo, dus dan zit het alleen in mijn hoofd en kan ik bedenken of ik het nog anders wil. Vind het allemaal te panische klinken en voelt niet fijn.

Gebeurd indd vaker zo om die reden.
Bij mijn tatoeerder ook maar ze doet het nu anders volgens mij.
Tenminste bij mij wel met deze sleeve en dat scheelt echt in tijd.
Het is gelijk stencil plakken en beginnen,ik vind dit fijner want het is duur zat.

Kabayo

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:46

Ik lees even met een schuin oog mee. Volgende week zie ik mijn ontwerp. Ben heel erg benieuwd. Het wordt mijn 3e tattoo. Heb 2 hoefijzers op mijn pols ter nagedachtenis van mijn twee pony's, andere pols heb ik het Volvo logo. Erg fan :o :D

Deze tattoo wil ik op mijn rechter enkel. Deze is ter nagedachtenis van mijn overleden husky (1 jaar) en mijn rottweiler (4 jaar). Ze zijn in 2020 en 2021 overleden en ik mis ze heel erg! Ben benieuwd wat ze hebben ontworpen!
Dit waren mijn lieverds. Mocht ik het ontwerp zien deel ik het hier! Ik ga naar Leeuwarden, meer mensen van deze omgeving?
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:46

Mijn tattoo is door Richard gezet in Leeuwarden. Inmiddels bijna 5 weken geleden, heel blij mee.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:47

tinker_sally schreef:
Vandaag mijn 5de tattoo laten zetten en ben er blij mee.
Volgende idee staat ook al klaar, en de 3 daarna ook :+ maar eerst weer sparen

[ [url=m/bWd2Hk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lHpJ6d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/e4ZDRj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yXm1mX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo mooi vind ik dit! Mijn 2e moet ook zoiets worden, in ieder geval een armband en hoe het eruit komt te zien kan ik nog even over nadenken :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 20:58

Morgen mag ik weer. Een kraai wordt het deze keer. Refereert naar het nummer Blackbird van Alter Bridge. Die betekent erg veel voor me. Helaas kan het logo (zie avatar) zelf niet, teveel zwart op 1 plek. Dus nu een andere 'Blackbird'. Misschien laat ik er nog de tekst "Blackbird, fly away" bij zetten. Weet ook de plek nog niet precies. Mijn arm staat al aardig vol, heb nog wel een klein plekje op mijn onderarm. Maar als dat te klein is of niet mooi past dan gaat ie onder mijn sleutelbeen denk ik. :))

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:16

BravoT schreef:

Als artiest is het lastig. Het liefst stuur ik het ontwerp van te voren door, maar hiermee ben ik ookal een paar keer goed op m’n bek gegaan.

Mensen laten het aan vrienden en familie zien, deze hebben allemaal een mening, en de persoon waar de tattoo voor is komt vervolgens met tig aanpassingen omdat anderen dat hebben aangegeven. Dit betekend voor ons veel extra werk, wat we niet door kunnen/willen berekenen.

Na 6 uur tekenen voor een tattoo van 100 euro waar elke keer iets aan veranderd moet worden, ben je er wel klaar mee. Zo’n tattoo kost simpelweg teveel tijd en lever te weinig op. Mensen vergeten nogal eens dat dit onze baan is en wij ook gewoon onze rekeningen moeten betalen. O:)

En inderdaad, mensen zetten je aan het tekenen en je ziet ze vervolgens niet terug, of, in het ergste geval, gaan ze met je ontwerp naar iemand die goedkoper is. Dit is mij nu een paar keer gebeurd, en hier kan ik echt heel erg boos en verdrietig om worden.

Helaas zien klanten vaak niet hoeveel tijd je in ontwerpen en tekenen steekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:36

Aan de preview zie ik al wel of mijn idee over is gekomen. Jolijn snapt mijn idioterie gelukkig prima.. dus ik hoef het echt niet allemaal op voorhand te zien :+

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 08:14

Pepperrr schreef:
Morgen mag ik weer. Een kraai wordt het deze keer. Refereert naar het nummer Blackbird van Alter Bridge. Die betekent erg veel voor me. Helaas kan het logo (zie avatar) zelf niet, teveel zwart op 1 plek. Dus nu een andere 'Blackbird'. Misschien laat ik er nog de tekst "Blackbird, fly away" bij zetten. Weet ook de plek nog niet precies. Mijn arm staat al aardig vol, heb nog wel een klein plekje op mijn onderarm. Maar als dat te klein is of niet mooi past dan gaat ie onder mijn sleutelbeen denk ik. :))

Kleine sidenote.. blackbird betekent merel. Misschien maakt het je niet uit, maar dan is het maar even gezegd.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 08:19

Njiljoy dat is echt vervelend zeg!
Zeker als ze met jouw ontwerp naar een ander gaan. Dan voel je je goed genaaid om het zo maar even te zeggen.

Ik hoef het ontwerp niet te zien van tevoren.
Voor mijn volgende tattoo heb ik alleen op het formulier van yazzink gezet: ik wil graag een boommarter op mijn arm met daarbij planten/bladeren uit het Nederlandse bos.

Ik vertrouw er wel op dat ze er wat moois van maakt en ik zie het op de dag zelf wel.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 09:59

Supervixen schreef:
Pepperrr schreef:

Kleine sidenote.. blackbird betekent merel. Misschien maakt het je niet uit, maar dan is het maar even gezegd.

Klopt. Maar het logo zelf is ook een kraai en geen merel :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 11:57

Gave dingen en ideeën komen er weer voorbij!
17 september ga ik met mijn bonusdochter samen. Voor haar 18e verjaardag mag ze een tattoo van me we hebben haar sterrenbeeld leeuw en dat van mijn zoon, boogschutter, gecombineerd tot 1 tattoo.

Zij en ik laten hem zetten en als mijn zoon oud genoeg is, wil hij hem ook.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 15:33

Pepperrr ja ik zag het.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:47

<3

Afbeelding

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:55

Hij is tof!!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 22:31

Iemand hier trouwens ervaring met de aftercare van Oshun?
Gebruik nu zelf sinds een aantal dagen de aftercare butter en vind hem tot nu toe erg fijn. Smeert fijn iig. Trekt alleen best snel in dus moet wel vaker smeren dan bepanthen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 11:41

Geen ervaring mee,gebruik tegenwoordig de bepanthen tattoo omdat die fijner smeert als de normale bepanthen.

Gister mn laatste sessie gehad,super blij mee dat ze het laatste in 1 keer heeft afgekregen scheelt toch weer een hoop geld en een flinke rit.
Had gister wel voor t eerst dat ik me echt moest verbijten en dat ik echt dacht hoe kom ik die 8 uur door.
Had slecht geslapen en had alleen nog rotplekken te doen.
Maar hij staat!!
Heel blij met het resultaat <3
Lekker foto weer maar voor t idee
Afbeelding
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 11:44

Echt prachtig geworden zeg!

Hier ook bepanthen tattoo gebruikt.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 12:13

Hier bepanthen verzorgende zalf, helaas na 5 sessies in een vrij korte tijd met veel oppervlak nu een allergie voor bepanthen ontwikkeld dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Overdaad schaadt…

Prachtige tattoo hierboven met het vogeltje <3

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 12:22

Wat prachtig weer zeg!
jouw tattoos zijn echt <3

Hier had ik Eucerin Aquaphor mee gekregen. Smeert heerlijk blijft goed vet. ik smeerde 2-3x per dag. en met een kleine tube redde ik 2 weken smeren.
Heb ook bepanthen tattoo zalf. Maar die smeert in mijn ogen veel minder lekker.
Als ik ooit een 2de tattoo neem gebruik ik die Eucerin zeker weer.